Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

какви по спортни амортисиори стават за отпред на 120л


nqkuv^lud

Recommended Posts

питам защото си резнах пружините на скодата оба4е вси4ки знаем 4е само от пружини не може да се докара затова ако някои е наясно да каже,преди да съм и разбил предницата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се докара :mrgreen: , кой каза, че не може. Аз съм живия пример - само дето трябва да си намериш спортни пружини дето да са ориджи за Estelle. И аз си отрязах пружините, преди година, смъкна се колата - обаче нищо общо със спортно поведение на пътя, ни най-малка прилика с това, което е сега. Но за сегашното ми окачвне, ще пиша скоро в отделна тема + снимки :mrgreen: ;) . Та искам да ти кажа, че аз само от пружини, с оригинални амотрисьори съм, 1во, че си тръшнах колата на земята и второ, вози адски твърдо човече и на всичкото отгоре е 100 пъти по-стабилна.

 

P.S.: Колега, по-удачно щеше да е да я пуснеш в "105, 120" тая тема, все пак гоним прегледност във форума ;) :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за твурдост,твурда е,стабилна е ама то аз съм с 15цола,проблема е 4е при по кофти неравнот теи удря 4е си мисля 4е 6те ми се сцепи предницата и тряя да се сложат по къси и твърди амотрисиори.

тея амортисиори от сааб 900 кви пари са

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера защо трябва една и съща тема да я пуснеш на 2 места - и само тук да е пак ще ти отговорят хората. И моля старай се по-правилно и пригледно да пишеш. Не мога да се съглася, че от бързане или нещо такова може да се пише вместо ч 4 или вместо ш - 6. Да не говорим за пунктуацията. По-пригледно би било.

 

Колкото до рязането на предните пружини с цел изравняване на линията и по-голяма стабилност не съм съгласен. Ако колата си е с фабричния мотор, за какво и е по-спортно окачване, като в него няма нищо спортно. Все пак двигателя е сърцето на една кола и не бива да почваме от опашката. А и още нещо - една от хубавите черти на шкодите 105-120 е приятното возене, защо тогава трябва точно то да бъде жертвано в името на по-спортно окачване. Аз не намирам нищо спортно в тази кола. Изобщо от двигател 1200-1300см3, направен по остаряла концепция - OHV, разработен през 70те и 80те години и с пробег, който не може да се сравнява дори с най-слабите опели и фолксвагени /двигатели/ е малко странно да се търсят някакви спортни качества. Още повече, че Шкодата е била сравнително не скъпа кола и е направена точно с тази цел да бъде удобна и достъпна, а не да гони лукс и скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега доколкото си спомням от един авер освен рязането на пружините се сменя маслото в амортисьорите с по гъсто ;) и така ще имаш по твърдо окачване. Щото само с резнати пружини с нашите хубави родни пътища ще скапеш тампоните които са отгоре. Успех с начинанието

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

амортисьорите не съм ги плащал - едно време имах сааб 900 с турбо . беше с чисто нови монро . сложих ги на шкодата и започна да вози много твърдо . махнах ги на втория месец и върнах старите. предишния собственик ми каза че е дал грубо 600 лв с монтажа . (преди 3 години)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.