Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За шкода октавия?


Guest Опелист

Recommended Posts

Здравейте! Поздрави за прилежния форум!

 

Имам идея да си закупя Шкода Октавия година около 99-00(за толкова стигат парите). Нямам си и хабер от шкоди обаче.

 

Разглеждах моделите и определено се спрях на 1.8 турбо версията (с 4х4 по възможност). Всички октавий с този двигател ли са 4х4 или трябва да гледам специално да е такава?

Какво може да ми кажете за този двигател пък и за шкодите тази година? Какъв внос да търся?(Италия? Германия? друго?) внасят ли такива изобщо на старо? Или да взимам карана в БГ?

 

Поддръжката как е? Каква е стойността на частите(скъпи ли са евтини ли са)? Някой примери за точни цени по окачване и двигател ако ми даде ще е цар! ;)

Всякаква друга информация би ми била от полза!

 

Блгодаря ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам впечатления само от двигателя 1.8Т много яко куче и до колкото знам са доста издръжливи смятам че няма да сбъркаш ако си вземеш такава Октавиика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4х4 има само комби. И това 4х4 не е постоянно, а се включва само, когато е нужно според електрониката :) Колегите с бензиновите коли могат да разкажат повече за този двигател - аз нямам наблюдения...

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 55KW/75 к.с,бензин.Производство 1997г.Внесохме я от Чехия на 4 години и 70000 км.Караме малко и сме навъртяли 10000 км. от тогава.Моторчето е малко слабичко за това купе,но нали не е състезателна кола.Все пак се усеща голяма разлика във вървенето като се прехвърля от баба Лада в нея. :mrgreen: Като цяло безпроблемен автомобил.Имаше няколко дребни проблема-разбито ухо на една щанга отпред(тракаше при каране)-оправих го с разпробиване и по-голям болт,прекъснати кабели за отваряне на капачето на резервоара и лампата за осветление в багажника,дължащо се на окислени кабели.Не мога да си обесня как кабела е оксидирал и се е прекъснал.Сигурно при първите шкоди са използвали някакви менташки кабели.Изрязах дефектните участъци и ги изнадих,а за капачето не резервора нямах нерви да търся къде се е прекъснал и пуснах нов. :D

Друг проблем,който имах е,че при дъжд течеше през вратите в купето.Предните стелки плувваха във вода.Оказа се,че вратите са отваряни и найлоните са махнати.Сложих нови и работата заспа. :mrgreen:

Днес оправях закрепването на долния тампон на двигателя,защото тракаше при тръгване.И това,защото предишния собственик е късал единия болт към гредата,някой "майстор" не е нарязал както трябва резбата и сега е отървал пак.Две шпилки и малко работа с електрожена решиха генерално проблема.Вече няма да тропне,да хлопне :D

Ремонтите и не са много, но все пак добре че всичко се прави под максимата "направи си сам",че иначе майсторите щяха да ми скубят парите и нямаше да правят ремонтите както аз искам. 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам само да отбележа,че това за 4х4 ,че има само комби вариант не е вярно.Аз лично съм виждал не един път Октавия 1,8Т 4х4 хечбек.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поддръжката как е? Каква е стойността на частите(скъпи ли са евтини ли са)? Някой примери за точни цени по окачване и двигател ако ми даде ще е цар!

Всякаква друга информация би ми била от полза!

Интересувал съм се специално за тампоните на двигателя-от Еуратек искат 502 лв. :!: за три тампона.От ЕМ-Комплект ми отговориха,че при тях са 270 лв.Така,че малко трудно ще купя от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да има хечбек :smt120

Аз просто написах това, което е публикувано в официалния сайт на Шкода. А и да си кажа честно, аз лично никога не съм виждал. Я някой по-светнат по темата да съобщи...

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите! Ако някои се сети още нещо да пише.

 

Надявам се все пак да има 4х4 хечбек, защото точно на тази съм хвърлил око. Комбата е прекалено голям за мен.

Относно 4х4 знам как действа понеже е същата компановката като при опелите с 4х4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4x4 хечбек има - среща се най - често с 1,9TDI и 1,8Т. Хечбека 4х4 се познава лесно, дори на пръв поглед - видимо по - висок е.

zloQQ предполагам има предвид новата октавиа, но и тя вече май си има 4х4

 

Опелиста дан се бави, ами да си купи една шкода, да види кво е кола!

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4x4 има и комби и нормална (незнам то4но как се води хечбек маи) но винаги мисля 4е двигателя ако е бензин е 1.8Т - 150 коня и по дефаулт са с повече екстри киматроник и ел стъкла и т.н. За минусите мога само да кажа изгоря ми некаква бобина за 160 лева намира се върху свещите и за сяка свещ си е отделна и ламбда сонда която маи си е консуматив - 200 лева. Трябва да се кара с хубаво синтетично масло ина4е ще замине турбината и вътре с 1500-2000 лева затова си я карам с АРАЛ 0в40 - 80 лв 4 литра пълна синтетика. Като цяло съм много доволен и за 7-8 месеца съм минал малко повече от 10 000 км разхода е 11 градско без настъпване иначе стига към 16 ама пък как лепи на седалката тва турбо има за какво да го сложат. 4х4 то зимата на Банско към една ски писта разбрах за какво ми е като бутаха некав пасат и сички викат да не спреш тука че няма потегляне и аз естествено спрях никакви проблеми викам си тоя пасат сигурно е с некви летни гуми та такова бутане падна и на паркинга гледам с 4 еднакви нови зимни гуми. Простно не усещаш колко помага 4х4 докато не видиш някои да бута в снега. Само гледаи да не е на много километри...

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.