Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Отново за махленската Skoda 130 RS


Recommended Posts

Вчера бях при човека, дето прави 130-ката в махалата. Намерил е широки лети джанти, нагласил е скоростната кутия - колата е с централен двигател. Той е 1.8 от Лада Нива ?!. Според него, би трябвало да вдига около 250 км/час!

 

Сега остава да намери къде да му направят таблото - старото е изхвърлено, беше изкорубено. Освен това, трябва да се нагласи и външния вид - колата сега изглежда както преди години, като я докараха.

 

Все пак, трябва да отбележим, че колата ще е Шкода само на външен вид - почти всичко друго е променено! Това ще си е хот-род болид...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да бъркам, ама 1.8 руски серийно произвеждан двигател ако ще и с турбина да е тия километри няма да ги вдигне. Иначе евала на човека за начинанието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да бъркам, ама 1.8 руски серийно произвеждан двигател ако ще и с турбина да е тия километри няма да ги вдигне. Иначе евала на човека за начинанието.
Разбира се,че е така.Незнам само онея Самарки дето са с ванкелов двигател,как се справят ама пак 250 си е невъзможно.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе възможно си е, всичко зависи от скоростната кутия, аеродинамиката и доколко е напомпан мотора - турбиран ладов мотор може да достигне 170-180 коня, но въпроса е дали ще издържат шкодовите скорости и полуоски, които са изчислени за 130 коня?

P.S. факт е, че пистовите 130RS с най-дългите предавки са правели 220 км/ч. максимална скорост с мотор 1.3....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много неща са възможни ако ги пипнеш където и както трябва, но аз визирах серииното производство, което е много далеч от пистата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене тоя ладовия чукан е бил 1.7 :arrow: престърган на 1.8, ама може и да бъркам. И така както чета, то май нищо общо със 130RS няма да има, ама може пак да е хубаво...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да кажа за сведения на по-горе пишещи, че тази Шкода в оригинален вид е вдигала 200 км/час без проблеми. Излишно е да повтаряме, че Шкода в класа си е печелила такива тежки ралита като Монте Карло и 24-те часа на Льо Ман...

 

Естествено, че двигателят в сегашния си вид е твърде далеч от оригинала : )))))

 

Човекът, който си я прави е бил механик към федерацията по автомотоспорт. В момента има сервиз за западни автомобили, но любовта му към Шкодите остава. Свидетел е на внасянето на тези коли в България - каза, че са ги купили, защото чехите са ни правили за смях винаги - с нашите лади...

 

Още един път искам да повторя - колата на практика няма да е Шкода - само купето е на 130 RS! Аз не съм привърженик на такъв вид майсторства, но човекът си разбира и си се кефи - той си е конструктор и механик, колата си е негова - да прави каквото ще...

 

Аз снимах колата още преди години, когато започнаха да я правят, но за да публикувам снимките, трябва да питам собственика...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е стърган и до 1.9.Да е сложил поне 2 карбуратора например и така.Тука добричкия небезизвестен реисър Гошо карбуратора е с мотор на НИВА стурган до 1.9 с други бутала и тн.УЖ имал 4 карбуратора-ама как става на всеки цилиндър да сложиш карбуратор-как ще става тва пълнене много не ми е ясно,ама аз и не разбирам много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда аз също съм надзъртал над таз колица ,следите от раздувките и са инастина впечетлячваши - направо на 200РС си мяза.

 

4-те карбуратора се елементарни ,повечето съвремени мотоциклети са точно така.

 

Сега въпроса на които много хора неразбират отговора е дали на Гошо Карбуратора изпълненитето ша върви при еднакви условия повече примерно от това на VoluMax (MS със ефтин инжектор)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гошо Карборатора е машина :mrgreen: :mrgreen: ....стартира като робот всеки път почти перфектно....а пък колата му прави около 14 с. на 400м (да не кажа че май беше паднал под тях на последното състезание,но не съм 100% сигурен)....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по повод раздувките на 180/200 RS, които по моето скромно мнение, не са чак толкова фрапантни, като на далеч по - слабата 130RS. за сметка на това е малко по - нисичка.

http://us1.webpublications.com.au/stati ... 23_9mg.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по повод раздувките на 180/200 RS, които по моето скромно мнение, не са чак толкова фрапантни, като на далеч по - слабата 130RS. за сметка на това е малко по - нисичка.

http://us1.webpublications.com.au/stati ... 23_9mg.jpg

 

Да имаш право ,че раздвувките са им еднакви ,просто на 200 им е намчкан покрива.

 

Ето ги снимките:

 

100423_9mg.jpg

 

13533_b.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

lorddigital, пич, раздувките на 130RS и 200RS нямат нищо общо :roll: , което се вижда и от снимките, които си постнал ....

 

Е ти па са ,таз 130-ка дето съм я сложил е разбирасе е дораздъвана ,идеята е да се получи представа за раликата във височината на покрива (което аз не знаех ,че е различно) ,иначе ето още едно дето са "води" 130-ка ;)

 

tsugden02.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

lorddigital, тая 130-ка дето си е постнал (бялата) си е баш с оригиналните раздувки - не е дораздувана. За сравнение:

http://img104.imageshack.us/img104/7205/17ap.jpg

 

А, че предното стъкло и тавана на 180RS/200RS са по-ниски, спор няма ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

lorddigital, тая 130-ка дето си е постнал (бялата) си е баш с оригиналните раздувки - не е дораздувана. За сравнение:

http://img104.imageshack.us/img104/7205/17ap.jpg

 

А, че предното стъкло и тавана на 180RS/200RS са по-ниски, спор няма ;) .

 

Може и да не ,ма сравнена примерно със музеиния експонат определено ми са струва дораздуван особено предния калник...

 

Е тука е музея:

 

http://auta5p.car.cz/muzea/muzeum_lany_1998/skoda_130_rs.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.