Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

120ka и ладов мотор


Guest

Recommended Posts

трудно ли се напасва на скоростите мотора чупят ли се полуоски от 1300та кубика и горе долу как става цялата работа, заслужава ли си да слагам такъв или направо да мисля за оправяне на стария :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш достатъчно технически познания за извършване на тази операция, с описания и напътствия от форума няма да се справиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе баща ми нещо ме разубеждава че ладов двигател свестен няма да си намеря та де да знам хипер объркан съм вече... най накрая ще сменя само една гарнитура на цилиндровата глава и ще си перкам така, много ми дреме че чука, нека чука 20годишна кола остава и да не чука :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей човече, стига смятал, че една 20 годишна кола трябва само да се разваля/ремонтира, да чука и трака и да не може 200 км да измине безавариино. Голям песимист си значи :) Убеден съм, че ако се решиш да дойдеш на Националния Шкода събор ще си промениш коренно мнението. Пък и там ще има Шкоди, които наистина си заслужават да ги видиш и чуеш :) Имаш месец и половина до тогава за да се подготвиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това че една шкода 120 неможе да мине 200км е относително, тя ако е след ремонт на предница и перфектен двигател, може и 1000км да мине ама после ще почне да се чупи едно след друго. И Mishelle да те питам защо според теб от тея 10 човека дето бяхме половината карате други коли а шкодите ви стоят в гаража :) /не го примай като заяждане просто ми е интересно/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxrpm - Относно карането на други коли - аз съм с Вектра, просто защото Шкодата стана на годинки и не е толкова удобна за дълъг път. Слабичък и е двигателя :( Но, както знаеш, чакам Шкода :). Смятай колко съм бил разочарован от нея (тях!) за да си купя пак....

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, и забравих. Една Шкода може да мине и 100000 км без да се счупи! Мойта (т.е. тая дето я кара бащата) е минала над 70000 без повреда! Само периодични смени на консумативи и навременно оправяне на една предница...

Както се казва всичко зависи на 90% от задкормилното устройство... Останалото е късмет (някой дори го свалят под 5% - въпрос на поддръжка!)

 

PS: Sorry за спама...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxrpm по-лесно и достъпно е да се монтира двигател от VW поне фланец има оригинално направен от Skoda ... Но не знам дали ще те задоволи финансовата страна на нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Maxrpm - всички, които бяха на срещата си карат ежедневно или според нуждите Шкодите. Аз на моята й правя в момента средно по 60-70 км градско. Вчера минах около 100 км. (половината от това, което ти не вярваш, че една Шкода може да мине без да се счупи). Разхождам я от време на време до вилата. Вярно - има моменти когато джиткам с Опела и Шкодака седи примерно един месец в гаража. Всичко е въпрос на насторение и желание коя да изкарам. НО от близо 4 годинки съществени ремонти НЕ СЪМ правил, само разни дреболиики и то по-скоро от гледна точка на това, че ми се човърка нещо по колата. Ти си направи сметка колко безавариини километри съм изминал с нея :) И аз не съм единствения случай. Тук във форума има много Шкоди, които се карат постоянно.

Пак ти казвам - всичко е въпрос на поддръжка. Навремето баща ми докато я караше, щом хлопне/тропне/скръцне нещо - веднага се оправя или подменя с ново. Наследих я в перфектно състояние и се старая да я поддържам в такова. Вярно - ламаринките са зле вече, но това са бели кахъри. Ще ги оправя, но това е друга тема. На теб баща ти в какво състояние ти я е завещал? Грижил ли се е за нея както трябва? Сменявал ли е всичко на време или е чакал да се потрошат още 2-3 неща в резултат на първото и после да се чуди кое по напред да оправи (а може би и нито едното). Редно е да с зададеш тези въпроси :)

Предложението ми от срещата е все още в сила - сипи ми бензин и посочи точка, до която искаш да те закарам. Ще идем и ще се върнем, пък ти ще почерпиш всички от форума, които карат 105,120,Рапид и т.н. за несправедливо обидното си мнение към тази серия модели :)

