Jump to content

skoda-club-nulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda120L-84г vs. Peugeot206 1.9 D- двуместно!


Skoda_Estelle

Recommended Posts

П.С оборотомера е цифров и не е лож
- Ей товае ключа от палатката. Не знам за лош, но със сигурност не е верен! Пробвай го на компютъра с тонгенератор и усилвател за да си го свериш. На Шкода 120 максималните обороти са 5000 и точка повъпроса, няма смисъл да сеизприказват един тон глупости.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    8

  • Skoda_Estelle

    7

  • Дон Чоре

    7

  • BlackPearl

    5

Най-много писали в темата

Хахахахаха да бе тя ако не може да метне над 5000 аз ще я хвърля моита у дерето!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: То тогава защо са сложили прекъсвача... тва са цели 10гр. от горе :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахахаха да бе тя ако не може да метне над 5000 аз ще я хвърля моита у дерето!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: То тогава защо са сложили прекъсвача... тва са цели 10гр. от горе :roll:
Ми аз сам пробвал и с по богата горивна смес и пак повече от 6000 об/мин. не може и това е :roll: Та кога и в кое дере ще я меташ твойта :?: :lol: да дойда да гледам
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам каква е твойта 120, но аз с 120ка повече от 5500 не мога да вдигна!

Да не говорим, че с Vectra-та (1.8MI) има прекъсвач при 5800 оборота! Той не е сложен случайно, вЕрвай ми! И говорим за двигател който е OHC, и от там значително по-високооборотен...

Между другото на 100S имах оборотомер. Над 5000 оборота колата почваше осезателно губеше мощност... 120 двигателя не е чак толкова различен, да не кажа, че е същия ....

 

Абе всичките горни глупости имаха идеята да кажат следното: Ако 5200 оборота е максималната мощност, то при 5400 оборота вече трябва да си сменил на по-висока предавка. Простотий от рода 8000 оборота на атмосферен двигател, при това с 8 клапана, са напълно безмислени. На двигателя не му стига въздух.... И само бръмчи....

Айде със здраве :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе всичките горни глупости имаха идеята да кажат следното: Ако 5200 оборота е максималната мощност, то при 5400 оборота вече трябва да си сменил на по-висока предавка. Простотий от рода 8000 оборота на атмосферен двигател, при това с 8 клапана, са напълно безмислени. На двигателя не му стига въздух.... И само бръмчи....

Айде със здраве :)

 

точно защото е атмосферен ще се върти на повече оборота,пък и броя на клапаните няма голямо значение(за макс оборотите)......въздух се докарва....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пък и броя на клапаните няма голямо значение(за макс оборотите)

Айде сега! Ако това беше истина нямаше да правят "вентилирани" двигатели! За какво да усложняваме двигателя щом не помага?

Простата сметка показва, че ако за 2500 оборота в минута и НАПЪЛНО отворена дроселова клапа в двигателя ще постъпи количеството въздух Х. При 5000 оборота би следвало да влезе количеството въздух 2Х. Надявам се да си съгласен! Това на теория. На практика при 5000 оборота количеството въздух е не 2Х а 1.75Х (примерно). Защо? Ами защото смукателните клапани имат въздушно съпротивление в следствие на което в цилиндъра се получава малък вакуум. Какво са измислили инженерите за да решат проблема? Ми две неща - турбо (забележи, не компресор!) и "вентилиране". Как работят? Ми турбото се включва над определени обороти. Защо? Ми защото на ниски обороти просто няма нужда. Допълнителен ефект от турбото е изкуственото вдигане на обема а от там и мощността (то всъщност най-вече затова се ползва). При вентилирането се използва добавянето на повече "дупки", т.е. клапани. Резултата е почти двойното спадане на съпротивлението и от там на количеството въздух постъпило в цилиндъра.

А, да не забравя. И трети начин - променливо газоразпределение. Променят се фазите на отваряне на клапаните с цел по-ранно, съответно по-късно, отваряне... Но там е по-сложно....

Мисля, че това е достатъчно.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRR защо тогава с кадет 89' 1,4 си ги чукам 6800 (в движение) и на 400м съм с 3 метра пред същия Кадет?! Или с Вектра 95' 1,6 пак по този начин... само че на вектрата дори стига 7000об!!! но не в движение?! Какъв е смисъла тогава оборотомера да е до 8000 (на Шкодите) + прекъсвач ако не може да скочи дори до 5 500!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRR защо тогава с кадет 89' 1,4 си ги чукам 6800 (в движение) и на 400м съм с 3 метра пред същия Кадет?! Или с Вектра 95' 1,6 пак по този начин... само че на вектрата дори стига 7000об!!! но не в движение?! Какъв е смисъла тогава оборотомера да е до 8000 (на Шкодите) + прекъсвач ако не може да скочи дори до 5 500!?

