Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Не е ли множко разхода?


Spartan

Recommended Posts

Здравейте момци!Ха сега кажете на дядо си /пардон,бай си!!!/ Веселин не е ли много разход за Шкода 120 l от Семинарията до Илиенци и обратно - 5 литра?Или ме менти нещо тоя дръглив бензинопоказател /което всъщност важи за почти всички автомобили/?Щото баджанакът като ми я продаде ми каза че извън града разхода с употреба на 5-та скорост е около 5,5 литра а в града бил "Хммм"!!! малко висок.Така ли е за този модел или ще иска реглаж?И още един въпрос - на около 90000 км е,а още не е сменян диск на съединител.Малко предърпва на втора и се чудя дали да не го сменя.Чакам препоръки.НЕ СЪМ ПЪРВА МЛАДОСТ АМА НЕ СЪМ И ПОСЛЕДНА!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eми мойта Шкода 120 зимата на градско стига 10/100 разход на бензин, като я карам на къси разстояния. Когато е топло пада до към 7-8/100 градско, а за извън града зависи все пак и колко е натоварена - аз празна извън града не я карам така, че под 6,5/100 не ми е падал разхода. А за съединителя това, че не е сменян не значи, че му е време - има си други признаци. ПРимерно при дръпната ръчна, включваш на трета, подаваш газ и почваш да отпускаш съединителя - колата трябва да изгасне при изправен съединтел. А междудругото на 2ра може да придърпва защото е студена още или защото бързаш да натиснеш много педала на газта или защото ускорителната помпа на карбуратора не впръсква както трябва...много са причините - а и ако си още на смукач а колата е почнала да загрява пак придърпва - смукача се ползва само до като колата почне да работи на празен ход без да гасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съвсем съгласен с теб :) Когато колата е на смукач без значение колко е студен мотора би трябвало не само на 2-ра, а на всички предаваки да откъсва кат пушка.

За съединителя - прав си, но всъщност то и при самото каране се усеща, ако има приплъзване. В началото се проявява едвам доловимо при леки баирчета, като постепенно усещането става все по-осезаемо.

Бай Веско - изминатите километри не са показател за износен съединител, поне не и в твоя случай. Съединителя е износен тогава, когато усетиш приплъзването.

А за разхода - всичко е относително и много зависимо от трафика на движение когато пътуваш по тази отсечка. Ако кибичиш здраво в задръстване, с каквато и малолитражка да си, ако ще да е и 2006 година производство, пак ще си лапа повечко от предписаното. Обяснението е просто - към разхода на 100 км ще трябва да се прибави и разхода в литри за час, когато си в задръстването. Аз така по едно време правех по 13л/100 км разход на бензин от Младост до кино Арена 1, като взимах разстоянието за час и половина в едната посока :( Всъщност колко е разстоянието в двете посоки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, според служебната GPS система, от Илиенци до Семинарията е около 11 км. ако сте минали по Опълченска. Дори при факта, че реалния път винаги излиза малко по-дълъг, защото никога не е възможно автомобила да следва идеалния, не вярвам, отклонението да е било повече от 1 км или да приемем, че сте изминали около 24 км. за отиване и връщане. Това за 5 л. гориво високия за градко през зимата разход от 20л на 100 км. Така че, на въпроса ви, множко е. Ако пътуването е направено през пиков час, възможно е, разхода да е нормален, защото автомобила има разход на празен ход - нямам справочна литература под ръка, но ми се върти нещо от рода на 2,5-3л/ч. Освен това, придвижването през задръстване обикновенно става на 1-ва предавка, дори на полусъединител, което е дава многократно увеличение в разхода автомобила. Така че, освен пътя, би било редно да дадете и времето за пътуване - вероятно колегите от форума ще могат да помогнат с точните данни за разхода на празен ход по книжка. Има и един друг фактор, който съм забелязал при мен - тъй като освен Шкодата, карам и VW Пасат, с двигател 120 к.с., забелязвам, че когато седна в добрата стара 120Л, придобивам за известно време гадния навик да ускорявам до пълните диапазони на предавките - сиреч в града четвърта не включвам, а втора, сменям на 50. Знам, че това е ужасно за разхода и двигателя, но поради навиците от немската машина, ми трябват няколко дена, да се привикна на много по-слабото ускорение на чехкинчето и да започна да си карам нормално. Тъй като споменахте, че скоро сте купили колата, споменах този фактор, защото е съвсем възможно, за човек, привикнал към някой автомобил с по-мощен двигател, да "юрка" здраво Шкодата, защото не и е свикнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно разхода на час: това е видно главно на коли с борд компютър или някакъв инфо дисплей. На Opel Astra 2.0GSI разхода на место варира между 1.0-1.2л. час в зависимост от включените консуматори и дали е загряла до номиналната температура. Astrata обаче има хидравлична помпа за сервото и освен това на празен ход оборотите и са не по-малко от 900. От това предполагам, че за шкодата разхода на место не би трябвало да е пвече от 0.5-0.7л./час.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се изразих достатъчно точно, за което вината си е изцяло моя :) Освен литър на час трябваше да напиша и за полусъединителя, визирайки евентуално каране в голямо задръстване и от там пък първа, втора, първа... Но колегата Brave го е описал доста добре. Така че разхода на час е само една от препоставките за драстично увеличаване на разхода. Но нека бай Веско да уточни условията на шофиране, при които му лапа толкоз :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета май сте прави - свикнал съм да давам доста газ при всяка предавка.До сега съм карал VW - GT, Форд Капри и Трабантче,а те и трите допускат юрене,макар по различни причини.Така че ще трябва май да си корегирам десния крак,ако искам да не ми е Шкодата ортак на кесията...!Дано разбирате по-старите ми изрази!А за съединитела-ще опитам да го тествам по вашите методи и ще ви кажа за резултата.Чао за сега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.