Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода или Вартбург!?


DEYAN IYI

Recommended Posts

Коя кола е по добра Вартбург 353 или Шкода 120 !?

 

Дайте мнения по точките:

-здравина, ремонти, коя се обслужва по-лесно

-скорост и динамика

-икономичност

-цена на частите

-комфорт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Шкода определено може да събереш мнения по поставените въпроси, но за Вартбург...

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно мога да кажа от опит(щото за много малко съм шофирал Варбург,а Шкода не съм),тея двутактовите Варбурги имат уникален старт,направо имаш чувството че ще излети,на мокро върти гуми само с газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента говоря малко на изуст но двутактовите машини не са от наи икономичните мисля че шкодата е по икономична. Возил съм се в такъв като возия не е лош ремонтите са много относително нещо каквото и да си говорим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е доста нагло...

а мислиш ли, че точно тук ще получиш безпристрастно мнение?

 

"Карам Шкода откакто се помня, но все си мечтая за Пръдлив Ханс. Някак си ме привлича миризмата на масло и бензин (неочаквано неекологична комбинация). Шумът на трицилиндровия двутактов парполетник ме възбужда, а и този дизайн... ех. Колкото и да ми се иска не мога да остана безразличен. ИФА са страхотни технократи и трите модела на Вартбург наистина доказват това. В никакъв случай няма да пропусна леката заигравка с мястото на скоростния лост, асоциираща пряко с традициите на американското автомобилостроене.

А сега и по точките:

- определено двутактова машина се обслужва по лесно, няма мазителна система и съответно свързаните с нея агрегати (потенциални източници на аварии), цилиндрите, биелите, свещите и т.н. са три (както споменах и по - горе), което говори само по себеси за себестойността на евентуален основен ремонт, което пък от своя страна звучи леко нелепо, имайки в предвид пословичната здравина на германските автомобили

- скорост и динамика - богатата рали - биография на Вартбург говори сама по себе си

- икономичност - да, да, моля Ви се, не се смейте, икономичен е Вартбурга, как да не е икономичен

- цена на частите - за съжаление частите са много скъпи, тъй като на собствениците на Вартбург почти не им се налага да копуват такива, а продавачите на въпросните все от някъде трябва да си избият парите

- комфорт - ключова дума, характерна за всяко описание на модела 353, дума присъствала в заданието на инженерния екип, проектирал този инъче толкова популярен по света автомобил. Списъкът от екстри включва люк и... ъъъ... какво повече му е нужно на човек, един люк стига на всеки оптимист

В заключение ще спомена, че е съвсем лесно да притежавате и скромен музей на Вартбург в гаража си, тъй като преди 353 има само един модел, познат на нашите бащи и дядовци, което е едно наистина безценно преимущество за всеки ценител на марката.

Поздрави от Цвикау (в момента съм на форум в бившите монтажни халета на ИФА. С колегите собственици сме се събрали там, ей така от носталгични подбуди.)"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е доста нагло...

а мислиш ли, че точно тук ще получиш безпристрастно мнение?

 

Не мисля, че е нагло ;) А истината, че искам да видя какво точно мнение ще получа- безпристрастно или точно обратното :)

 

ПП- разказчето е супер :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси - нищо лично!

шегувам се в общи линии, но наистина си мисля, че 353 не струва пред 120.

сигурен съм обаче, че за времето си 353 е бил наистина модерен (предимно като дизайн) автомобил. все пак е модел от края на 60-те, но коя точно 196_ не помня.

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам малко опит със стария семеен варел , който до скоро гниеше пред едно трамвайно депо в София и за 13 те години експлоатация машината се държеше мъжки / колко ремаркета пъпеши и дини е докарал до София / един съединител е сменян и фрайлауфа естествено и като проблеми си спомням беше сериозното греене въпреки двата радиатора :mrgreen: и още нещо досадно имаше , тва е центровката ... ОТВРАД колкото и да я праиш тя се не е у ред :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Можеби най - доброто в цялата машина е , че е правена в Германия , а който каже , че е по икономичен от Шкодата се майтапи ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Центровката не е наред когато си некадърник и не можеш да си я направиш.Просто е по пипкава работа и не е за всеки да бара там.

