Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

[Решен]Голям нерешим проблем !!!


Guest

Recommended Posts

Незнам какво да правя вече :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Писна ми от живота! Колата се прееба отново естествено в нейн стил... малко но непоправимо :cry: :cry: :cry: незнам какво да правя вече.

Болта на бензиновата помпа (тоя който е 17мм третия) превърта и оттам е изтекло скъпоценното ми масло :cry: :cry: :cry: тоя болт се завива май в двигателя, което означава нов двигател :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • SKODA 105 RS

    7

  • Penaowner

    6

  • deel_1981

    3

  • The Best Forman

    3

Най-много писали в темата

Режеш резба за следващия размер и си правиш една шпилка с два диаметъра - съответно новия диаметър с новата резба в блока и от другата страна със стария дияметър и готово.

Най-лесно и с подръчни материали - вземаш един болт, изпиляваш му главата да стане кръгла с диаметъра за новата резба, минаваш с флашката, в блока минаваш с метчика и готово.

 

 

Най-важното - никога не стягай болтовете повече от необходимото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда изпусна сваляш ДВГ сваляш картера, подлагаш кърпа под дупката, с бормашина разпробиваш :cry: А аз се чудих защо на всяка шкода има локвичка масло под ШИБАНАТА бензинова помпа !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да те успокоя.

Всичко се прави, просто трябва да преспиш две вечери и ще получиш отговор!

Казвам ти го като стругар!

Ако така бяха крайни нещата в грацкия - досега да са бракували всички стари рейсове - бракуват ги щото ресурса им е свършил - и икономически не е изгодно да ги подържат.

Айде сега споко, и от понеделник ще имаш повече отговори за проблема.

 

п.п.- незнам къде се намира при теб тоя болт и затова неизказвам точно мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, изобщо не е непоправимо, няма страшно. И при мен стана същото. Единият вариант е следния. Известно е, че има два модела бензинови помпи за Шкода - едната е с триболтово захващане, а другата с два болта. Аз също си имам и двепомпи де, сега не знам точно с коя съм, мързи ме да сляза да проверя. Вариант едно - с трите болта - закрепваш помпата само с двата болта, а в дупката на третия тъпчеш от червения силикон, както и отвън отдолу около плочката, която е като подложка, а в дупката слагаш болта и около и върху главата му - също силикон. След 24 часа той се втвърдява и става като гумено уплътнение, което няма да позволява да тече масло от двигателя. Вариант две - по същия начин, но дупката, след като я измиеш в и около нея с коресилин слагаш епоксидна смола и в нея болта донякъде. Той си прави резба, след което го донавиваш и не би трябвало да има проблеми. Би могло вместо епоксидна смола да се сложи и течен метал, но той може би ще хване много здраво болта и няма да може да се отвие. Но не съм го проверявал и не съм сигурен.

Вариант три - с мечик се прави по-голяма резба, но не е много удачно, тъй като трябва да разширяваш и дупката на помпата.

Вариант четири - слагаш помпа с двата болта само, като между подложката и двигателя, и дупката в подложката, която остава неизползвана пак мажеш със силикон и пак няма да имаш проблем.

Аз лично съм пробвал и първия и четвъртия вариант и си работи перфектно помпата, а изтичането на масло е минимално.

Успех и не се притеснявай, поправими са нещата. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за по-голямата резба писах по-горе че ако се направи шпилка с два дияметъра не е нужно да се прецаква помпата.

 

