Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Спирачки ?


The Best Forman

Recommended Posts

За последните две седмици подмених доста чаркове по предните спирачни амарати , раздвижих ги , днес за пореден път се убедих , че по системата няма въздух , натегнах ръчната и сега лови на 6 -ти зъб , но имам чуството че педала леко пропада - при натискане се усеща съпротивление и спирчно усилие , но ако се увеличи натиска педала започва да пропада още около 1 см. без да се увеличава ефекта на спиране . Може ли това да е заради новите предни накладки или да се ориентирам за ново буталце на помпата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчакай малко. Поне 500km да улегна наклатките. Между другото в този период на разработване на накладки е изключително вредно силното им натискане. Те още не са олегнали по диска и има опасност да счупиш веродото.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това е лошото на старата кола. На едно място го оправиш като хората - то на друго напъне и намери слабо място.

Сменял съм помпата на Фаворита - 54 лв е в магазина нова. :( При мене потъваше додолу педала и то без да натискам по-яко а като държа със същата сила просто почваше леко да си потъва. Ако не стига додолу мисля, че е от накладките.

Да не е избило на задните цилиндърчета сега като е уплътнено отпред?? :( задните правил ли си ги?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало ... отзад са сменени цилиндърчетата.Възможно е помпата да е пътник , но за сега така ще покарам да видя дали ще има промяна.

Мерси !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с потъването на спирачката без загуба на спирачна течност може да стане само на главен спирачен цилиндър. Гумичките на уплътняват и изпускат, но течноста се връща в резервоарчето. Затова не се губи течност. При останалите след 2-3 натискания ще си без течност и яко омаслен барабан/диск...

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Сменял съм помпата на Фаворита - 54 лв е в магазина нова. :( При мене потъваше додолу педала и то без да натискам по-яко а като държа със същата сила просто почваше леко да си потъва. Ако не стига додолу мисля, че е от накладките.

Да не е избило на задните цилиндърчета сега като е уплътнено отпред?? :( задните правил ли си ги?

Това с потъването на спирачката без загуба на спирачна течност може да стане само на главен спирачен цилиндър. Гумичките на уплътняват и изпускат, но течноста се връща в резервоарчето. Затова не се губи течност....

Аз имам същия проблем.

Спирам на светофар и си държа леко педала ... а той почва лека полека да потъва и да тръгва колата - тогава бързо напомпвам и вече е твърд.

Кофти е това когато е на байр и има коли - направо се ловиш за ръчната.

 

Значи да се сменат гумичките на горния цилиндър? - ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сменял ли си спирачната течност някога ЦЯЛАТА наведнъж? От стара спирачна течност също педала седи малко като гумен , Спирачната течност се сменя цялата на около 2-3 години, без значение дали е доливано. Ако не знаете сп. течност се сменя защото тя е хидроскопична течност и поема влага , което намалева температурата и на кипене .Нова течност е с 265 градуса на кипене, а ако падне под 165 гарадуса е за смяна , на повечето стари коли на които съм си правил експеримент да меря едвам е прехвърляла 130 градуса.Т.Е. при по продулжително спиране (по наклон) течността в спирачните цилиндри може да кипне , което означава ,че от водата ще се отделят газове което води до пропадане на педала на спирачките(газовете са свиваеми все пак).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това и ще направя тия дни - то и други неща ще и правя.

 

п.п.- beliq_lebed -понеже си близо до мене - мога ли да разчитам на теб при проблем - докато я правя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:idea: преди да давате пари за нови гумички и буталца, като разглобите помпата, първо погледнете цилиндъра отвътре - ако е силно надран, значи цялата помпа е за смяна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си.

Такъв проблем имах на една друга помпа.

Оказа се че е надрана.

Самоче нямаха такава помпа и аз сложиш чисто нови гумички - за сега е закрепено положението НО се очаква всеки момент да прави пак проблеми.

Прават и ремонти на тия помпи и правят индивидуални пръстенчета - ама аз им нямам доверие на тези от Антим I -Настев.

 

п.п. 1год. до момента е изкарала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, не мога да разбера. По колата има два агрегата за които не се пестят пари - управление и спирачки! Всичко друго да се счупи в най-лошия случай те вдига пътна помощ, плащаш 100-200 кинта и си у дома. Но откажат ли спирачки или управление нищичко не те спасява. И то не само теб, но и тоя срещу теб или пред теб!

Та мисълта ми е: какво толкова се скъпите за един спирачен цилиндър?!?!? Навремето на 120ката сменях и беше 27 лева. Верно преди 5 години, но и 54 да е станал, пак е по-малко от един++ човешки живот(а)!

Поздрави

 

PS: По този случай и втора ръка или регенерат гуми никога не бих взел, но това е друга тема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.