 

P.S: Всяка кола се разваля. Но всяка кола е постоянно развалена в резултат на недобросъвестна поддръжка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxrpm,

Това е схемата на преобразувателя обороти->напрежение

http://www.national.com/pf/LM/LM2917.html

А това е схемата напрежение->"bar graph"

http://www.national.com/pf/LM/LM3914.html

Това са ти двете схеми. Ако потърсиш из нета има достатачно примери как се свързват за да си направиш оборотомер. Ако пак не можеш да се оправиш пиши на майла и ще ти пратя пълната схема (просто я нямам в работата).

Поздрави

 

PS: Относно монтирането на ладов двигател - виждал съм Шкода с такъв двигател. Доколкото си спомням беше преработен задния капак, защото двигателя беше по-висок и не може да се затваря... Имай и това предвид. Но си мисля че си е безмислена работа... По-добре стегни Шкодовия. По-малко пари, по-малко проблеми и отгоре на това ще работи по-добре :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другият вариант е като си толкова голям мераклия - да си мушнеш един фаворитов мотор. Я обясни защо точно на ладов си се спрял и защо точно пък 1.3?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxrpm по-лесно и достъпно е да се монтира двигател от VW поне фланец има оригинално направен от Skoda ... Но не знам дали ще те задоволи финансовата страна на нещата.

 

Ще можеш ли да дадеш малко повече разяснения - какъв е този оригинален фланец, откъде може да се вземе, колко струват моторите от VW, какви мотори могат да се сложат?

 

:mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другият вариант е като си толкова голям мераклия - да си мушнеш един фаворитов мотор. Я обясни защо точно на ладов си се спрял и защо точно пък 1.3?

Мен бащицата ме разубеди, че няма да намеря свестен ДВГ а иначе идеята беше да го сменя за да не ми прави проблеми, ама какво да се направи ще си оправям стария тигърчо :) А иначе незнам в какво състояние е колата. Тая на баща ми изгни и я даде на вторични, апък тая сегашната я взех от някаква женя в горна баня (за първи път видях жена дето като и говориш за коли не те гледа като теле) доста работи човърках по нея ама окачването още не съм го гледал щото пред блока не става. Качвам се до нас да взема гедорето и всеки дето се качи вика как е Шкодата, караш ли я ... :(

 

PRR мерси за схемата довечера като се прибера ще я погледна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни в тема "Продавам" -> "Форман на части", ако те устройва цената няма да сгрешиш да сложиш именно този мотор. Ще караш с неговия си карбуратор (остава с наклон надясно 10 градуса, но работи перфектно - изпитано е вече), а гърнето ще ти го направи всеки ауспухджия. Ще ти дам и друга ценна информация, която ще ти помогне да се справиш сам, ако си голям мераклия.

 

Хайде, мисли.

 

П.С. По повод поставянето на ВАГ мотор, можеш да се обърнеш към братята axl/txl :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам фаворитов мотор... т.е. един приятел има ама някои може ли да даде повечко инфо... да се захващам ли да не се ли захващам... имам желание, малко пари... ще стане ли уравнението а? :mrgreen: :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни в тема "Продавам" -> "Форман на части", ако те устройва цената няма да сгрешиш да сложиш именно този мотор. Ще караш с неговия си карбуратор (остава с наклон надясно 10 градуса, но работи перфектно - изпитано е вече), а гърнето ще ти го направи всеки ауспухджия. Ще ти дам и друга ценна информация, която ще ти помогне да се справиш сам, ако си голям мераклия.

 

Хайде, мисли.

 

П.С. По повод поставянето на ВАГ мотор, можеш да се обърнеш към братята axl/txl :|

 

А бензинова помпа и ... и нещо друго ще трябва ли да се сменя? Или само водната и гърнето?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновата помпа какво ти пречи??? Даже и фаворитската водна помпа можеш да я оставиш, ама ще стърчи оня джудж с тампона :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Е, той сега и Ников-моторспорт може да ви обясни как става...

:mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.