Охлаждането - безотказно освен ако гарнитурата на главата не е някаква унгарска да речем или ако главата не е стегната както трябва.Също така ако се кара с вода прави проблеми.

Иначе на практика с охлаждането няма ядове.

Гори масло а?Аааа те шкодите хич не горят.А и този дим или така нар. видимо замърсяване са само въглеводороди които са в пъти по малко отровни от CO-то което е най отровният газ от автомобила, за сметка на това пък двутактовите двигатели имат 2-3 пъти по ниско ниво на CO отколкото един четиритактов от 70-те и 80-те години.

А колкото до Европа - съмнявам се да ни клъцнат, щом в Германия ги карат и нямат никакви проблеми....

А иначе пушек има ако центровката не е наред и се предозира маслото(99% от тия коли са така), иначе ако всичко е наред трябва да пропушва леко само на студен двигател.

Ако си мислите че 1.2 литровият 4 ЦИЛИНДРОВ(брей колко величествено звучи а?) двигател е по мощен и по бърз... ами на срещата в Троян може да се пробваме.

 

Айде колеги това беше от мен, нищо лично и никой не искам да обидя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Are p1k da se probvame na sledva6tiq s1bor, a, junak.

 

Q 4eti po-ostorojno na 1vo vreme :"тея двутактовите Варбурги имат уникален старт,направо имаш чувството че ще излети,на мокро върти гуми само с газ."

 

Na 2ri plan, are da sa v1zd1rja6 ot komentari za skoda, 6toto kato 4eta kvo si napisal bace ni6to ne vdqva6 ot skodi :oops: .

 

na 3to mqsto, 4e ti pusnem s16tata tema u forum-a na Wargistite da si sa kefite tam, nedei da capa6 toa qk forum.

 

4to, sled si4ko, koeto napisa, si misli6 4e s edno "Айде колеги това беше от мен, нищо лично и никой не искам да обидя!" si si izmil racete nali, em deaznam bace, ama ako mi pokaje6 nekoq warga, deto da q vodqt f serviz pri maistorideto ne sa "nekad1rnici" 4e si lepnem emblemata na wartburjini na skodeto.

 

Пиши на кирилица!!!

Не използвай цифри вместо букви!

Odin

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе момчета,

кой от вас е карал вартбург или поне да се е качвал...

...да не говорим за купуване на части...

Тва ващо е семкаджииска работа...

Незнам дали е от антипатичност към вартбурзите или просто някаква подсъзнателна завист,ама ако погледнете реално,не ми се убиждаите,ама шкодата неможе да се сравнява с вартбурга...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебати правописа, ако бех малко по стар немаше никога да те разберем... за първи път виждам некои да пише "Ъ" със "1" :D

 

@rsk браво ти си пич направи ми Fun :smt041

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом толкова искаш ще се пробваме.

А ти като ми правиш забележка можеш ПОНЕ да пишеш на кирилица че така май ти цапаш форума повече от мен.

За майсторите съм съгласен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rsk като цяло приемам това разказче дето си го написал като шега, защото се съмнявам наистина да вярваш в тия неща които си написал. Само относно "скромния гаражен музей" ще се изкажа. Това е доста нелепо твърдение като се има предвид че историята на Шкода започва само 3 години преди тази на Варбург.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и според мен беше неуместна тая тема, нещо почнаха да се изнервят нещата :( . Тва е все едно да отидеш при фен на Левски и да го питаш "Левски или Литекс" (примерно! - ся да не разпалим някой футболен спор в автофорума :P ). Прав е RSK - обективно мнение при точно така озаглавена тема, трудно ще бъде дадено.

 

По-безболезнено щеше да е, като че ли, в нашия форум да пуснеш тема " Плюсове и минуси на Skoda 120 ", a във форума на Wartburg " Плюсове и .... на Wartburg 353 ".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, благодаря ви за изказванията! Дано някой не се е изнервил прекалено много!

 

Моля темата да бъде заключена!!!

 

ПП- Госте, историята на марката Шкода не започва през 1953г. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.