Jump to content

skoda-club-nulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода- та се събуди от зимен сън!


Дон Чоре

Recommended Posts

След 5 месеца зимен сън Шкодето ми се събуди, макар и с двигател от 105 вече може да отиде от точка А до точка Б :) успешно :mrgreen: има още неща да се изпипат но за сега съм доволен. Работата почна от вчера по обяд до днес по обяд вече беше изкарана на трасето за тестове :mrgreen: . Специални благодарности на Skoda_estele за указаната помощ ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз да се похваля... днеска реших да разходя колата из квартала ама без гърнето... :roll: карах я и по бавно та съседите да си мислят че съм направил някакъв 300 к.с. кола :mrgreen: тоя звук ми напълни душата особено като се пусне педала на газта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

И на мен ми харесва как звучи нашия мотор без гърне - ама май и върви повече...не знам...

Та случката бе следната - качваме се с един приятел миналата зима нагоре към хижа Алеко да караме ски...и ни настига една Корса и ни задминава...само след 1-2 завоя на мен ми се откача гърнето откъм горния край и Ааааауууу!!! Литваме нагоре и кво да видя - а, ква е тая Корса дет' се мъчи тука? Я газ, че ми разваля гледката! :mrgreen: :mrgreen: Догоре ме гони гадта, но моя звяр го издуха - и с вървежа и със звука...Кеф... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте да измислим няква джаджа дето да отваря/затваря свободния път на газовете. И като искаш да я изребриш на някой светофар само отваряш, издухваш когото трябва и затваряш отново :) :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не се ли създава с ауспуха обратна тяга? По съм съгласен на твърдението, че ако се сложи от тези "бас трътки"-ремуси ще върви повече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

"Бах, с тоя ауспух барем с 20 km/h по-бързо върви" - Изказване откъм щастлив собсвеник на Golf 2 с ауспух пърдялка.

 

ТЕ такова животно на шкодичката - никога.

 

PEACE!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТЕ такова животно на шкодичката - никога.

 

защо имам спомен, че точно ТИ имаше на колата бас трътка.спомена ми е от миналата зима когато се събирахме до техническия университет една вечер и се пързаляхме с колите и ти май беше с летни гуми и съм те бутал и от тогава помня???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека не бъркаме накрайника с бас трътката...Имам накрайник от магазина за левче, но изглежда хваща око, щом и досега го помниш :mrgreen:

Ауспуха си ми е нормален за 28 кинта от мадара...

 

 

А иначе правилно си спомняш бях с гуми на 10+ години, след 2 седмици в онези снегове не издържах и се качих на 2 чисто нови дегенератки отзад (много съм доволен от гуметата).

 

Чакам тема за зимни гуми!

 

P.S. Дайте да измислим някакво приспособление - нещо като клапа с жило направо на двуцевката - с което да си пускаме "звука" на животинките когато си поискаме! Мислете!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За гуми какво има да пускаме, ако нямаш кинти - всесезонни Trayal ки. Евгени ми говореше за някакви Gisvaled само че не можах да ги намеря никъде :) Ако имаш се почва Pirelli, Michelin, Good Year, Vredstein - каквото сърце пожелае.

Има голям избор, на един приятел баща му си взе гуми за 200кинта парчето миналата зима само и само да може да излезе човека от бояна, да си върши работа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxrpm,

 

Колко от споменатите марки гуми си карал? И кои точно модели препоръчваш? И кои размери? Това че една гума струва 200лв не я прави подходяща за дадена марка и модел кола! Да не говорим че един производител (примерно Semperit!) имат 3 (ТРИ) зимни модела само за мойта Skoda!!!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам наблюдение върху скъпите гуми, отзад едната ми е Vredstein но е без грайфер и е нарязана от стъкло :D. Скоро ще разуча trayala но едва ли ще се очаровам :mrgreen: Гумите са важна, но не най- важната част от стабилността, ако искаш стабилност, поръчай си ЕSP, ако нямаш(пък и да имаш), не ми се вярва различните модели Semperit да са чак толкова различни, все пак са гуми и са нови. Пък за размери, на всеки според кефа, мен най много ми се иска 175 (заради спирачните маркучи)отпред 185 отзад :mrgreen: това според мене си е най якото за моята, но ще си взема 155 или 165 защото искам 4 със секретни гайки +20лв там, баща ми пък се беше спрял на 175 отпред и 145 отзад, което за мен не е вариант, мразя 145чки гуми чудя се как не се утрепах с една предна 145. Размера си е каквото си харесаш в магазин. Върно има някой боклуци дето се кривят от употреба, но това никой продавач няма да ти го каже, пък и не вярвам да се случи на един Vredstein примерно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макс, ако някой реши да ти свали гумите, едни секретни гайки няма да го спрат ако си е решил.На една съседка и свалили 4 чисто нови Мишленки с джанти и й оставили колата на трупчета, докато била на гости на роднини в Надежда 5. Колата е Голф 3 с фабрични секретни от болтове. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

той Макс ги е пробвал почти всичките - всяко колело му е обуто с различна марка гума, така че може да прави паралелно сравнение коя как държи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам :( Затова се чудя дали да са 155 или 165, кофти работа. Не ми се кара със старите гуми защото сигурно ще ударя още половин София :lol: Самият аз мога да отвия всеки болт на теория, ама де да знам ...

 

edit: хахахахахахахахахахаха ми да така си е ... :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxrpm,

 

Различните модели има много различно поведение. Пример за Semperit: имаш WinterGrip и IceGrip. Първите са за сняг и сухо, но студено. Вторите са за сняг и лед. Ако си вземеш IceGrip ще си супер на снега. Но ако ги караш по чист асфалт ще ги съсипеш за 1000км.

А относно размерите. Тънките гуми са за предпочитане зимно време. Имат възможност да се вкопаят в снега. Широката гума не успява да се вкопае и дефакто грайфера почти не помага. Да не говорим че за твойта хич не е хубаво да слагаш различни размери предни и задни защото спирачното усилие е така разпределено че да не блокират колелата. Слагайки различни размери ще почнат да ти блокират предните (или задните) преди да блокират задните (или предните). Това ще доведе до неприятни въртележки.

 

Надявам се да съм ти бил полезен ;)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Гумите се обсъждат къде ли не а пък тук все пак ставаше въпрос затова че колегата е успял да си оправи колата ако ще пишем за гуми има достатъчно теми в останалите форуми можем да продължим дискусията там

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.