Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Свободолюбивия дух прекършен от корпоративната машина


Recommended Posts

Днес след 4 часа чакане на опашка си смених любимия черен номер с онези гадните нови със знаменцата. Rest in Peace черна тенекиьо :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със здраве да си го возиш...пак само с четири часа си се разминал...в пловдивския КАТ...опашката е 3-4км и народа почва да се реди от 3 часа посред нощ та белким успее да мине....майката си е е...о 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз се разделих с моята стара бяла тенекия>>> погледни го от добрата страна - още нещо ново по колите ни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз на скоро сменях.....старото жълто номерче.

Но поне нямаше опашка за 30 мни бях готов ама отидох в края на работното им време :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след 4 часа чакане на опашка си смених любимия черен номер с онези гадните нови със знаменцата. Rest in Peace черна тенекиьо :(
Бързо си минал.Аз чаках от Понеделник вечерта 23:50 до Сряда на 12:30 да си тръгна от КАТ.Това в Сливен.Добре,че само една вечер спах пред КАТ.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох и аз на Фордчето смених любимото ми номерче С8000 от бяла стара ламаринка.Но хубавото беше,че с малко връзки далаверата стана за 20-тина минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз все още не съм си сменил номерата - надявам се "другарите" да се вразумят и да поотпуснат малко партийната дисциплина! Според мен, тази смяна на номерата е истинска глупост от рационална гледна точка и рационална постъпка от гледна точка на запълване на инфлатиращия държавен бюджет. В края на краищата, ще я спра от движение за малко за да избегна глобите и ще я пусна, като мине тарапаната...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен е глупост,според мен трябваше да го направят поне доката влезнем в европейския съюз,да можеш в БГ да си караш със старите табели(поне чисто белите,черните са много стари вече) и със стари табели да не те пускат да излизаш от страната и това е.Защо му е на някой дядка който живее на село и си кара ладичката само до нивата и селския магазин-нов номер????А и съм виждал гръцки автобуси които пътуват из европа със стари номера без знамето им,също така и Английски ако не се лъжа.Това беше излишно.Мен най ме провали това,че ми беше изгнил номера на рамата,в кат щяха да ми арестуват колата-добре,че там връзки та оправихме нещата по бързата процедура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе изобщо трябваше ли??!?!?!? Във Франция и Белгия още си карат със старите номера, без знамето на държавата и без EU. Просто наще умници измислиха още един начин да изкарат парички за държавата. И то от нашия джоб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе изобщо трябваше ли??!?!?!? Във Франция и Белгия още си карат със старите номера, без знамето на държавата и без EU. Просто наще умници измислиха още един начин да изкарат парички за държавата. И то от нашия джоб.

 

мноо ясно, нали фирмата на шуро-баджанако требе да праи оборот! Па догодина като влезнем в Европата живот и здраве пак ще си купуваме задължително стикерчета със звездички за номерата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз все още не съм си сменил номерата - надявам се "другарите" да се вразумят и да поотпуснат малко партийната дисциплина! ...

Хах,колкото и да да го отпускат,някои хора пак ще се юркат в последния момент и пак ще искат удължаване на сроковете :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хе, хе - аз се надявам на размисли в последния момент - т.е. на пълна отмяна на изиск ването за смяна на номера - аз съм с бели номера:

F_8.jpg

 

защо да ги сменям? А всички онези, дето платиха "екотакса"???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз все още не съм си сменил номерата - надявам се "другарите" да се вразумят и да поотпуснат малко партийната дисциплина! Според мен, тази смяна на номерата е истинска глупост от рационална гледна точка и рационална постъпка от гледна точка на запълване на инфлатиращия държавен бюджет. В края на краищата, ще я спра от движение за малко за да избегна глобите и ще я пусна, като мине тарапаната...
Спреш ли я веднъж после за да я пуснеш пак трябва да мине преглед в кат което без връзки е невъзможно
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след 4 часа чакане на опашка си смених любимия черен номер с онези гадните нови със знаменцата. Rest in Peace черна тенекиьо :(

Жоро...ще ме разплачеш бре! Моля те - СПРИ!

Бе к'во ти пука с к'ъв номер си...аз моя даже не си го знам! Важното е вътре, в колата да ти е добре - мнооо и здраве на тенекията! Ае - наздраве за новите табели!!! (малеее - ама пак добре, че моята е "С..." а не "СА..." - ужассссс)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и мен ме яд за старите номера. обичам ретро автомобили и е много по - добре ако колата си е с номера от първоначалната регистрация. когато си купих зелената шкода, тя си беше с черен номер, от най - първите такива - Рс 0821. МВ-то също беше с черен... според мен това си е част от историята не само на автомобила, а и на разпространението му в страната.

