Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Какво предпочитате ?


high_octane

Какво предпочитате ?  

39 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Както си разглеждах из нета и попаднаха на http://www.automediapro.com, та там анкетата ми се стори интересна и реших да я пренеса и тук :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега нещата са много относителни. За средна кола на 5 години готина на 10 пак но за чисто нов евтин. Не искам да обиждам никоя от марките Лада нама да си взема Дачиа също. Ако приемем Шкодата за евтина веднага. И въпреки всичко наи хубавата кола е новата кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дончо, напълно съм съгласен с теб. Както забеляза не съм аз автора на анкетата. Въпроса е много субективен, но все пак при закупуване на автомобил пред средностатистическия българин не седят много възможности...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре един малък евтин за градско движение и една лимузина за извънградско.
мразя малки коли в който немое да се протегна като човек. И да предпочитам 124ка или Ауди 80 пред Форд фиеста старт или нова лада (които лади незнам каде се продават между другото )

 

 

Мен пък ме влече към нещо американско от 60-те :)

Мдаааа нещо от рода на форд мустанг SWEEEEEET притеснява ме само, че по онова време не е имало краш тестове, а по дискавъри гледах някви кадри как няккъв се нацепил а кормилната колона изкочила и му размазала лицето :!:

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих предпочел среден клас автомобил до 5години.Но нали знаете-НОВОТО СИ Е НОВО каквото и да се говори!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как ще го дефинира това понятия автора на анкетата, но ето моето разбиране :)

Под "Евтин Нов Автомобил" разбирам коли от ранга на Dacia, Lada, най-слабите двигатели и оборудвания на Skodа Fabia, Renault Clio и Ford Fiesta... Искам само да уточня, че евтин не означава достъпен. Този етикет е лепнат въз основа на цените на другите автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпочитам 5а серия БМВ пред 5 годишна астра или нова Дачия. Ама бил друг пърдял в седалката преди мен...голяма работа. На всяка автомивка за 50 кинта ще я направят цвете отвсякъде...и няма да мирише на пръц вътре :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мислете в преспектива - скоро няма да може да се карат коли без евро 2 . новата кола има шанс да се кара поне 7-10 години докато старата лимузина след максимум 2 години ще става само за надин , малко по- късно това ще се случи и с 5 годишната . да не забравяме и лафа че наи - хубавата кола е новата.

от друга страна в момента при новите коли , особено ниския клас качеството е доста занижено - нали след 8-10 години тази кола ще е една развалина (не че няма да е излезнало евро 7 и да е станало задължитено) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мислете в преспектива - скоро няма да може да се карат коли без евро 2 . новата кола има шанс да се кара поне 7-10 години докато старата лимузина след максимум 2 години ще става само за надин , малко по- късно това ще се случи и с 5 годишната . да не забравяме и лафа че наи - хубавата кола е новата.

от друга страна в момента при новите коли , особено ниския клас качеството е доста занижено - нали след 8-10 години тази кола ще е една развалина (не че няма да е излезнало евро 7 и да е станало задължитено) .

 

...... то след Евро 7 сигурно ще има летящи коли!!!

А до тогава пеша ли ще ходим!! или да си вземем колело Евро 2!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе! С тая пот дето ще се лее ще те спрат за замърсяване на околната среда :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мислете в преспектива - скоро няма да може да се карат коли без евро 2 . новата кола има шанс да се кара поне 7-10 години докато старата лимузина след максимум 2 години ще става само за надин , малко по- късно това ще се случи и с 5 годишната . да не забравяме и лафа че наи - хубавата кола е новата.

от друга страна в момента при новите коли , особено ниския клас качеството е доста занижено - нали след 8-10 години тази кола ще е една развалина (не че няма да е излезнало евро 7 и да е станало задължитено) .

 

моята кола е на 13 г. и изпълнява Евро 2 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По отношение на персепективата на tyny - до 30-40 години средно в световен мащаб се се изчерпи петролът и първо ще забранят или по-скоро ще отпаднат лека-полека лимузините с обем над 2.5 - 3 л. и над 250-300 коня мощност, ще се въведат технологиите с комбинирани двигателни установки - вградени електромотори и генератори за зареждане на акумулаторите им и т. н. Но затова ще трябва да му мислим след 15-20 години. А от колко години се говори ще забранят и двутактовите, но Трабанти и Вартбурзи още пъплят по улиците. А за какво Евро-1, -2 или -3 да говорим, след като поне 1/3 от автомобилите у нас са на газ.

А всъщност може ли някой да обясни с точни параметри какво означава Евро-1, -2 и 3 и да направи сравнение между тези изисквания и Шкода-120.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Euro 1, 2, 3 и 4 ти дават емисийте. Мързи ме да намеря линк, но ако пуснеш търсачката със сигурност ще откриеш стойностите. Друг е въпроса дали за Шкода 120 ги има някъде официално измерени... То една от директивите на EU (ако не се лъжа 99/94) изисква за всички новопродавани автомобили да има табелка с емисийте...

