Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda120L-84г vs. Peugeot206 1.9 D- двуместно!


Skoda_Estelle

Recommended Posts

Една вечер се прибирах от работа и срещнах пред блока съседа ми с Пежото и вика айде да ги видим! На мен ми беше интересно и АЙДЕ. Резултатът беше мощен старт на Шкодата и след около 50 метра ме мина. Но много се накефих. Еииииии задното движение си е задно :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    8

  • Skoda_Estelle

    7

  • Дон Чоре

    7

  • BlackPearl

    5

Най-много писали в темата

и аз да се похваля(не е за хвалене де) че преди 3 дена за 1ви път се пробвах да се съзтезавам срещу един приятел с фиат пунто-S55,1.1л - 55к.с. и двамата не сме опитни на него му беше за сефте като и на мен, но за мое голямо разочарование за отсечка от 0-120км/х(не знам колко метра е тва) ме победи с 4 метра някаде.

имам следния въпрос към по знаещите:

на колко оборота трябва да се сменят предавките за максимално ускорение. Мисля, че Хашек беше писал че над 5ххх оборота не влизат предавките заради производстен проблем в скоростната кутия. Ако имате опит в подобни "гонки " може да ги споделите, не че ще започвам да се състезавам всеки ден с някой но ми е любопитно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам 5000rpm са максималните обороти за 120L http://www.skodovka.pl/?c=skodopedia&n=23&p=3 а иначе за скоростите не ми е направило впечатление да включват кофти на високи обороти. Направи ми впечатление че мога да включа от задна - 1ва което е кофти недомислица. За малко да сцепя скоростите за нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

старай се оборотите да си даржиш м/у 3000 и 5000......там й е силата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз принцпипно гледам да бутам следващата между 4500-5000rpm при гонка. Ама има разлика между Fav и 120 - мотори, кутии... Снощи се дърпах и бутнах 2ра на 5000 - е няма голяма кирия над 4500. Също така снощи се реших за 1ви път да я вкарам над 5100, целта беше 6000rpm, обаче на 5700 започна да прави подобно на прекъсвача на inj .Стрелката са удря в 5700 и са връща на 5500, удря са в 5700 и пак на 5500... тва за секунди стана и викам бах маа му :evil: , a е разграфено до 8000 ;) :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи по мои наблюдения Шкода- та има максимална мощност при 5000об. ама се държи при гонка за макс. ускорение до 7- 8 защото при по горна предавка се влиза в обороти и ускорението продалжава макар че от 5 до 7 примерно колата по скоро си тъпче от колкото да набира но това се наваксва с влизането в обороти :) това са моите наблюдения само че 1- 2 пъти съм го правил и като чуеш двигателя как крещи зад гърба ти и ти стане кофти... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за Фелицията не искам да се излагам ама по спомен 5200 об е максималната мощност но се превключва преди червеното или в началото на червеното...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калояне, адаш, ти твойта колко пъти си я вкарвал в 8000... а да те питам ли защо си търсиш нов двигател сега ;)

На 135 двг при 3000об/мин се постига максимален въртящ момент, а при 5000 макс мощност...

Никога при гонка не се вкарва в максимални обороти, много повече губиш отколкото почелиш като я вкарваш в 7-7500 (в което се съмнявам...), отколкото да бутнеш следваща на 5500, при което те падат 1000-1500 надолу и дай-пак газ. + Това ние с тес малките маломощните мотори не можем да превключваме на 7 да паднат до 5 и мотора веднага да поеме и да почне от 5 нагоре да вдига обороти. Тва нали ти е ясно, че няма как да стане ;) . Това съм го виждал на Astra 2.0 16V :mrgreen: Vectra 2.0 16V и т.н. Но наще коли нито има смисъл да се вкарват в такива обороти, нито трябва да очакваш нещо по-сериозно. Ти на 5000 като и набийш 2ра усещаш ли ко прай - двигателя закопава и умира, почва да качва оборотите ше кажеш, че тръгваш от място :? .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е при превключване на 5... по скоро би се нарекло извънградско каране... :mrgreen: незнам моето лично мнение е че при превключване на по вискоки обороти набира по бързо... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но ако прекалиш с изчакването онзи до теб, с който се състезаваш вече ще е боднал следваща предавка и ти докато тъпчеш на едно място, той ще те е дръпнал, точно както Redline__ казва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като смениш най-добре да влезе на следващата по-горна предавка на 3000 оборота, където ти е максималния момент. Предавателните числа не ги знам точно че да смятам сега но повече от 5000 - 5200 е напълно излишно и само бави.

