Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кой модел е това


Fabia vRS

Recommended Posts

модел NFS на фирмат "Чок Оргиналдъ Кенф гиби Тунинг"

 

ПП- да му скибаш само таблото- "пилотската кабина" :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мое без таблото :mrgreen: :oops: :roll: :(:(:(

 

skoda-in1.jpg

 

skoda-in2.jpg

 

ПП- само ролков магнетофон не забелязах ;):lol: :mrgreen:

 

С една дума "маджарска му работа" :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ще се смеем да се посмеем и натова.

 

http://bgphoto.net/photos/10297/o632729468722968750.jpg

 

Който от тез юнаци успее да си отвори колата печели 5лв. Отварянето е само с тесла и длето. :smt082 :smt082 :smt082

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...или с горелка :mrgreen: ама на собствениците едва ли им е до смях...

а в "тунингованата" Ер-ка едно нещо ме кефи: вратите! Де да беше и моята с такива, нямаше да имам проблеми с влизането и излизането от нея в гаража ;):lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тоя пич дали не му е сложно ако има проблем с инсталацията... :roll: прилича ми повече на космически кораб от колкото на една чудна кола :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ето го и таблото...бях го забравил този автомобил...или по скоро машина временьи. Нали виждате асинхронният джинждипляктор точно до мултифункционалният хипермиперкво'т се сетиш:):):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...или с горелка :mrgreen: ама на собствениците едва ли им е до смях...

а в "тунингованата" Ер-ка едно нещо ме кефи: вратите! Де да беше и моята с такива, нямаше да имам проблеми с влизането и излизането от нея в гаража ;):lol:

Четох някъде, по тунинг фирмите правели вратите да се отварят така и не било нещо кой знае какво. Есествено предполагам на подобаваща цена :( . Лошото че не е ясно колко цикъла отваряне/затваряне ще издържат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами те се слагат амортесьорчета...и ако стане изцепка се сменят. Поне на SLR-a е с амортесьорчета (а предния капак докато го отвора...баси чуденката му хвърлих)... А ти квоса кахъриш - все едно да седнеш да мислиш за това, колко пъти ще ти се отвори/затвори багажника. И наистина не е скъпо, сам ти трябват акъл и сръчни ръце. Аз обаче ги немам и двете... Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София могат да ти направят такива врати, обаче после доколкото съм чел има голям проблем с уплътняването на вратата тъй като е БГ варианта. Предполагам че тече вода и т.н.

Иначе чел съм за специална система скоято си правиш така да ти се вдигат вратитие не от българия но струва около 2000лв. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Варна един пич, дето кара Фолксваген Сироко, сам си ги е правил вдигащи и далеч, далеч, ама далеч не му е струвало 2000лв.

 

Както каза ZloQQ, акъл и сръчни ръце :lol: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че колегата Вальо има предвид доста повече от 2000 лева.

Абе Вальо, ти ме заинтригува! Какви са цените, включва ли монтаж и най-вече ме интересува...има ли възможност ако се монтира този механизъм вратата отново да може да се отваря хоризонтално, т.е. когато искам нагоре, когато искам настрани? Ако механизма е този от картинката изглежда няма да е възможно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.