Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

искам да попитам защо като включа фаровете на бавни обороти светят по слабо от като дам газ или като се движи колата. и друго да попитам като ги фаровете или чистачките датчика за температурата се вдига с 15-20 градуса.

Публикувано

Алтернатора на празен ход почти не зарежда и си само на акумулатор (т.е. около 12-12.5 волта). При зареждане (т.е. по-високи обороти) напрежението се вдига до към 14. Затова светят по-ярко.

Относно температурата на таблото - провери си масата.

Публикувано

така ли са всички шкоди-не може ли да се направи нещо?коя маса да си видя?

Публикувано

Тази, която е на двигателя долу в дясно преди масления филтър. Мисля, че там беше. Трябва да я притегнеш.

Публикувано

за масата: не е долу дясно както казва колегата, а на кожуха на термостата има едно кабелче(по спомен жълто) което влиза в темп. датчик.Като свалиш кутията на в. филтър ще имаш достъп до него.Лош контакт може би е проблема като го отсраниш кажи дали е било от това.

 

долу дясно е датчика за маслото.

 

ПП. понеже гледам че тепърва се сблъскваш с проблемите на Шкодата ти , препоръчвам да си купиш книгата "Аз ремотнирам ШКОДА" на Хорст Илинг> 10 лв е. има я в магазините описани в раздел "магазини"

Публикувано

Ако всичко ти е изправно, разликата във светенето на фаровете при ниски и при високи обороти трябва да е минимална, едвам забележима. Ако разликата е осезаема при изправни връзки и система, причината остава да е в много ниски обороти на празен ход (колата може да работи стабилно и все пак оборотите да са й ниски).

Публикувано

... или стар акумулатор пред заминаване. Иначе на всички (или почти всички) има лека разлика в светенето между празен ход и по-високи обороти.

Публикувано

Чушки Гост :( Аз съм

Публикувано

Само да добавя, че на всички автомобили над 10г., които не са с поцинковани купета почват проблеми от типа на лоши връзки в ел. инсталацията. Проблема относно мърдането на стрелката на температурата на таблото, е в това, че акумулатора е свързан само към шасито на колата за маса, и оттам чрез шасито се дава блока на двигателя към маса - трябва от акумулатора директно да се пусне кабел от минусовата клема /кабела да е 10-16мм2/ към блока - най удобно е да се захване една кръгла кабелна обувка на горната шпилка за стартера - така е нужен възможно най-къс кабел от акумулатора. Обикновено когато купето ти е стигнало до там, че се налага това ти имаш и проблем с паленето, така че с нов кабел за маса и това ще се оправи. Дори връзката на кабелчето към температурния датчик да е изрядна, ако заради гнило купе блока на двигателя е повдигнат с 0,5-1 Ом спрямо маса, стрелката за температурата се отклонява като вдигнеш оборотите.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.