Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

БЕ КВО ДА ПРАЯ С ТЕЯ ПОЛУОСКИ ВЕ ХОРА


nqkuv^lud

Recommended Posts

Ами човек незнам спрямо лада какви са частите но кавели за делко за Фиат типо са 30лв за Шкода са 11лв. Днес си взех спирачен апарат за 15лв 2ра ръка след като разказах играта на моя, а новия е 42лв. Ако влезеш в магазин за западни авточасти едва ли ще намериш апаратче за под 100тарка

 

Спирачен апарат за WV ,Опел, ит.н струва между 12 -18лв говорим за чисто нов.Така че шкодата си остава мноооого скъпа кола за поддържане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кранке - ти например с това слабото натягане на гайката на Р-ката как не си си видял задната джанта с барабана да те изпреварва някъде... не знам! Коронната гайка на барабана се стяга с ТРЪБА!!! Преди да сложа ВАГ мотора на сухите полуоски го пробвах на "мокри" - 1500км здраво "удрий" и няма проблеми.

 

От такива като вас тръгват слуховете, че Шкодите били нежни коли и т.н.

 

Миро, кой те излъга, че не са стегнати моите? Стяга ги едно приятелче, Цецо Дебелия му викат, над 120 килца, ти си кат Мая Плисецкая в сравнеие с него :lol: и като скочи неколко пъти връз тръбата, после на Симо от Зоопарка цял час му трябваше да развие гайката :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами човек незнам спрямо лада какви са частите но кавели за делко за Фиат типо са 30лв за Шкода са 11лв. Днес си взех спирачен апарат за 15лв 2ра ръка след като разказах играта на моя, а новия е 42лв. Ако влезеш в магазин за западни авточасти едва ли ще намериш апаратче за под 100тарка

 

Спирачен апарат за WV ,Опел, ит.н струва между 12 -18лв говорим за чисто нов.Така че шкодата си остава мноооого скъпа кола за поддържане.

за Golf 2 ка ли?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Rapid позволи ми да не се съглася с тебе че Шкодата (Говоря за серията 100-130) е скъпа за подръжка. Имам 120ка 79 набор а семеината кола е Опел Астра 94та. Подържам и двете и съм запознат горе долу как вървят цените на частите за 2те коли. Частите за Шкодата са в пъти по евтини. А и наистина колега за какав спирачен апарат става въпрос щото на Астара само накладките BOSCH комплекта са ми 48 лева на шкодата 9.60 лева спирачния диск ми е около 60 лева по спомен а на шкодата 15 не вярвам спирачния апарат да е 12-18лева при положение че шкодовия е 42. Всъщност може ако е турски или някав друг боклук. А с спирачната система компромиси не бива да се правят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ААААААА и аз не съм съгласен с вас . Говорех конкретно за спирачните апарати защото това сме го сменяли на колата на баща ми и на брат ми(Опел кадет и WV пасат) и могат да се купят от всеки втори магазин. Това че в Булвария или там които е официалния сервиз, един спирачен апарат е 100лв е съвсем отделен въпрос . А относно частите на шкода зависи какви са. И за шкода има накладки по 40лв. А за моделите 130 -Рапид пък частте са пъти по-скъпи Така че зависи от марката, от къде го купуваш и много други неща. За качество не искам да говоря защото за шкода толкова ментета са се появили(предимно полски) че нямам думи.

 

Айде със здраве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои са тия накладки за шкода(120) от 40 лева? Питам защото най скъпите които съм виждал са новото производство на Лукас от 13 лева а те са перфектни за шкодичката ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Магазина на Симионовско шосе Лукаса за 130 шкода беше 36 или 38 лв. миналата година когато си правих спирачките.Така че

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За проблемите с полуоските съм съгласен, че се получават единствено след сваляне не барабан по някаква причина и недостатъчно затягане след това. Ако всичко е наред проблеми няма!!!- чичо ми си купи нова шкода(това става около 81год.), след 2-3 месеца му се обадиха, казаха за фабри4ния дефект в полуоските и му смениха колата с друга шкода. Но проблема не е само в тази серия. Повечето ми роднини(и Аз) карат/караха шкода и всички поне по веднъж чупиха полуоски.

 

Теглич се продава оригинален за Шкода /по спомен ~150лв./, а и съм виждал на много шкоди и нама абсолютно никакъв проблем да се закачи, но не мисля че това е особена "екстра"! - даже в книжките за шкода си пише че не са подходящи за закрешване на теглич(просто няма къде, освен дирекно за ДВГ, но това много опасно да не падне мотора при натоварване и рязък старт). При по-новите модели(мисля след 81 год. този проблем е решен. Вероятно говориш за тях.