 

Защото някаде бях чел в една тема че тези оборотомери са се слагали и на спорните Шкоди който са били с доста правени вдигатели и са влизали в 8000об./мин. ;)

п.п. Дори мисля че това го беше писал Хашек но не съм сигорен :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото оборотомера е стандартен. Не е правен специално за Шкода. Може би само емблемката е сложена.... Същото важи и за километража. Това че пише 220-240 не означава, че ги вдига. Примерно километража на Vectrata се слага от двигател 1.4 (60кс) до 2.5V6, че и на турбото (204кс.)....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калояне искам да ти кажа само едно. Имаме семеина Астра 1,6 пълен инжекцион. По каталог е дават че изключва на 6300 оборота. Като я взехме аз реших да провера това. напънах втора на 6300 се чу рязка промяна в работата както набираше изведнъж оборотите подскочиха и подминаха 7000. Да направих над 7000 но смисълът е никакав защото двигателя е изключил. Тоест специално при нея 6300 е предела. Единственият вариант да го направиш ако си на газ тогава не изключва. Максималната мощ е на 5800 оборота и за нея може би перфектното превключване е около 6000. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Калоян и сие вдигащи по 6000++ оборота,

s5.jpg

Това е таблото на LordDigital. Обърни внимание, че червената зона ЗАПОЧВА от 5000 оборота. На 5800 вече е плътна... За 7 и 8 са забравили да нарисуват череп и кости....

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тогава може пъй да стане следното.Буталата да изкочат да видят-КОЕ Е ТОВА ЗАДКОРМИЛНО УСТРОЙСТВО ДЕТО ГИ ЮРКА АН ТАКИВА ОБОРОТИ! :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталата да изкочат да видят-КОЕ Е ТОВА ЗАДКОРМИЛНО УСТРОЙСТВО ДЕТО ГИ ЮРКА АН ТАКИВА ОБОРОТИ! :P

... и да го набият!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега все още нищо не съм пил.Довечера ще се избухва някъде.Тази фраза която написах ми я каза един приятел на бащата-когато ми объркаха на Типото горивото(аз му казах сложи нафта-той сложи бензин).След тва ми каза да си намажа книжката с грес да не ръждяса и да я сложа на трупчета-че кола няма да карам скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Xax!!! :lol: Имам един потребител - scuba май се пишеше или нещо такова, та той ми разправя как като си карал 120ката на майка му(5 скорости) и карал си я по магистралата с 90 и майка му казала: Абе натисни я още малко и още малко и още малко... - та я карал там с колко ми каза 130-140 нещо такова и по едно време се пръска задното стъкло, поглежда назад, капака на двигателя удрил стъклото. А пък капака се отворил заради буталата. Хаха много готино го разправяше. Пък после нямал пожарогасител и някакъв с камион спрял от другата лента та успели да изгасят пожара. Кой знае къде имало някаква малка шупличка или неправилна поддръжка на двигателя. Абе няма значение. А да показа ми от вътрешната страна белезите ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тц тц тц тц-е това е невероятна историика.Като каза 5скоростна кутия,че се сетих.Комшията ми има Опел Кадет-4ск и му сложи скоростна кутия 5ск.Има един друг комшия от другия блок и тои има голф 2 от около 3години-гаражен,няма книжка-щъка си с него из добрия и така.Че той казва на комшо дали неможе и неговия голф да му сложи 5ск кутия.Комшо казва я да го погледна-седнал и почнал да мурда лостта.1,2,3,4......ааа 5та.Нашия щото има топка от онези старите ладовите със зарче и откакто е взел колата само до 4-незнае че има 5та-той само грасдско кара човека.3години и да не знаеш че колата ти е с 5скорости!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Историята на Skoda_Estelle звучи малко невероятно... Доколкото си спомням при 120-130 с 5 степенна скоростна кутия оборотите са към 3300-3400. Ако при тия обороти е изхвръкнало бутало тоя двигател е бил тотален мъртвец! А след това и пожар вече съвсем не ми е ясно откъде....

Айде че стана много offtopic...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааааауууууууууууууу ХАХАХАХА! Лелеее да караш и да не знаеш за 5та скорост!!! паднах от хилеж :))))))))))))))))))

 

Redline__, ами така ми го разправя човека :) Е сега аз незнам дали е баш така, но историиката истина или лъжа си е готина, а и наистина беше станало нещо под капака. Пък дали са хвърчали бутала както се казва "Не ме еня" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам, аз съм чувал истории за хвръкнали олекотени маховици и още кви ли не, ама не мисля, че буталото може да хвръкне в истинския смисъл на думата през главата и капака на главата :roll: , но може и да греша...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.