Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

[Favorit] Спортно окачване !


Redline__

Recommended Posts

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: След дълго чакане, най-накрая от Чехия ми пристигнаха пружините за Favorit-а :smt036 . Пружините са жълти Apex ориджи за Skoda Favorit :smt016 :smt016 :smt016 . Амортисьорите са ми нормални (!), обаче колата толкова се смъкна и толкова твърдо вози, че направо ще откача. Вече втора вечер не мога спя, побърквам се от кеф :mrgreen: .

 

За пореден път евала на Хашек (Миро) и огромно благодаря, защото аз сам нямаше да се справя с поставянето на пружинаров ;) . Също така благодарности на Ясен и Крум, които въпреки почивните дни и савсем извън работното време в което се работеше по окачването на Лудек, предоставиха сервиза и принадлежашия му инвентар на наше разположение. Thank you boyZ - нямате равни, знаете го!

 

Ta, ето за какво говоря, хем и да си презентирам новите летни лети джанти ;) :

 

Снимки след първи ден от епопеята - предни MacPherson-и:

http://img377.imageshack.us/img377/5719/18pw.jpg

http://img95.imageshack.us/img95/9426/26jh.jpg

http://img133.imageshack.us/img133/9017/34wz.jpg

http://img135.imageshack.us/img135/3302/48ti.jpg

 

Снимки след втори ден - задни MacPherson-и:

http://img87.imageshack.us/img87/1779/15ks1.jpg

http://img133.imageshack.us/img133/7854/21fk1.jpg

http://img137.imageshack.us/img137/7916/30va1.jpg

http://img138.imageshack.us/img138/4894/42hs1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страшни са колега, с кеф да си ги търкаляш и да внимаваш с дупките ;) Ха сега един въпрос - защо първия ден джантите са на предните, а на 2-рия са на задните колела ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря :) А на първия ден са отпред, на втория отзад защото все още асфалтирват Варна и докато не я поизкърпят няма да ги слагам, за да не ги изкривя. За това ползвах само 2 от 4те джанти за проба, дали ще се събират в калниците с новите пружини.Та утре махам и задните и ще карам до средата на април със 13", че квито са ровове тука :x .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги, обаче почвам да не издържам :? и към средата на април, асфалтирали-недоасфалтирали май ще ги сложа - видях ги как стоят на колата и сега не мога да я гледам с тия грозните :( , то аз и без летите сега не вдигам повече от 50 - щото има опастност да ми се строши таблото - адски друса :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: - като си пусна мигача предварително за някой завой и мина през дупка лостчето за мигачите се връща в неутрална позиция, като картинг е :lol::lol::lol: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е поне си сигурен , че камъни у бъбреците ти нема да се задържат :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ай па дано пътищата по - скоро ги докарат на ниво поне до унгарските!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Виждам че си навътре с пружините та да те питам нещо. Аз пък точно наопаки искам да си вдигна колата да е по-висока. Има ли някъде по високи пружини?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, тва за амортисьорите едно на ръка :| . Друго освен подложки (примерно може да сложиш 2 отдолу и 2 отгоре), което се сещам е да сложиш тампони между витките на пружината, за да не й позволяват да се свива. Виждал съм такива на 120ка и отделно на Лада/Жигули. От къде можеш да си ги купиш обаче си нямам на идея. Знам, че тук във Варна Крум и Ясен имат такива в сервиза, но не знам от кой град си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тез подложки са нож с две остриета ... возията на колата става много дървена / малко по мека от лагерницата / и по - лошия ефект е , че създават напрежение в отделни точки от витките на пружината , което често води до счупване ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, как ше става по-твърдо бе, напротив, по-меко става :? Замисли се, метал в метал или метал в гума удря по твърдо. Аз мисля, че става по-меко :| .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия гумени подложки за между витките действително втвърдяват много окачването и не са изобщо за препоръчване, Redline нещо ти е съвсем неправилна логиката. Иначе в магазините за лада ги има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз говоря за ПОДЛОЖКИ на пружините, а не за ТАМПОНИ между витките :!: Подложките се поставят върху долната чаша на МаcPherson-a и пружината ляга върху нея, после на горната чаша също се поставя подложка и затваря МасPherson-a отгоре. Има и други варианти - 2 подложки отдолу; 2 отгоре; само отгоре; само отдолу по 1, по 2... Тва е при Favorit. Аз лично съм с подложки ((!!!), не тампони между витките) на задните пружини, защото пружините ми са адски ниски, не мога да вкарам 15" отзад и за това трябваше да я вдигнем малко - с подложки! Не виждам братле как теорията ми за подложките не е вярна, освен ако ти си мислиш, че говоря за тампони между витките на пружината...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За повдигане "руския вариант" е - Пружини от Дизелова Фелиция и доколкото разбирам "спортни амортисьори". Поне ще е по-"фабрично". ;)) Не мога да намеря линка..а -ето го :lol:

 

http://www.zr.ru/arch41768.html

 

Readline пожелавам ти да си намериш спортни амортисьори - виж какво са написали хората - с по-дълъг ход и повдигната чашка и с надпис Спортинг на тях.:) И дано не са цифра.

 

Попытки найти более цивилизованный способ коррекции дорожного просвета привели к тому, что в редакции появилась пара передних пружин от дизельной версии "Фелиции", затем нестандартный комплект амортизаторов и амортизаторных стоек с измененным положением пружинных чашек и, наконец, стабилизатор поперечной устойчивости - элемент стандартного оборудования "Фелиции" с мотором 1,6 л.

 

Прежде чем устанавливать все это богатство на автомобиль, познакомимся с "железками" поближе.

 

"Дизельные" пружины внешне оказались аналогичны "бензиновым". Они ни в какую не пожелали выделиться ни диаметром прутка, ни высотой. Почти патовую ситуацию разрешил подсчет количества витков - при одинаковой высоте меньше их оказалось как раз у дизельной версии. А это уже и заявка на меньший прогиб под нагрузкой, а значит, большую жесткость. Стабилизатор поперечной устойчивости внушает уважение. Даже не верится, что этот хитроизогнутый "лом" диаметром 20 мм предназначен для машинки столь скромных размеров. Ну и, наконец, комплект амортизаторов. Пусть читателя не смущают их ярко-желтая "боевая" раскраска и наклейки "Sporting". По своей сути и характеристикам они близки к стандартным и отличаются лишь более высоким положением пружинных чашек и увеличенным ходом отбоя. А это как раз и требуется, чтобы безболезненно приподнять "Фелицию" над землей.

 

Ама защо да ги вдигаме, то Фаворита е доста повдигнат по начало ако се сравнява с подобни му автомобили Фелицията мисля че е по-ниска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FAV135, aмортисьори съм си намерил - спортни газови двойнодействащи - 64лв/бр. , марката не помня. Но, ако мога да си позволя да цитирам Чичо Мирчо: "Аз съм мераклия, ама не съм паралия" :lol::lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси 8) , а ей го и с 4те:

http://img445.imageshack.us/img445/1517/p4170008resize1gq.jpg

 

Обаче предницата ми остана висока :? ... Миро нали не си ме забравил, дай да вартим схеми за доснижаване ;) . А иначе да се надяваме, че скоро ще се похваля и с нова предна броня, само да му дойде музата на човека да я довърши :roll: ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.