Относно изчерпването на горивата - още от сега се работи за рециклиращи се горива, примерно биодизел. Според изискване на Европейския Съюз от 2007 (ако не се лъжа) поне 5% от продаваните горива трябва да са от рециклируеми източници, а от 2010 15-20... Не помня точни цифри. Но е нещо такова.

Абе ще видим. То ако нефта почне да попривършва, ще измислят газ, биодизел, биобензин и още кви ли не работи, но ще го докарат да си караме колите. Твърде много парички се печелят за да изоставят за толкова кратко всички стари автомобили...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата работа с нефта, нормите и тн. се дължи не толкова на загриженоста на разни хора за околната среда и запазване на природата. Това е повода, причината е чисто икономическа. За това се казва че запасите на нефт ще свършат след 30 години от преди 40 години. И за това се водят войни, тероризъм. И всичко е изкуствено създадено. Но тези неща са ясни няма смисъл от разискване ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата работа с нефта, нормите и тн. се дължи не толкова на загриженоста на разни хора за околната среда и запазване на природата. Това е повода, причината е чисто икономическа. За това се казва че запасите на нефт ще свършат след 30 години от преди 40 години. И за това се водят войни, тероризъм. И всичко е изкуствено създадено. Но тези неща са ясни няма смисъл от разискване ...

 

Колега Satan, първо за замърсяването - то е огромен проблем и има подписан протокол от Киото се казва, който разрешава максимални норми за замърсяване на околната среда на всяка държава, за да се намали парниковия ефект. Обаче най-развитите индустриални държави не го спазват въпреки всичко, тъй като повече пари за опазване на околната среда е равно на по-малки печалби, по-високи цени и в крайна сметка на по-нисък стандарт. Затова е въведена система, по която държавите могат да подават и да закупуват една от и на друга, как да го нарека по-точно, "възможности за допълнително завърсяване". Само че богатите държави предпочитат да си замърсяват, без да си плащат. Но мисля, че все пак ги интересува тяхната околна среда. Например френската армия като идваха техни батальони тук да правят стрелби и учения на българските полигони през 1999-2001 г, казаха си в прав текст, че една от причините е силно затегнатия режим за замърсяване на околната среда у тях и несъществуващия по онова време контрол у нас.

Имаш право, че войните и тероризма се водят и съществуват за ресурси - води, полезни изкопаеми, нефт и други енергоносители.

Грешиш обаче, ако мислиш, че са безкрайни. Напротив, те не са възобновяеми, или ако са, цикълът трае стотици милиони години. И след 20-30 години се очаква до 8-9 млрд. души да нарасне населението на Земята и просто няма да има (то и сега няма) достатъчно природни ресурси да се изхранват и да се осигури стандарт на цялото това население.

Това е ;)

малко се отклонихме от темата, но нали все пак раздела е всеки за всичко.

А, преди 40 години, т. е. през 60-те едва ли някой сериозно е твърдял, че петролът ще свърши след 30 години. Спомням си по-стари прогнози, говорещи за 100-200 години. Но напоследък спада до средно 40 години. Но все пак винаги може да се научи още нещо ново, тъй че съм любопитен да разбера кой е източника на твърдението ти. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая анкета незнам защо, но всеки път като влезна да прочета новите мнения и ми дава да гласувам. Немога да разбера дали не ми отчита гласа или съм гласувал около 5-6- пъти. 8-[

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая анкета незнам защо, но всеки път като влезна да прочета новите мнения и ми дава да гласувам. Немога да разбера дали не ми отчита гласа или съм гласувал около 5-6- пъти. 8-[

 

:D

Еее, на мен не ми дава тая възможност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята кола е на 13 г. и изпълнява Евро 2

///M Power ,колата ти е никога не е покривала евро две по простата причина че 92 ра още не е излезнало . съмнявам се че покрива и евро едно в момента (катализатора ти е амортизиран може би и изкормен, ламбда сондата и е зацапана , дебитомера разлуфтен , инжекторите не уплътняват , помпата не държи коректно налягане и много други ...) сам се сещаш че едно от тези неща да не е перфектно и емисите вече не са в нормите . ако искаш можеш да провериш колко струва само кислородния датчик на ауспуха - трицифрена сума . нов дебитомер пък е четирицифрена сума . за катализатора - трябва да внимаваш къде зареждаш с бензин че за един резервоар бълвоч става история. в момента в които колата померише газ - пак оставаш без катализатор.

 

ерфи , за да дадат евро две на едно превозно средство се правят сериозни замервания на газовете в ауспуха . ще си го спеста и ще карам обикновенно колело (особено след обилно ядене на бобец)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.