Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

баба ми шкода е пристрастена :(


Guest

Recommended Posts

бабка е пристрастена към бензин, харчи 10/100 извънградско. Помагайте плс кажете какво да я правя, защото много много много много ме кефи да карам 120ка, но ми се върти нещо за продаване в главата :( компресията е между 9.8 и 10, чистих карба с бензин, смених всички гарнитури по него и отдолу на колектора, откачих жилото на смукача, смених филтъра с нов и все още ми дава тоя джобоизпразващ разход :( Като карам градско ме е страх да не загасне на светофара (сондичката за бензиномера не бачка), минавам на червено и вече направо се отчаях тотално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да ти е кофти центровката или отнякде да имаш теч на гориво... провери си и маслото в картера дали не му се качва нивото и не мерише на бензин - може да влиза през платното на помпата. Провери и свещи и кабели, дали не прекъсват на някой цилиндър - много се вдига разхода като бачка на 3 цилиндъра колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В повечето случаи причината за висок разход е в колата (центровка и т.н.), но като знам колко ти е тежък крака и колко ти е малък опита зад волана, смятам, че при тебе причината би могла да бъде и в задкормилното устройство. Нищо лично, просто впечатления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колкото и да му е тежък крака, 10/100 извънградско означава движение с над 120 км/ч. Но и стила на карането помага, особено за градско - разход от 10-11 на сто се "постига" с лекота ако я караш като спортист. Моя съвет е да обърнеш внимание на запалването - центровка, дали се мести, междуконтактното разстояние на чукчето и наковалнята, вала на делкото дали няма голяма хлабина - ако има трябва да се сменят втулките или самия вал. После провери и реглажа на клапаните - в повечето случаи е от тези неща преразхода на бензин.

Другото вече е от реглажа на карбуратора. Ако искаш да ти впръсква по-малко гориво като натискаш газта, има едно винтче като свалиш капака на карбуратора - намира се в дясната му стена. Врътни го малко надясно и ще намалиш притока на бензин. Само че колата ще се "спъне" малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте, sorry че се забавих,ама нямах нет и днес ми го пуснаха. Та значи то ако имаше задръжки стартера нямаше да върти равномерно, тъй че туи е ок :) За зад кормилното устройство, то си е много добро, просто човек ти караш като жена (в смисъл супер бавно), даже и дедо ми кара ладата по - бързо човек :) няма да се сърдиш предполагам. За делкото, да и него съм го сменял с едно кадето имах за части... от 2те направих едно свестно а за растоянието, то неможе да се нагоди 100% като го нагодиш и после като затегнеш се размества винаги :) болта на ускорителната помпа съм го затернал до край останалите работи реглаж кабели ще ги видя ама по късничко че сега ме грози едно класно по математика ;) Мерси, че си губите време с мойте болежки :)

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма от какво да се обиждам, но ще те попитам при положение, че си ме видял точно два пъти как карам:

-Първия път беше из Студ. град, където ми зададе глупавия въпрос защо не карам със 150 км/ч...Аз пък си зададох въпроса защо ли те качих и бързо си отговорих - очаквал си рали изпълнение...

-Втория път беше на Бояна, където карах на 10 метра след предния, в случая това беше червената РС-ка, пред която имаше пък други хора от групата. А ти караше на 40 метра зад мен и подсвиркваше и то много смешно. Чудех се защо, ма ти като каза, че си свиркал на мен за да карам по-бързо щях да умра от смях...Какво искаш - да изпреваря колоната ли? Аз не виждам логика в това. А ти?

Както и не виждам никаква логика в реда на мислите ти относно това "как" се шофира. Не се засягай, ама от новобранци зад волана няма какво да науча. Минал съм малко по-малко от 400 000 км за 8 годинки и смятам, че има доста хляб да изядеш докато разбереш какво имам впредвид.

А относно сравнението ти със жените. Отново не се засягам, но имай впредвид, че такова сравнение отдавна не е актуално. Има вече много жени дето ще ти разцепят мартинките като минават покрай теб, а ти няма да им видиш и номера дори...Не ги подценявай. Или може би твоите съученички още нямат книжка и ти съдиш по тях???

Този пост не е оправдание, а тънък намек, че не всичко е педала до ламарината и излитаме с големия "самолет" с 52 коня отзад. Ама дано стоплиш...правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнаех че съм те издразнил в студ. град аз се изкефих на музиката и мислех че затова ни качи с радо и за да ни метниш да не ходим пеш. А за бояна карах на 40м зад тебе за да съм подготвен ако завиеш на някаде тъй като аз незнаех къде отиваме. Явно с теб сме различен тип хора с различно виждане за живота и начина на каране, приеми го и толкова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак много се отплеснахте, момчета - на тва му викам "де го чукаш, де се пука" :) Въпроса беше за високия разход, явно колицата е зле с настройките, на Бояна саунда й ми се стори доста кофти, сякаш мотора бачка на 3 цилиндъра, добре е да я види майстор Симо например или друг майстор от белия списък... тая събота пак ще правим сбирка на Бояна, може да я преслушаме и там ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Skoda_Estelle ако е високо нивото на поплавъка няма ли да се дави колата ?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.