Jump to content

skoda-club-nulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За Димитър Димитров от сп. Авто-Пазар и Шкода


Recommended Posts

Мир, колеги! 120-ката е кола-екзотика - да си караме всички Шкодетата с кеф, а това, че някои са готови да зачеркнат с лека ръка 50 години история - това си е типично българска черта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Basi... ne znam ko se zanimavate s tia KENEFI...

 

SKODA=KENEFF

TOA FORUM=FORUM ZA TAPACI

 

Покорно благодаря за комплимента!!! :evil: :smt067 :smt067

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е при всичко изписано просто не мога да се сдържа да не пиша и аз :evil: .

 

Мен също ме хвана яд когато прочетох цитата от статията на Д.Д. Според мен също има неточности, където му е грешката на човечеца, но пък в тая държава има свобода на словото :? ... за това и нищо няма да кажа за изказването на maxrpm относно Favorit/Forman (само 1 - FAVORIT НЕ Е КРАДЕН ОТ СССР БЕ ХОРА, ДИЗАЙНА LADA SAMARA E БИВША РАЗРАБОТКА НА FIAT ОТ ПЪРВИТЕ ГОДИНИ НА 80те, В ПОСЛЕДСТВИЕ ИТАЛИАНЦИТЕ Я ПРЕДОСТАВЯТ НА LADA. ДИЗАЙНА НА FAVORIT E OT BERTONE, КОЙТО Е ИТАЛИАНЕЦ И КАТО ПРИБАВИМ, ЧЕ Е БИЛО МОДЕРНО КОЛИТЕ ДА СА КВАДРАТНИ, КВО СЕ ЧУДИТЕ, ЧЕ СИ ПРИЛИЧАТ ЕДНА НА ДРУГА :!: :!: :!: :!: Skoda Favorit, Lada Samara, VW Golf 2, Lancia Delta, FIAT Uno, Panda, Renault 11, Alfa 33 и т.н. всички са квадратни и защо ли не се учудвам.... В това отношение, дизайна на Estelle 1/2 не може да бъде сбъркан с друга кола, а защо не се погледнете в наши дни кво става, не някой да е крал от друг - всички коли си приличат, всички са еднакви, еднотипни. Мисля, че много повече индивидуализъм има в колите преди 90те :!: )

 

Лошото е друго, че хората, които тепърва се запознават по един или друг начин с историята на Марката ( с главно "М" ) Skoda си правят грешни изводи.

 

За estelle 1/2 съм съгласен, че по нищо не отсътва на съвременниците си от СоцЛагера. За Fav/For - как да стане фаворит (в истинския смисъл на думата) в западна Европа - не можеш да накараш германеца да купува повече Skoda от VW, Opel, Mercedes, BMW и т.н. В същия ред на мисли, това важи и за Франция с Renault, Peugeot, Citroen; за Италия с FIAT, Lancia, Alfa...

 

Много може да се спори тук, но смисъла ми се губи :? . Иначе евала на колегата PV за писмото, уважавам хора, които не си траят, когато не им харесва нещо. Доре си го написал, ако бях аз щеха да летът попържни, но.. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тая тема яко е издудясала...

кой чел, кой не дочел, ама всеки писал по нещо...

кви самари, кви фаворити, кой крал кой проектирал...

чак до 30-те се върнахме...

...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм съгласен със застъпената позиция против статията в Автопазар. Можеби и аз съм пристрастен.

 

Карал съм какви ли не автомобили, но като се качих за първи път в Шкода, отначало се чувствах доста неловко... След като посвикнах обаче, не се разделям с Шкодичката : )) Тя обиколи почти всички балкански страни, всички наши планини, минава през реки, използувам я като товарно магаре и като градска кола, колко пъти ме блъскаха и все пак, тя си върви!!! Нито един път не ме е оставяла на пътя, напротив, помагал съм на много закъсали по-нови автомобили.

 

По-простото устройство на старите Шкоди е основата на тяхната надеждност : ) Качеството на резервните части - също! Естествено, не може такива коли да се сравняват с най новите модели на авто гигантите. Надявам се, че сме реалисти - тази тема вече сме я дискутирали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D =D>

 

Благодаря, това, което мисля напълно се покрива с написаното от тебе и други като Redline, High Octane..., и много други, които сега няма да изброявам.

Д. Димитров още не е отговорил, а аз заминавам днес извън София за два дни, но като се върна ще коментирам написаното по темата през последните дни по-подробно.

:smt039

 

Приятели, 10 дни вече Д. Димитров не ми е отговорил на мейла, така че явно няма и да го направи. Предполагам, че си осъзнал грешката и няма аргументи да изложи в своя защита. Няма значение, стига да така и това е достатъчно. Благодаря за мненията, моето се покрива почти напълно с написаното от maxrpm, Krankenstein, Mishelle, Rado`Energie, Дончо Дончев, BOZZZI, high_octane, gogata, Redline__, Shkogi и др.

Аз имам впечатления от Шкодите 120 още от средата на 80-те години като бях в чужбина, имаше чехи с чисто нови шкодички. Те не почти не отстъпваха на западните автомобили по онова време. Разбира се, Шкодичката има и недостатъци, като маломощния двигател, понякога “бягащото” запалване и малкия багажник. Наистина Шкодите 120/120 днес не притежават комфорта и возията на съвременните западни автомобили, но за времето си са били добри. В общи линии в тия модели е внедрено най-доброто от технологиите от средата на 80-те години. Самият факт, че още се експлоатират тези коли, е показателен сам по себе си. Въпреки недостатъците им не е допустимо от автомобилен експерт да ги нарича допотопни. Наистина и аз мисля, че двигателят можеше да е 1.3, колкото на Фаворит. Карал съм такава кола и съм доволен от мощността на двигателя.

И така мисля, че засега това е, което имам да кажа. Също и това, че аз като цяло съм доволен от Шкодичката поради достатъчно високата надежност на възлите и агретатите и ниската аварийност. От 10 години и повече откак съм правил ремонта на двигателя не съм имал проблеми. За тия години колата е влизала в сервиз само 3 пъти – през 98 за смяна преден мост, с. г. за смяна на маховика и миналата година за смяна и боядисване на калник. Всичко друго сам съм си правил. Никога не съм закъсвал на път сериозно, никога не са ме теглили. Обратното, аз съм теглил много приятели, закъсали със западни автомобили и редовно тегля съседи с такива зимно време пред блока. Някой може да помисли, че преувеличавам, но който разбира от Шкоди, знае, че говоря истината.

Не се срамувам, че си карам Шкодичката и напротив, чувствам удовлетворение като си поправям и ремонтирам нещо по нея. За разлика от някои шофьори, които и един болт не могат да си завият в автомобилите. Радвам се, че има в този форум хора като мен, които се стремят с много труд и финансови средства да си поддържат добре колите. Гледам по снимките, че има Шкоди с перфектен външен вид (мойта не е такава де).

Още веднъж благодаря на всички отговорили в тази тема, и желая успех на всички посетители на форума и всички собственици на Шкода.

 

:P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.