Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с термостат.


Guest 120L

Recommended Posts

Здравейте колеги. Чел съм в този хубав форум много ценни съвети, надявам се да можете да помогнете и на мен.

Реших да си сменя сам термостата. Болтовете се оказаха едва ли не заварили, два се скъсаха. Рзпробих гнездата за болтовете и сложих по-дълги болтове, но са с по-малко Фи.Не мога обаче да уплътня добре капака и си тече ли тече. Пробвах и с две гарнитури, но в момента, в който загря двигателя пак си протече. Два дни го мъча вече, нищо не става :? . Дали е от болтовете, да търся ли по-дебели?

Благодаря ви предварително.

П.С. Става дума за 120L 86та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от Фи-то на болтовете сигурно е. Макар да не изключвам възможността да се е деформирал капака на термостата при разпробиването...

И добре дошъл в нашия форум :) Защо не се регистрираш и не разкажеш малко за теб и колата?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лятото като работех в сервиза (като чирак естествено не съм доразбирал толкова...) ама идваха колици с доста проблеми с термостата наи често бяха криви при поставянето им... не добре оплътнявани дали заради чужди тела или дефект или незнам си какво още... така че го имаи впредвид. Ся някои колега ще казва натам... :oops: :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери в магазина дали има да се продава отделно леглото на термостата и дугия вариант , който се сещам да направиш нови резби с по - голямо фи и да разпробиеш капачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега малко си се отдалечил от правилната посока на работа. Трябвало е разпробиването да стане внимателно и после с метчик само да се възстанови съществуващата резба. Две гарнитури е грешка! трябва да свалиш двете части на кожухчето на термостата и да провериш с линеал дали не са криви и ако някое от тяхе малко криво да се изшлайфа... ако не купуваш нови тела. А и гарнитурата мажеш със червен силикон за гарнитури.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и гарнитурата мажеш със червен силикон за гарнитури.

 

Само внимателно със силикона, защото ако при притискането при стягането на двете черупки, навлезе много от него навътре към охладителната течност, може да се откъсне парченце и после веселбата с охладителната система е голяма. Аз лично си патих дълго и упорито от малко топче силикон, задръстило единия от щуцерите на шунтиращото маркуче, между двете тръби към парното. Просто идиота, който ми беше сменял лагерите на водната помпа, беше явно голям фен на този силикон и беше мазал смело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много за съветите. В крайна сметка установих че както беше каза белия лебед съм се отнесъл малко грубо. Проблема беше че явно супките които бях пробил първоначално не са били успоредни и ката се стягат болтовете всъщност затягат на по високо и не уплатнява хубаво. Вчера реших да взема вече мерки и използаики капака като водач за бургията да разпробия нови дупки. Но не прецених натиска и хлътнах в леглото на термостата. Аз си мислех още преди да го сменя но и там скъсах болт. В крайна сметка зарязах всички експирименти купих ново легло около 31.50 и го пилнах леко да може да се завие гайката на скъсания болт и всичко си дойде на място. Няма течове и всичко е наред :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.