Тругото за епоксидната смола - варианта е добър - ползвахме го обтегача на ангренажния ремък на едно субару, но сложихме шпилка за да не се се разваля лепеното при смяна на ремъка. - Аз лично предпочитам по-голямата резба но и със смолата е достатъчно здраво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече там кадето е помпата нито силикон ще хване нито нищо, там е само масло и бензин. Аз пробвах да сложа на карба силикон, да да след 1 седмица още си седеше като течен шоколад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се обезмасли и се ползва правилното лепило - за епоксидната смола има на бизон смола за метал, ще хване и ще стане супер. Не се предавай преди да си пробвал и вервай на патилите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега точно днес се занимавах с теч от бензиновата помпа. Губеше масло в завидни количества. Да нямах превъртял болт но да кажа все пак някои нещица. Първо при мен болтовете бяха и 3те М8(гаечен ключ 13 номер). Според мен наи удачния вариант е да го разпробиеш. А по лесния начин е да го игнорираш болта пълнеики с силикон. Да ти кажа аз какво направих днес. Вдигнах колата да се наклони наляво. Изтече не повече от 15-20 капки масло. Свалих ламарината стояща отдясно на двигателя. Свалих помпата от двигателя. С бензин почистих добре мястото където ляга помпата на блока. Почистих много добре помпата. Слагаш силикон на блока. Следва гарнитурката, върху нея пак силикон. слагаш плочката пак силиконец. Следва втората гарнитурка и накрая помпата. Завиваш като стягаш съвсем леко. След около 15 минути стегнах равномерно немного силно. Изчаках още 15 минути. Запалих колата за малко само колкото блока да се стопли не да е горещ. Пак леко притягане. Оставих колата така и отидох да си върша работата. Сега преди около час я видях с фенер няма и капка. За да си сигурен аз сложих силикон и отвънка по ръбовете. И още нещо което ми казаха в магазина. Като свалиш помпата погледни дали мястото където се захваща лосчето влизащо в двигателя му виждаш зегерките или са капсуловани. Моята е с открити и тои ми каза че оттам също редовно потичало масло и затова по късните модели са вече капсуловани. Успех с ремонта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дончо, и аз това имам предвид и му писах на колегата и ЛС, но той нещо се е отчаял. Maxrpm, няма страшно, има три почивни дни, които трябва да се използват за работа по колата. И не си мисли, че си единствен - на мене тая сутрин ми отказа стартера, и ме чакат хубави неща като сваляне на газовата бутилка зад седалките, сваляне и разглобяване на стартера, яко псуване, после монтиране на стартера, установяване на факта, че пак не работи, пак псуване, пак сваляне и т. н. И т. н. Само че от понеделник нататък, щото утре заминавам за три дни. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за лиричното отклонение, но не сте ли се замисляли колеги какво щяхме да правим ако колите бяха перфектни и не се налагаше да ремонтираме нищо. Аз щях да умра от скука. Не че искам да ми се разваля нещо но с коли на такава възраст е нормално. Ето например днес легнах да си човъркам кака Пена, един авер доиде да ме види, взехме си по бира направихме един готин мохабед. Освен това като си правим почти всичко сами няма на кого да се сърдим че колата не ни е в ред в дадено отношение. Можем да се сърдим единствено на себе си и да се учим от грешките си. Затова аз съм много благодарен защото тази кола ме открехна в много отношения, показа ми грешките ми и ми се отблагодарява за грижите които полагам по нея. А относно псуването са констатирал че повечето неща не стават преди да си им теглил една хубава ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз брах ядове с помпата , от месец само я опипвам ам и капка няма ... истината е шпилка от ладов карбуратор / аз такава успях да намеря в махалата / донарязах и резба около 15мм. още и яко поксипол в резбата. След час като втърди хубаво монтирах помпата само с гарнитури без силикон и заспа / малко трудно се монтира помпата / , но поне не тече и няма шанс вече да се отвие ;)

Резбата в блока е доста дълбока и сигурно е изпуснала в началото , тъй че не мисли още да се разделяш с мотора :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@дончо, братле и аз обичам да си правя колата, но ти имаш гаражче а аз я правя пред блока и като се застоя повече от 5мин и се почва ООО съседе пак ли я оправяш бе, какво е сега аааа карбуратор, еее аз моя еди какво си съм направил еди как си. АААА тея кабели за свещи ... сигурен ли си че са здрави. После идва друг, кво стаа бе пак я правиш а, ти повече я правиш отколкото я караш бе да си беше взел за 2000лв една кола, нямаше да я правиш грам.... дрън дрън дрън. Мноо рядко се случва някои да доиде, да ми каже ае да ходиме до баня мадара (магазина за части) и междувременно да пиеме по една Арианка(случвало се е само веднъж :) )

 

@ the best forman мерси човече, ти внесе лъч светлина в отчаяното ми съществувание. шпилка от лада няма да помогне защото явно тая дупка е била разпробивана, но като се замислих маи имам болт в пепелника точно за тя цел :D Идеята е при теб как е има ли опасност болта да опре някаде по двг то или е затворена резба ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за лиричното отклонение, но не сте ли се замисляли колеги какво щяхме да правим ако колите бяха перфектни и не се налагаше да ремонтираме нищо. Аз щях да умра от скука. Не че искам да ми се разваля нещо но с коли на такава възраст е нормално. Ето например днес легнах да си човъркам кака Пена, един авер доиде да ме види, взехме си по бира направихме един готин мохабед. Освен това като си правим почти всичко сами няма на кого да се сърдим че колата не ни е в ред в дадено отношение. Можем да се сърдим единствено на себе си и да се учим от грешките си. Затова аз съм много благодарен защото тази кола ме открехна в много отношения, показа ми грешките ми и ми се отблагодарява за грижите които полагам по нея. А относно псуването са констатирал че повечето неща не стават преди да си им теглил една хубава ....