В онази полската книжка за безопасна скорост имаше писано и по тоя въпрос ако не се лъжа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаете ли, като се замисля, колата трябва да се държи в такива граници на обороттите, когато има наи голям въртящ момент и можеби малко след него, защото все пак двигателя е малък и липсата на обороти във следващата предавка ще е на лице! А и както знаете тези двигатели не обичат подобни гаври :!: .. Е може би затова и искам да си сложа ладов двигател и все пак повечето от нас нямат оборотомер е ако добре си познават колата ще знаем как да ги ускоряваме наи-добре! Все пак ще потърся инфо за точните обороти :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОгато нямаш оборотомер се ориентираш по скоростомера, като знеш на коя предавка с каква скорост си ан определени обороти, може да си ги сметнеш по предавателните числа на кутията и диадиференциала и обиколката на гумите, или да ги засечеш с друга шкода която има тахометър!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

идеята при състезанието е да се ускори колата максимално....значи щем не щем ще трябва да научим къде колата си прави конете....взимаме че тя ги прави на 5000об.,значи опитимлната смяна ще не някъде около 5500 (според колата може и да е 5300-400)...защо? колата има най голямо ускорени когато прави най-много коне....сменяме малко след това зада може на следващата предавка да сме пак максимално близо до тези обороти(там където се правят кончетата)....защо не сменяме както Калоян каза на 7000-8000....ми има една причина след като си направи конете кривата на мощността започва рязко да пада,така се получава че примерно на 6000об. колата може да има по малко коне от колкото когато е на 4000об.....естествено всичко идва с пробата и опита...иначе ако колата има оборотомер ще е по-лесно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре защото аз продължавам да си тъпча на моето... нека ако има навитаци с Шкоди с иборотомер единя да превключва на 5000 а другия на 7000... а и честно казано ми е любопитно да видя при Шкодите как стои въпроса... имам опит с Кадет- а :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наща Фелициа има оборотомер,но сега както е на газ максималните обороти който е развивала са 4500,а то се отнася до вървенето на бензин не е пробвана,защото просто колата се използва за работа и гледаме да си я пазим.

 

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре защото аз продължавам да си тъпча на моето... нека ако има навитаци с Шкоди с иборотомер единя да превключва на 5000 а другия на 7000... а и честно казано ми е любопитно да видя при Шкодите как стои въпроса... имам опит с Кадет- а

 

ти продължаваш да твърдиш твоето, но 10 човека ти казаха, че на тези обороти не става нищо смислено>ако изобщо се развърти до подобни обороти един стандартен двг на подобна шкода. Ти твърдеше че има и Шкода 120ка с 105 ДВГ пък и доста спори с мен и не успях да те убедя. май пак тъка става...

 

значи аз както го разбрах е следното: оборотите на 105,120 който има най много понита е 5200 значи трябва да се сменя предавката не по късно от 5500. а това да си смяташ оборотите като гледаш скороста + предавателни числа става в къщи на листче, на мен би ми отнело доста време докато карам да смятам и да се състезавам с някой

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода 105/120 и 7000 об/мин...Осъзнай се ;)

Да Mishelle и аз тва мислех да питам някой виждал ли е Шкода 105/120 да влезне в над 6000 об/мин. :?: :roll: Щото аз съм пробвал и повече от 6000 об/мин неиска и това е :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който не вярва 7200 моята ги прави! От давна не съм качвал до толкова, но като се видим ще направя един опит. След 1ви основен ремонт е двигателя. Но наистина след 5000 само и се променя звъка, а работа не върши ;)

Поздрави

 

П.С оборотомера е цифров и не е лож ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който не вярва 7200 моята ги прави! От давна не съм качвал до толкова, но като се видим ще направя един опит. След 1ви основен ремонт е двигателя. Но наистина след 5000 само и се променя звъка, а работа не върши ;)

Поздрави

 

П.С оборотомера е цифров и не е лож ;)

 

Колега, ако я вкараш в 7200 по оригинален шкодов оборотомер ти преотстъпвам nick-a си :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха няма нужда от ника- моя си ме кефи достатъчно!!! Ами когато се видим на някой събор ще я натисна пък ще видим как ще се справи. Мога само да уточня, че оборотомера е ВЕРЕН!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз мога да я вкарам дори в 8000 оборота, ама на празен ход... може и на скорост да е, ама на трупчета ;) Друг е въпроса дали полсе няма да си чагъртам клапаните от челата на буталата, както направи небезизвестния Цецо... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.