Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

ДА :evil: :!: Снощи се прибирам, паркирам колата и преди да съм загасил двигателя 1-во си гася светлините (както обикновено) ... Натискам копчето за късите (трябва да угаснат късите) и после копчето за габарити (трябва да угаснат габарити + халогени - копчето за халогените ми е постоянно включено) и се навеждам да си свалям музиката. По едно време обаче гледам на таблото символите за късите и за габарит за магла отзад продължават да светят - а по таблото нищо друго не свети.... А сиктир! Поглеждам напред - късите ми включени, пак цъкам копчето - не се влияят. Разглобих лявата част на таблото извадих буксата на копчетата за габарити/къси - фаровете ми и отзад габаритите за мъгла продължават да светят :evil: .

 

Почна да мирише на изгорял кабел, а и като се замисля, вечерта докато карах ми позамириса, ама как да разбера от каде е :roll: - жиците не са ми страст :oops: . Разкачих акомулатора и отидох да спя - ама сън не ме хваща :? .

 

Неска в 10Н гас при моя ел. техник - спирам колата, гася мотора (фаровете светят) и докато му обяснявам, влезе той вътре - вика бързо разкачай акомулатора. Не моа сваря да извадя клемата на минуса... Изкара момчето платката - кво да видя под едното реле от долната част платката изгоряла да си е*е майката, все едно съм я горил със запалка и изолацията на един кабел (черен беше ... ) стопена.

 

Айде друга платка, мойта за нищо не ставаше :| :oops: , добре, че Яската имаше в сервиза от новия модел, че са по-кът. Няколко сменени кабела...

 

В крайна сметка, майстора заключи, че всичко било от тва, че карам постоянно на халогени :oops: :x . Пък мен много ме кефеха 8) . Добре, че не е станала по-голяма беля да пламна, че неам пожарогасител :P .

 

А дали е от това, че много съм натоварил инсталацията ......... *еш ли му мамата :smt011 :smt012

Публикувано

И аз по едно време карах доста с халогените , но не съм имал проблем ... да не би да е просто лош късмет + вия кабел да е попаднал случайно под релето?

Публикувано

Няма да е лош късмет...на фаворитите често се случва като по устареят и да им горят платките... и на моя я сменях

Публикувано

То май на Favorit-ите цялата ел. инсталация след 10-тата година става :x мани беги ..... :( .

Публикувано

Да ти кажа Redline__ досега само с платката съм имал проблем. Ако правиш всичко както трябва като добавяш кабели и не ги търгаш или оставящ стърчащи и други такива глупости може и да се разминат проблемите :)

Публикувано

Единственото нещо, което аз съм правил с жиците е да си направя сам принудителното включване на вентилатора на радиатора ( и то пак беше с предварителни инструкции от майстор - човека нямаше време просто). Всички други допълнителни "екстри" като халогени, машинки във вратите и т.н. са ми ги слагали хора дето разбират, ама все при различни съм ходил... Май там ми е грешката :roll: . Е, лиших са от халогените вече и ще ходя при един и същ човек, дето вече за 3-ти път я прави и съм доволен.

Публикувано

Баси и са аз да се чувствам късметлия ли ?

До сега съм правил всичко сам по инсталацията / без алармата / ам и нейните жици ревизирах като боядисвах колата отвътре ... досега единствения проблем беше като заля бояджията с вода и мизерия , която се беше събрала под стойката на акумулатора / имаше дупка там / , ам нищо само я почистих от киселината и попрепоих тук там и бачка , даже и релета не съм сменял.

Публикувано

Как късметлия :?: ...очаквай всеки момент изгоряла платка :lol::D

не, шегувам се, дано никога нямаш проблеми с исталацията ;)

Публикувано

Да, не го пожелавам на никого, аз май вече най-мразя проблеми с кабели :x .

 

Между другото сега като ми смениха платката, забелязвам, че не ми примигват фаровете и чистачките ми на 1ва и 2ра скорост се движат по-бързо. Не знам дали има логика, ама тва е от вчера, откак сменихме платката :roll: :roll:

Публикувано

може да ти е заминало релето на алтернатора :( Накарай някого да ти дава яко газ на педала а ти измери с мултицет напрежението на акумулатора, ако е повече от 14В ще се наложи да посетиш магазина за части

Публикувано
може да ти е заминало релето на алтернатора :( Накарай някого да ти дава яко газ на педала а ти измери с мултицет напрежението на акумулатора, ако е повече от 14В ще се наложи да посетиш магазина за части

 

p.s. каква е тая платка, ние 120скаджиите имаме ли я ?

Публикувано

Кофти тръпка са зоровете с жиците и аз хич не ги е****м искам да кайа на колегата гост че едно от нещата свързано с 120ките е именно липсата на много електрически елементи. Тя моита баба няма реле и на фаровете дори как човек като мен неразбиращ от жици да се влюби в такава кола :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  • 2 месеци по-късно...
Публикувано

Лошото е при тези коли че са направили инсталацията да издържа на това което си има колата - останалите екстри сложени след това могат да повредят проводниците!

Кофти.

И аз мислех да слагам хологенки! - а като ги гледам тия кабелчета ....

 

п.п.-на другата ми кола са доста яки кабелите - презастраховали са се шведите от кабелни проблеми!

Публикувано

В Бриколаж кабели бол ... за 8 лв. взех топче 25м. 4 квадрата , а с него мога и кола да запаля ;) /ако пали лесно де/

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.