 

Да, така е Дончо. Няма ли предизвикателство не е интересно. И аз човъркам много често по мойта, не е проблем. Даже вече си мисля за по-голямо предизвикателство -да си купя някоя Мазда или Ситроен, че са доста по-неремонтопригодни (така разправят), да да видя как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега maxrpm кои ти каза че имам гараж. Тази зима ремонтирах в гаража на дядо ми. Знаеш ли какво врънкане беше за да си изкара скъпоценния 36 годишен москвич да стои през деня навънка ние бачкаме вечерта избутвахме още неработещата кола навън за да приберем джогана. Изчаках малко да се стопли и оттогава си я работя на открито. Сигурен съм че с малко коректен тон ще се разберете с баща ти. няма да оставите шкодето така я. Тва се опитахме да ти обясним с колегите че проблема не е сериозен и че и други са го имали. Качествения силиконец е към 8лв. Разпробиването и прекарването на мечик и флашка не е кои знае каква филиософия. Тъи че не си даваи помпата а се стегни и си стегни количката. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахахахахаха представям си как е трябвало да вкарвате и изкарвате няккав москвич всеки ден, се едно ако го навали снега нещо ще му стане :)

С Баща ми вече се оправихме, наштге припирни са такива от ден до пладне.

Резба в блока слезнах вчера да правя .... мммне трябва нова дупка, а бащата каза че няма да сваляме мотор, а да сме били свалили ламарините отстрани и после с бормашина на батерии. Според мен ще изкривим дупката така и за сега съм изрязал една дебела ламарина и ще видим тоя бизон колко държи, въпреки че не ми вдъхва много доверие тая смола. Не искам да слагам бензиновата помпа моята защото с времето ще разбие резбата пак а и 100% от някаде ще ми изтече скъпоценното масло пак. За сега може и да си намеря една помпа от Тиксо, ако не стане работата ще търся нещо за Орел Вектра или Голф Сапунерка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се че Шкодето ще тръгне. Затова ти писах сваляш ламарината отдясно лягаш , деистваш. И по смело с мамата защото иначе ремонта няма да е успешен. А относно приключенията с изкарването на Москвича ще си ги спомням с умиление. Имах 3дневни преговори за да може когато си боядисах калника и задната маска да изкара една нощ в гаража :lol::lol::lol: . Ама които си има гараж тои определя правилата. Да ти кажа в гараж непригоден за ремонтна деиност е гадно да се прави ремонт. Тясничко е. Но пред переспективата която бяхме изправени минусови температури предпочетохме да ни е тясно :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дончо,

недай си боже да имаш по голям автомобил!!

Тогава май и в колата трябва да седи човек докато се прави - щото няма да може да се отворят вратите на колата :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не разводняваме темата. Гаражът като цяло не е толкова малък защото има разни изпълнения в по новото строителство в които така нареченият гараж става само за максимум Фиеста , тико и разни от тоя род. Успех на всички решили да ремонтират колите си независимо от метереологичните условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxrpm , що не земеш да се позамислиш малко ми се занимаваш с глупости ... доколкото знам ако искаш да направиш резба на 10 мм. ти трябва отвор 8 мм. , а точно толко е дупката в блока ;) въпроса е , че трябва да ползваш и 1 ви и 2 ри мечек ... работата е за 15 минути после само тря фанеш някой стругар да ти направи една шпилка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

problema вече е частично решен надявам се. Значи това го знаех но явно предния собственик го е правил това упражнение и болта беше 10мм можех да го направя 12мм но никаква не ми е гаранцията че няма да изуши дупката пък тя е и без това е смешно плитка с други думи изрязах една ламарина от онова където закрива кабелите под кормилото (имах 1 резервно) свалих му боята и го намазах с Бизон, стегнах 2те шпилки и болта и сега се надявам да не тече и дано бизона държи на студ и горещина. А иначе ходих да гледам едно Тиксо за помпа ама и неговата беше механична, кофти. Някои ако има някаква идея от каква кола да си взема помпа, на приемлива цена, ще му бъда признателен ако каже ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.