Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Спирачки


DoraDo

Recommended Posts

Здравейте момчета, нестига че съм нов във вашето гнездо ами почвам веднага с проблемите и въпросите :oops: , за което моля да ме извините, но наистина съм го закъсал :cry:

Значи ситуациятя изглежда така: по-вероятно е да гушна букета отколкото да спра с хидравликата т.е. спирачки нема грам А пък десните 2 калника (отвътре) и предната част на прага са изпръскани целите със спирачна течност. Извода за отзад е изпръцкало цилиндърче, защото целия барабан и джантата са в спир. теч. (маркучите и тръбите са здрави). Дотук добре но отпред освен калника всичко друго е сухо и здраво :lol: Като проверих казанчето за спир. теч. 1-ви кръг беше на сухо втори и съединител - не. Долях. Напомпах с педала. Пак долях. Пак напомпах. Помпането беше съпроводено с излизане на мехурчета. След като спряха да излизат мехове от 1 кръг започнаха да излизат от 2 и в крайна сметка нищо педала си седи мек, а спир. теч. от никаде не теч.

ПОМАГАИТЕЕЕЕ PLZZZZZ ако някои се сети за нещо да пише аз ще пробвам и после ще кажа къв е резултата.

А м/у другото някои да знае как се проверява дали са здрави уплътненията на гладния спирачен цилиндър?

Благодаря ви предварително! :roll:

 

 

 

 

 

--------------------------

КОЙТО НОСИ ДВЕ МИШНИЦИ ПОД ЕДНА ДИНЯ - САМ ПАДА В НЕГО

--------------------------

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Препоръчвам ти първо да до смениш буталцето на спирачната помпа. Естествено за целта трябва да се свали и след това да се обевъздуши цялата спирачна система като се започне първо от помпата, след това задно дясно, задно ляво, предно дясно и преедно ляво. Мога да ти помогна разбира се ако желаеш GSM 0887693727 Ангел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за обезвъздушаването доста се изписа тука http://www.skodaowner.org/forum/viewtop ... 88&start=0 ако не си го прочел, разгледаи и назад по темите.Както пишеш че ти били изпръскани калниците с сп. течност си мисля, че трябва да правиш курбан, че не си се утрепал още някаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Препоръчвам ти първо да до смениш буталцето на спирачната помпа. Естествено за целта трябва да се свали и след това да се обевъздуши цялата спирачна система като се започне първо от помпата, след това задно дясно, задно ляво, предно дясно и преедно ляво. Мога да ти помогна разбира се ако желаеш GSM 0887693727 Ангел

 

Едно рамо никога не е излишно :mrgreen: обаче проблемът ми в момента е липсата на скоба за барабана. Купих си задно цилиндърче обаче нямам скоба за да го сменя. А и помпата може да си бачка де да знам :smt086 ако ме светнеш как да и направя един CHECK та поне да знам дали да и търса некви работи и на нея. Тъй като в момента съм разглобил всичко е хубаво да си сменя и уплътненията по сервото щот са много зле. Абе въобще се очертава много работа, а и времето е супер гадно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана въпрос за скоба за барабана,чудил съм се дали при Шкодата ще стане стария изпитан номер след като се вдигне от съответната страна с крик и се свали джантата,пали се мотора,газ,1-ва,2-ра,3-та и рязка спирачка,при което барабана се отпуска и се сваля после на ръка?Аз лично така свалях барабаните на Ладата на баща ми,но на Шкода незнам дали няма някакви пречки и опасности.Нека по-знаещите да споделят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мене ми го препоръчаха тоя метод ама в момента няма и педал за съединителя, а и колата не ще да пали :evil:... ИЧ... май нема benz. трябва и тоя момент да го видиме...хм.

 

angel-skoda ся като се позамисля помпата май си е в ред щото нема никви течове от нея пък незнам, ти как мислиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest Хашек - от зала

Колега, помпата няма да има течове, дори и да не работи въобще - тя трябва да прави налягане. Като оставим настрана задните цилиндърчета, трябва да имаш предни спирачки. Ако нямаш такива, то трябва да си отвориш помпата и да смениш буталца и гумички. И не се шашкай, ако пак не стане - това означава, че помпата е износена и трябва да си купиш нова. И спазвай точно условията за обезвъздушаване, за да не се подведеш и да купуваш части без да има смисъл.

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси бат Хашек за инфото. Аз току-що се прибирам, взех си скоба и уплътнения за сервото (за помпата забравих да се еба) и са слизам да сменя задното цилиндърче после серво-блъсканъе и след това ше я мисля помпата, че имам и други главоболия по колата като: теч на антифриз в купето, проблем с паленето поради евентуална липса на бензин и още куп други дреболии.

 

П.С. Не разбирам защо трябва да се сменя буталце :?: И кое буталце по точно, нали са две вътре, ако не се бъркам нещо

 

Айде слизам да бачкам ако стане нещо ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цилиндърчето вече е сменено, набавих си уплътнения за помпата и ги смених обаче... като тръгнах да монтирам буталата вътре се усетих...мамицата му при разглобяването не обърнах внимание голямото бутало с коя страна се пъха вътре (да се еба)

Та ако някои знае....... :mrgreen: :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбрах става дума за помпата на спирачките:

Тук слагам чертеж на сглобения възел. Мисля че е достатъчно ясно :)

breaks.gif

 

Ако не се вижда ето го линка

http://deel.idohost.com/skoda/breaks.gif

 

та значи колемия алуминиев топуз с е от вънк аи в него влиза чопа на сервото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О-о-о-о пресвета помпо каде бил големия хуй!!?! Купих си чисто нова помпа и....вече две глави се къртят в таблото ми. Евала момчета мерси за помощта! Със смяната на уплътненията не беше достатъчно та затова....нова, и междувременно изтече и другото цилиндърче отзад (смених го). Сега колата спира като излязла от завода, 100 пъти по-добре отколкото като я взех. Обаче отпред си остава загадка как се е изпръскал калника, но няма значение.

Айде успех и приятно возене. 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.