 

Не съм забелязал да се ползват някакви супер странни инструменти за ремонта на шкодата така че не съм съгласен с quad. За всяка кола има специализирани инструменти или по-скоро за някои типове коли е по-правилно може би. Освен това дори някои по специални инструменти ги има по магазините за Шкода или по сервизите.

- шкодата си е неудобна за ремонт, хубавото е че не се налага често да се ремонтира, но дори като почнам с елементарните ключове... само във френски коли и шкода се ползват пълната гама от размери.

 

На мен резервната гума си ми стои на местото и не мога да си представя какъв удар трябва да нанесеш на стойката отдолу, за да не можеш да си вкараш резервната гума- счупих я при първото каране оффроуд, след като пълен ремонт на ДВГ и съответно и държачите. Оцеля има-няма една седмица.

 

Жилото на газта си минава откъдето трябва и стига да е многожилно а не единична тел не се къса никога!- ползвам стоманизирана тел( от някви танкове) единична, многожилно ще е проблем да се навре в прогнилата броня.

 

Колкото да термостата - те не ги правят от Шкода, а и на всички коли се повреждат термистатите - на едни не затварят, на други не отварят.- тук коментирам шкода, ясно е че все ще се намерят други коли, на които това също да не е наред.

 

От масления филтър никога не ми е капело - ти знаеш ли, че има един гумен уплътнителен пръстен, който се сменя при по-старите модели, които са с вътрешен филтриращ елемент като мойта. - Знам за уплътнението, при мен не капе, но това уплътнение изисква грижи и е добре да се подменя при всяка смяна на маслото. За мен това е недостатък. Ако правят това в сервиз, в който не са наясно с проблема и/или нямат нужното уплътнение ще ти го направят и ще си капе... и ще си псуваш...

 

Другото нещо заради което трудно бих заменил Шкодата за някоя евтина западна барака е това, че ако е поддържана вътре докато я караш не тропа и не трака нищо дори като минаваш през неравности и дупки, което не може да се каже за повечето западни коли на по 10-15г., които се внасят - при скорост над 130км/ч цялата кола се тресе и имаш чувството че следващия етап е отлепяне от пистата... иначе съм съгласен, че не трака много.

 

Има ли някой, на който вентилатора и парното да работят коректно???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

quad моля те бе човек говориш абсолютни простотии бе човек примерно като не влиза жилото в бронята - нова броня ново жило

Off Road WTF??? мен ми дадоха старата шкода със думите "картера е ниско внимавай за картера" мога да ти кажа че и на предишната и на тая шкода 80% от твоите проблеми никога съм ги нямал, моля те не говори глупости

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

quad моля те бе човек говориш абсолютни простотии бе човек примерно като не влиза жилото в бронята - нова броня ново жило - да, но чехите са го прекарали през девета глуха и за смяната им се изисква минимум канал... за нещо толкова елементарно се налага да се правят акробатики...не е добро решение според мен.

 

мен ми дадоха старата шкода със думите "картера е ниско внимавай за картера" - ако ще ползвам колата само по магистрали... май съм объркал марката и модела. Доколкото знам, тези коли са "работни", "ежедневни" изобщо трябва да са многофункционални, който иска бегачки, джипове... плаща си и си купува, но за шкодата трябва да може да покрива донякъде от всичко, защото те се ползват постоянно за да си вършиш работата с нея, а работата може да е всякаква. Като прибавя към това и страстта ми по карането оффроуд(не с каквото трябва, а с каквото има) излизат проблеми, с които трябва да се съобразяваш. Вярно е, че изисквам много от лека кола модел 78, осъзнавам че не може всичко да е идеално, но допъскането на груби конструктивни грешки пречи доста. Добре поне че си ги знаем, съобразяваме се с тях и така неприятните ситуации се свеждат до минимум.

 

мога да ти кажа че и на предишната и на тая шкода 80% от твоите проблеми никога съм ги нямал, моля те не говори глупости - това е мое мнение, не съм казал никъде че това е задължително за всички шкоди!!! Дори съм написал, че повечето неща в момента са добре, което обаче не значи че са конструирани и изпълнени кадърно.

