Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

БЕ КВО ДА ПРАЯ С ТЕЯ ПОЛУОСКИ ВЕ ХОРА


nqkuv^lud

Recommended Posts

хора вуртят ми се гуми,кво може да се направи с тея полуоски 4е да държат на натоварване,6тото съм и с ладов мотор и искам да не се тревожа постоянно да не ми падне някое колело

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

nqkuv^lud : стягай здрааааво полуоската и пали гуменетките колкото искаш :mrgreen: .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

nqkuv^lud : стягай здрааааво полуоската и пали гуменетките колкото искаш :mrgreen: .....

недей така бе, човека верно ще вземе да ги стегне с крак. Една полуоска е 50лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxrpm : ако искаш да спестиш 50 кинта-стягай както трябва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

nqkuv^lud : стягай здрааааво полуоската и пали гуменетките колкото искаш :mrgreen: .....

недей така бе, човека верно ще вземе да ги стегне с крак. Една полуоска е 50лв

Пропуснахте да му кажете цената и на барабана. Той е още по скъп. За да няма после "ама аз чупих за 1,5 години 7 полуоски защо така?!?" :roll: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе колеги нещо върви легендата че Шкода от типа 105-130 късали редовно полуоски ама доколкото знам ако са си здраво стегнати подобни дертове няма получавало се при не добре стегнати полуоски. Нека някои с повече опит да сподели мнение по въпроса защото не са евтини все пак а и смяната не е от приятните занимания

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От пренатягане също се късат.

Важното е да са добре напаснати конусите, да се сглобяват след обезмасляване и почистване и да се стяга с предписания момент 180 - 200 N/м.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От пренатягане също се късат.

Важното е да са добре напаснати конусите, да се сглобяват след обезмасляване и почистване и да се стяга с предписания момент 180 - 200 N/м.

Освен това много препоръчително (не задължително) - нов барабан,шпонка и полуоска и си огън. За късане от пренатягане незнам ама хващате ключа слагате една тръба и скачате отгоре...2-3 пъти :mrgreen: :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пренатягането е вредно главно за лагерите, а и ще ви питам после как ще ги развивате, ако се наложи насред път по спирачките нещо да се прави... обаче който кара драгстер кат мен - отзад с валяци и с мръсна газ по завоите друг избор нема - иначе си губи първо гайките, после и колелетата :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а бе колеги нещо върви легендата че Шкода от типа 105-130 късали редовно полуоски- wqrno e, kasat se bez da pitat

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно време бегачките(например 120еЛеС) защо не са късали?

Защото са били здраво стегнати.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, момчето е русенче и има ладов 1.5 мотор, който колкото и да е надъхан, не вярвам да е повече от 100к.с. Следователно проблемът не е заводски (т.е. че полуоските се късат лесно), а защото не се затягат здраво.

 

Кранке - ти например с това слабото натягане на гайката на Р-ката как не си си видял задната джанта с барабана да те изпреварва някъде... не знам! Коронната гайка на барабана се стяга с ТРЪБА!!! Преди да сложа ВАГ мотора на сухите полуоски го пробвах на "мокри" - 1500км здраво "удрий" и няма проблеми.

 

От такива като вас тръгват слуховете, че Шкодите били нежни коли и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това, знам че полуоските се късат винаги при слаби обороти - на тръгване или на спиране...

Точно така - и чуваш ли скърцане означава че някой не си е свършил работата както трябва вероятно :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от вси4ко написано тука следва 4е скодовите полуоски са здрави.еми зна4и едната ми полуоска е сложена на сервиз на скода,а другата я е слагал ба6та ми от тук следва 4е сея слагам 15цоловите джанти и 6те давам яко газ и 6те видим коя 6те замине първа :)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз много се радвам че не съм компетентен поне от личен опит... да чукна на дърво полуоските са живи и здрави... остава само краче от прилеп и да издържат още толкова ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо: по магазините се предлагат само полски полуоски, супер калпави - меки и незакалени. Търси оригинални. Познават се по восъка на камъните и резбата за гайката.

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А заводските настройки да не би да не отговарят на стандартите, че пак да се чупят?!?

Аз също имам, карам и харесвам шкода, но не бива да се премълчават някои истини, защото не ни допадат.

