Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Луфта на скоростния лост!


The Best Forman

Recommended Posts

ИМАХ ЛУФТ /поносим/ и досаден резонанс в рамките на 2000 - 2500 об/мин , взех си две втулки и реших да разглобя карето на привода и да сменя износените , но след добро почистване и накисване с WD40 се оказа , че луфта идва от разхлабени нитове на карето и решението дойде от самосебеси - няколко премерени удара с чука по нитовете и сега всичко е по масло 8) е дадох в жертва средния пръст , доде избия щифта , но жертвата е оправдана :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мене няма резонанс ,но и от други колеги разбрах че е по голямо разстоянието на движение на лоста отколкото трябва да е.има ли някакво положение на привода при окончателното стягане или на коя скорост да е включено

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един щифт като на пантите на вратите - 8 мм. и не може да се сбърка положението ... просто докато тръгне щифта трябва да е бутнат лоста към 4 та за да има по - добра опора , а луфт може да има и от втулките на лоста , но трябва да се огледа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега поздрави за ремонта. Доказваш за пореден път че един от наи ценните и употребявани инструменти си е един хубав чук. Това е решението на много проблеми по всички коли. :D :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Чувал съм, че много кофти се избива тоя щифт, както и на вратите. Това ме спира да го пипна и аз. Best_Forman, с какво го изби? Има някакъв инструмент в книгата . Или с подръчен шиш . :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подлага се трупче и дорник за щифта под опашката на скоростната кутия, след което щифтът се избива отгоре с пробой и удължител (използваме дълга полуоска от Фаворит), който минава между рейката и скоростната кутия.

 

Много е важно подлагането отдолу, т.к. опашката на скоростната кутия се огъва (незабележимо) и след известно време започва теч на трансмисионно масло. Дано колегата да се е съобразил с горния съвет.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси,

по-нагледно не можеше и да бъде.

Скоро и на тоя операция ще дойде ред, че е голяма досада тоя луфт.

 

:smt045

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не е трудно! Аз го избивам отдолу - нагоре ... пръскаш го обилно с WD40 , включваш на 4 та примерно , и отдолу нагоре с един болт 8 мм. блъскаш с два три премерени и резки удара докато тръгне , после върви като по масло ;)

 

П.П. Таз операция не съм я давал на майстори до сега 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.