Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ключалка :(


Guest

Recommended Posts

Здравеите, :) преди около час се прибрах от нощна разходка и възникнаха поредните 2 проблема. Ключалката за запалване има (имаше) някаква пружина която я връща от 2 към 1, та тъкмо се накефих че вече не гасне на всеки светофар, и не ми свети маслото на малки обороти и нещеш ли пружинката се прееба. Има ли няккав смисъл да се завирам да я оправям (може ли да се оправи) или направо да свиквам с мисълта че и тая кола ще се пали със ключенце? И другото което е, свърши ми бензина (за пореден път се убедих че кола бутане нЕма) и после помпах към 5мин без спиране а тя си смучеше въздух като пич, та идеята ми е като мина на газ, ще има ли значение че карба е с крива глава и смуче въздух, демек газта подкачва ли се сама или ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно газта - тя е под налягане в бутилката. Ти как мислиш, ще се "подкачва" ли сама? :)

Относно ключето. Не знам дали се ремонтира но не карай така. Няма да се усетиш да върнеш ключа и ще съсипеш стартера, а може и короната на маховика...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега . Смени си контактна клема която се намира зад контактния ключ и проблема ти е решен. Съветвамте да не караш при такова състояние защото можеш да имаш много големи проблеми. Мога да ти помогна разбира се око желаеш. GSM 0887693727 Ангел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя самата контактна клема съвсем лесно се разединява от ключалката, вадят се кабелчетата от нея (трябва да се запомни или запише кое къде е) и се сменя - продават се и нови и втора ръка. Само че после може да се окаже проблем закрепването обратно към ключалката. Мойта клема пада от време на време и паля с отверка направо от нея за по-лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Контактната клема се демонтира(монтира) от(на) ключа посредством двемалки болтчета безглави. Намират се едното е от горе , а другото отдолу. За да ти изпада котактната клема явно те са се развили. Местата на кабелите на контактната клема ги има на ел.схема. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, angel-skoda. Обаче при мене не си споням такив болтчета, може да са се загубили. Ако знаеш кажи какъв диаметър са, та да потърся да си купя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то е едно малко болче към 2мм заострено от края, което прикрепя алуминиевия контакт към ключалката можеш най - спокоино да го бандажираш.

 

Та свалих това кръглото говно, но отзад има 4 жици, една бяла е в повече. И в синята и в червената книжка на схемата отиват 3 кабела с който паля и белия остава да виси. А другото което ми е учудващо странно е че бендикса се захранва от - взет от клема 50. На клема 50 няма минус но въпреки това пали! Някой има ли идея от къде може да е бялата жица и за какво се бори, или да я изолираме от партията :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеъте. Болтчетата са 4мм. със заострен край без гава и срез с дължина около 5мм. Пендикса се управлява като му се подава + от същата клема, а - е корпусът му. Явно твоята кола е с вариатор на бобината и този бял кабел е за него. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.