Не ми харесват и оригиналните огледала, още повече скапаното им захващане към ламарините.

Не ми харесва, че се ползват по-рядко срещани инструменти за ремонта, което е и една от причините доста от сервизите да отказват ремонти на шкоди.

Не ми харесва и ефтниното решение да се ползва непълноопорен колянов вал.

Не ми харесва, че са прекарали жилото на газта през терсене места и за подмяната му(което се налага поради дефекти, в резултат на които се къса и самото жило).

Не ми харесват и фаровете на 105Л, в сравнение с "японките" са направо смешни(слаба видимост).

Не ми харесва въздушния филтър(затова е сменен) поради нередките проблеми, които създава.

Проблемите с охлаждането са известни на всички, термоклапата се поврежда когато си иска(не отваря), постоянно трябва да гледаш да не прегрее. Освен това се налага и подмяна на някой от оригиналните маркучи.

Системата за пречистване на горивото е неефективна, въпреки наличието на утайник и филтър, въпреки че съм добавил още един филтър, при некачествено гориво не успява да филтрира дори и по-едри частици и карбуратора се задръства. Причинява недостиг на говиво и се налага продухване на дюзите. Твърде капризен мотор, относно качеството на бензина.

Уплътнението на масления филтър е капризно, на доста двигатели оттам капе, недобре конструирано закрепване.

Невъзможност за слагане на теглич.

Не е удачна за озвучаване и мястото за личен багаж е оскъдно. Още повече утежнява ситуацията, че държачите на резервната гума отдолу са твърде ниско и при каране оффроуд(то и нашите разбити пътища стигат) се чупят и се налага гумата да се държи в малкия багажник или в купето. А самото купе е доста тясно.

Има още доста, това се сетих дори без да се замислям, въпреки това си карам шкодата с удоволствие и ми върши работа. Някак си, тази кола може да ти влезе "под кожата", а когато това стане... е пожелавам на всички подобно чувство, знам че някой вече са го изпитали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За проблемите с полуоските съм съгласен, че се получават единствено след сваляне не барабан по някаква причина и недостатъчно затягане след това. Ако всичко е наред проблеми няма!!!

 

Теглич се продава оригинален за Шкода /по спомен ~150лв./, а и съм виждал на много шкоди и нама абсолютно никакъв проблем да се закачи, но не мисля че това е особена "екстра"!

 

Не съм забелязал да се ползват някакви супер странни инструменти за ремонта на шкодата така че не съм съгласен с quad. За всяка кола има специализирани инструменти или по-скоро за някои типове коли е по-правилно може би. Освен това дори някои по специални инструменти ги има по магазините за Шкода или по сервизите.

 

На мен резервната гума си ми стои на местото и не мога да си представя какъв удар трябва да нанесеш на стойката отдолу, за да не можеш да си вкараш резервната гума.

 

Жилото на газта си минава откъдето трябва и стига да е многожилно а не единична тел не се къса никога!

 

Колкото да термостата - те не ги правят от Шкода, а и на всички коли се повреждат термистатите - на едни не затварят, на други не отварят.

 

От масления филтър никога не ми е капело - ти знаеш ли, че има един гумен уплътнителен пръстен, който се сменя при по-старите модели, които са с вътрешен филтриращ елемент като мойта.

 

Абе няма какво да те убеждавам, но тези неща, които си написал не са така просто, да не говорим, че пък има доста добри тихнически решения при Щкодата - например хидравличното задействане на съединителя - за 24 г. на мойта съм сменил едни гумички на предната и задната помпа и всичко е 6, а за тези години на някои западен автомобил с жило на съединителя ще си сменил 10 жила, да не говорим калко тегаво им се натискат съединителите. Другото нещо заради което трудно бих заменил Шкодата за някоя евтина западна барака е това, че ако е поддържана вътре докато я караш не тропа и не трака нищо дори като минаваш през неравности и дупки, което не може да се каже за повечето западни коли на по 10-15г., които се внасят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А заводските настройки да не би да не отговарят на стандартите, че пак да се чупят?!?

Аз също имам, карам и харесвам шкода, но не бива да се премълчават някои истини, защото не ни допадат.

Не ми харесват и оригиналните огледала, още повече скапаното им захващане към ламарините.