 

Мисля, че ако една кола не изпълнява изискванията, които и поставям, това вече е проблем. А когато проблемите не могат да се решат напълно се правят компромиси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да добаввя, че в сравнение със западните автомобили тунинг частите на Skoda са доста по-скъпи - по простата причина, че просто няма ментета :mrgreen: и всичко трябва да се поръчва от чехия. Което си има и добра и лоша страна ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хора, що само си чешете езиците? Специално за картерите - при шкода има поне 3 модела - дълбок алуминиев (по-старият), плитък алуминиев (по-рядко се среща - главно при 110, 130 и Рапид) и плитък стоманен (малко е по-тежичък и няма ребра за охлаждане, ама не се плаши от офроуда). Така че взимай стоманен, слагай гуми висок профил отзад, може направо 14-ки, ако сложиш и задни пружини от лада и ето ти работна кола!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Панаири, панаири!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Да разбирам ли, че някои хора могат да конструират по-добре коли, без да са го правили, и то с по-голям успех от самите конструктори в МБ. :?:

 

Ние, българите, сме по-знаещи и по-осведомени от другите, което доказва мнението, че ако ни питат, 95% от българина ще отговори, че ще управлява България по-добре от сегашните политици.

 

Всъщност затова сме и на тоя хал!

 

Със здраве, и хайде да не говорим повече за Шкода 120 :arrow: офроуд :mrgreen:

 

П.С. Жилото на газта си няма никакви грижи, щом от 1965 до 1990 не са променили схемата за даване на газ, значи наистина е добре. А на палачорите препоръчвам да си сменят по-често колите, ако не им се занимава със "смазка и ласка" :P:P:P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нова броня ново жило - да, но чехите са го прекарали през девета глуха и за смяната им се изисква минимум канал...
- Никакъв канал не е нужен. Става за 15мин. пред блока с някой приятел докато си пиете следобедната бира. Аз мога да кажа, че поради липса на канал съм правил доста неща без канал като смяна на полуоска, смяна на зъбните колоца за скоростомера в предната част на скоростната кутия и др.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- Никакъв канал не е нужен. Става за 15мин. пред блока с някой приятел докато си пиете следобедната бира. Аз мога да кажа, че поради липса на канал съм правил доста неща без канал като смяна на полуоска, смяна на зъбните колоца за скоростомера в предната част на скоростната кутия и др.

 

ami da ti dam da mi smeni6 jiloto i bronqta na plo6tadkata pred bloka, a za birata...Az 6te po4erpq:)

 

П.С. Жилото на газта си няма никакви грижи, щом от 1965 до 1990 не са променили схемата за даване на газ, значи наистина е добре. - sistemata e elementarna za izrabotka i eftina...towa e dostata4no osnovatelna pri4ina. A i izob6to dvigatelite na skoda ne sa pretarpeli nqkakvo veliko preustroistvo prez opisaniq period. Samo podobreniq na predhodnite modeli, no kato koncepciq e edno i sa6to.

А на палачорите препоръчвам да си сменят по-често колите, ако не им се занимава със "смазка и ласка"- v momenta u4a korabbni ma6ini i mehanizmi vav voennomorskoto(dogodina zavar6vam magistar inj. mehanik po DVG), ne mi obqsnqvai, ako obi4a6 dali mi se capa s maslo ili ne. Ako ne mi be6e interesno, nqma6e da si capam racete. Pi6a towa, ne za6toto vsi4ki tezi problemi, koito napisah gi imam v momenta po kolata si, a 4e prosto nqkoi ne6ta ne sa re6eni dostata4no dobre. Molq,4e e dobre da se vazdarjame ot personalni kvalifikacii.

Да разбирам ли, че някои хора могат да конструират по-добре коли, без да са го правили, и то с по-голям успех от самите конструктори в МБ- ne, ne go razbirai taka, ne promenqi zna4enieto na dumite mi.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДОбре ами да питам полуоските от рапид по здрави ли са от тези на 120ките и ако да къде мога да намеря и могат ли да се напаснат на 120ка рапидски полуоски,щото като ги гледам в книгата тея на рапида изглеждат зна4ително по здрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@nek^uv lud човече никаква не е гаранцията че рапидските няма и те да се скършат караи така, пък в крайна сметка има Пътна помощ

@quad бих ти го сложил само като гледам не си от сф и ще ми е малко трудно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре щом са толкова яки шкодовите полуоски защо всяка по направена 4ешка шкода е с някви полуоски дето и аз нз.като какви да ги определя.кажете как да сложа снимка да покажа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак ще се повторя......

щом едно време бегачките са били с "мокри" полуоски и са нямали проблеми,значи полуоските са си здрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до момента не съм чупил полуоска - над 12 години откак имам колата и близо 10 от тях всекидневно каране. Наскоро бях отварял барабаните и след това единия не го бях стегнал добре, но го разбрах навреме, дозатегнах го и го следя редовно дали не превърта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.