нашите управници са големи гъзове, щото това си е чиста проба изнудване. за кво ми е на мен табела по европейски стандарти?... не съм се засили да излизам извън България с колата си от 1958-ма!

ако речем обаче, че пререгистрацията е неизбежна и жизнено необходима, то поне можеше да сменят номерата при представяне на возилото ГТП... гъзове!

петнистата хиена Зденка и тя беше с мноо мафиотски номер:

http://www.skodaowner.org/forum/viewtop ... 00&start=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

И на беше ми беше много гадно, че смених черния номер - не само заради парите, но реших да го направя още през 2001 г. докато не беше изгнила толкова колата. Тогава беше 50 лв. Преди почти 2 месеца ми откраднаха тия номера (от новите) и сега ми сложиха от "селската" серия СА. Отврат. Поне през февруари нямаше опашки и минах от 7.30 сутринта, а в 9.35 вече ми монтираха новите номера. Не се заяждаха за изгнилите ламарини и лошия външен вид. От тая работа още 160 лв овътряне - 60 за номерата, талона и пр. и още 100 за аларма.

Но си мисля, че някак на тая кола си подхождаха най-много старите черни номера. Моя особено отпред имаше почти антикварна стойност - удрян неизвестен брой пъти, 1 от мен и изглежда доста от стария собственик, беше поръждясъл и част от буквите и цифрите се бяха позаличили. Бях го намазал с ръждопреобразувател, а след това с черен грунт. А липсващите части от буквите и цифрите ги бях доизписал с бяла боя. Това беше номер за тоя автомобил, а не сегашните боклуци. Просто не вървят новите номера на тия стари автомобили. Още повече, че никой в Европа не може да забрани на автомобил от чужбина достъп на своя територия заради рег. номер - стига да е законна регистрацията. Помня, че навремето имахме едно Рено с алжирски номер, а отзад нямаше табела, а номера беше изписан направо върху задната маска. И с тая кола сме минали през Испания, Франция, Италия, Югославия и др. Не е имало полицай, който да направи забележка за това.

Съжалявам, че нямам къща с двор, да си запазя една стара Шкода със стар номер , да остане за поколенията.

А тва, че е напълно излишно не подлежи на коментар, говорил съм с французи, англичани, американци - там няма такава сила, кято да ги принуди да си сменят номерата - с квито си е регистрирана колата, с такива си остава, а даже след като се спре от движение, номерата остават за собственика, който може да ги използва за нова кола.

В България в закона пише, че табелите принадлежат на държавата - ние само ги ползваме. Ами тогава хората, които си спират колите от движение, трябва като си върнат номерата в КАТ, да им върнат парите, които са платили при регистрацията, или парите, които искат за табелите сега - около 27 лв. плащаш за двете.

Кретенска работа, и аз като бях редовен, за гяволъка си платих четворно и два пъти сменях номера. Повече квото и да стане номер няма да сменям. Стига ми толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и сега ми сложиха от "селската" серия СА. Отврат.

Айде сега, ще се обиждаме :( Никой не му харесва смяната на номерата. Е, освен на КАТ де... Мен колата ми дойде с такъв номер. Не се оплаквам. Пак късмет извадих, че поне е лесен за помнене...

Относно селския номер - аз не виждам нищо селско! Не знам ти къде го видя. А простата сметка показва следното: азбуката (латиница) има 26 букви. От тях могат да се ползват 10-12 (другите ги няма в кирилицата). Резултата е около милион номера за София. Сега катмо махнем всички платени (1111, 2222, 1234, 4321... и т.н.) останаха, гурбо, 900ооо. Колите в София отдавна са минали милион...

Айде, че се отплеснах... Мисълта ми беше - не казвай селски номера. Разбирам да си софиянец и да ти сложат пернишки номер (особено на голф :lol: ) та да се оплакваш. Ама на СА...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:o Що се обиждаш? Това е в рамките на майтапа. :D

Пък и наистина не ми стана приятно, че по неволя трябваше да се овътря в най-неподходящтото време за нови номера, и пр. А иначе, ясно, че на новорегистрираните и на всички коли вече такива ще слагат. И понеже наскоро почнаха да ги слагат, и хората не ги знаят кво значи, СА навява асоциация със СО. Ако ти кажа къв ми беше първия номер (черния) - АЛ. Много хора мислеха, че е Бургас.

Поздрави и от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.