Не ми харесва, че се ползват по-рядко срещани инструменти за ремонта, което е и една от причините доста от сервизите да отказват ремонти на шкоди.

Не ми харесва и ефтниното решение да се ползва непълноопорен колянов вал.

Не ми харесва, че са прекарали жилото на газта през терсене места и за подмяната му(което се налага поради дефекти, в резултат на които се къса и самото жило).

Не ми харесват и фаровете на 105Л, в сравнение с "японките" са направо смешни(слаба видимост).

Не ми харесва въздушния филтър(затова е сменен) поради нередките проблеми, които създава.

Проблемите с охлаждането са известни на всички, термоклапата се поврежда когато си иска(не отваря), постоянно трябва да гледаш да не прегрее. Освен това се налага и подмяна на някой от оригиналните маркучи.

Системата за пречистване на горивото е неефективна, въпреки наличието на утайник и филтър, въпреки че съм добавил още един филтър, при некачествено гориво не успява да филтрира дори и по-едри частици и карбуратора се задръства. Причинява недостиг на говиво и се налага продухване на дюзите. Твърде капризен мотор, относно качеството на бензина.

Уплътнението на масления филтър е капризно, на доста двигатели оттам капе, недобре конструирано закрепване.

Невъзможност за слагане на теглич.

Не е удачна за озвучаване и мястото за личен багаж е оскъдно. Още повече утежнява ситуацията, че държачите на резервната гума отдолу са твърде ниско и при каране оффроуд(то и нашите разбити пътища стигат) се чупят и се налага гумата да се държи в малкия багажник или в купето. А самото купе е доста тясно.

Има още доста, това се сетих дори без да се замислям, въпреки това си карам шкодата с удоволствие и ми върши работа. Някак си, тази кола може да ти влезе "под кожата", а когато това стане... е пожелавам на всички подобно чувство, знам че някой вече са го изпитали.

пич твойта шкода е по зле и от мойта
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

beliq_lebed, за 25 години със Шкода една скъсана полуоска (броя и годините преди да карам естествено!). И то на колело което не е пипано поне 5 години... След смяната и внимателното оглеждане се оказа, че тая полуоска е тръгнала години преди това. Просто и беше дошло времето. Уви, материалът старее и явно не е доизчислен

Поздрави

PS: Скъсването беше на 100S!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен скодата не е в никакув слу4аи ло6а кола движи се добре,лека е, набира бързо и се 4упи сранително рядко.Може би недостатъците и са 4е някои 4асти са и по скъпи в сравнение с някоя лада и по трудно откриваеме.но според мен един главен и сериозен недостатук е опасно леката предница,която истърва,а стане ли това не може6 я вурне6 в пътя посмъртно.ли4но аз сум тикнал около 100кг вериги за камион и проблема съм го ре6ил.нз може да има и по лесен вариант които не те оставя без багажник.но аз поне не сум го открил

 

Не използвай цифри вместо букви!!!

Odin

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами човек незнам спрямо лада какви са частите но кавели за делко за Фиат типо са 30лв за Шкода са 11лв. Днес си взех спирачен апарат за 15лв 2ра ръка след като разказах играта на моя, а новия е 42лв. Ако влезеш в магазин за западни авточасти едва ли ще намериш апаратче за под 100тарка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрямо ладата разликите са бая.

При ладата цената не определя абсолютно нищо-можеш да си карък и да намериш много добре изглеждащи части, на сравнително високи цени който обаче да се окажат много зле.

Може и да си късметлия и да попаднеш на евтини, но качествени, предимно кротко Толиатско производство.Пример-консуматива обтегач за верига го има в какви ли не варианти, но най често на всякакви вариации от цени се намират ужасно гадни.

 

При Шкода доколкото ми е известно, цената на часта определя качеството и, както и трябва да бъде...

В отговор на колегата който по нагоре изброи недостатъците на шкодата си, мога да му кажа че москвич алеко предлага огромно купе и двойно повече конструктивни проблеми, ладата предлага горе-долу същите конструктивни недомислия, за сравнително същото пространство...

 

Ако смяташ че шкодата е тясна и неудобна, пробвай лада нива-тази кола просто не е за високи хора.Още ме болят глезените като се сетя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.