Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

2 питания


mitkonafta

Recommended Posts

искам да попитам защо като включа фаровете на бавни обороти светят по слабо от като дам газ или като се движи колата. и друго да попитам като ги фаровете или чистачките датчика за температурата се вдига с 15-20 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алтернатора на празен ход почти не зарежда и си само на акумулатор (т.е. около 12-12.5 волта). При зареждане (т.е. по-високи обороти) напрежението се вдига до към 14. Затова светят по-ярко.

Относно температурата на таблото - провери си масата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за масата: не е долу дясно както казва колегата, а на кожуха на термостата има едно кабелче(по спомен жълто) което влиза в темп. датчик.Като свалиш кутията на в. филтър ще имаш достъп до него.Лош контакт може би е проблема като го отсраниш кажи дали е било от това.

 

долу дясно е датчика за маслото.

 

ПП. понеже гледам че тепърва се сблъскваш с проблемите на Шкодата ти , препоръчвам да си купиш книгата "Аз ремотнирам ШКОДА" на Хорст Илинг> 10 лв е. има я в магазините описани в раздел "магазини"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако всичко ти е изправно, разликата във светенето на фаровете при ниски и при високи обороти трябва да е минимална, едвам забележима. Ако разликата е осезаема при изправни връзки и система, причината остава да е в много ниски обороти на празен ход (колата може да работи стабилно и все пак оборотите да са й ниски).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя, че на всички автомобили над 10г., които не са с поцинковани купета почват проблеми от типа на лоши връзки в ел. инсталацията. Проблема относно мърдането на стрелката на температурата на таблото, е в това, че акумулатора е свързан само към шасито на колата за маса, и оттам чрез шасито се дава блока на двигателя към маса - трябва от акумулатора директно да се пусне кабел от минусовата клема /кабела да е 10-16мм2/ към блока - най удобно е да се захване една кръгла кабелна обувка на горната шпилка за стартера - така е нужен възможно най-къс кабел от акумулатора. Обикновено когато купето ти е стигнало до там, че се налага това ти имаш и проблем с паленето, така че с нов кабел за маса и това ще се оправи. Дори връзката на кабелчето към температурния датчик да е изрядна, ако заради гнило купе блока на двигателя е повдигнат с 0,5-1 Ом спрямо маса, стрелката за температурата се отклонява като вдигнеш оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.