Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

2-ра скорост на 105л


SKODA 105 RS

Recommended Posts

Колеги имам едно запитване относно 2-та скорост. Проблемът ми е следният : понякога когато връщам от 3-та към 2-ра и яко "хърка", даже понякога трябва да я освободя и да пробвам пак.Но това става само понякога.С карането обаче забелязах и друго нещо, има едно положение на скоростния лост, когато не е плътно в ляво и си влиза без проблем.Според вас на какво може да се дължи това и опасно ли е за 2та ми скорост ?!

Благодаря предварително и със здраве :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

попринцип връщането на скорости е опасно за втората ти скорост и не само. Попринцип аз на предишната Шкода със кръглите фарове можех да ръгна 2ра чак при 30км/ч иначе се чуваше лъва и при мен

P.s. не се опитвай да връщаш на 1 ва. Някои западни коли го могат, нашите не :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първата знам, а 2-та когато е добре влиза и при 60 км/ч, но не знам на к'во и става.Казвали са ми, че цялата работа е от синхронизатора,но възможно ли е един път да не работи, а после не ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен хъркането се дължи на синхронизатора на втора скорост, моята има същите симптоми и е от това. Пробвай с междинна газ и тогава няма да ти хърка като сваляш от 3-та на 2-ра. До колкото знам доста хора се оплакват от същия проблем и не е страшно да се кара така. Разбира се най-хубаво е да го смениш, но като се сетя колко работа е лошо ми става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм имал и все още имам такъв проблем, въпреки смяната на кутията... Само да те питам - при по-малка скорост дере ли ти ? или само при по-висока ? Съветвам те ако може да се избегне "хъркането" чрез намаляване на скоростта и чак токава включване на 2-ра, карай по тоз начин ! Да не се окаже в един хубав ден, че 2-ра влиза, даваш газ, ама не зацепва... Както при мен :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменяш синхронизатор и муфа на 2-ра скорост и с кеф си правиш 3-та - 2-ра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега high_octane при мен няма значение скоростта, но нали ти казвам, прави си го когато иска, някой път при по-висока скорст, някой път при по-ниска ... а и с междинна газ съм пробвал пак "хърка" :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено се случва същия проблем - трудно включване на втора от доста по-елементарно нещо - не добре регулирано положение на конзолата на скоростния лост отпред. В книжката е обяснено как става и затова няма да повтарям тук. И аз ако го разместя при мен няма да влиза както трябва! И айде моля ви се стига с тая междинна газ бе - да не карате някаква Ифа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не е регулиран лоста,не само 2-ра ще е така,но и 4-та например....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В никакъв случай не мисля, че карам камион, но просто за момента нямам друг избор освен да правя превключването с междинна.

Незнам поправи ме ако греша, според мен по този начин пазиш скоростната кутия и на двигателя също му е по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не караме камиони но е доказано че с междинна гас се щади скоростната кутия защо да не го правим. Аз с моята нямам грижи включвал съм втора и при 50 без никви грижи без междинна, но си практикувам междинната. Колега Maxrpm ако твоята кола не може не означава че на всички Шкоди неможе. Имам свидетели които могат да потвърдят че няма дерт да включиш 1ва при 5-10 км/ч без проблем друг е въпроса че не е хубаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, да не са ви пуснали от детската градина?К'во само се заяждате?А пък утре си слагам полу-автоматична скоростна кутия и си решавам проблемите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен с междинна газ и с двоен съединител триабва да се включва ако искаш да не ти хърка ама трябва малко време да посвикнеш колко междинна газ да даваш та да почнат хубаво да влизат скоростите и после като се научиш да го правиш добре винаги така ще караш дори и да караш кола на която по принцип няма нужда да включваш с междинна газ. Голям кеф е като нацелиш точно оборотите може само с върха на кутрето да превключваш. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като се научиш да го правиш добре винаги така ще караш дори и да караш кола на която по принцип няма нужда да включваш с междинна газ
- Убиваш ме направо. Ти имаш ли идея какъв преразход ще се получи ако на градско сменяш с междинна газ. Какво толко има да се пази на една скоростна кутия - ако е карана колата както трябва и е сменяно маслото в скоростите, то кутията издържа повече от двигателя! И какво удоволствие ви прави тая междинна газ като трябва да натискаш педалите по няколко пъти само за една смяна. Това ми се вижда просто несериозна работа.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз не се имам за кой знае какъв шофьор,ама все пак имам някакъв опит и мога да кажа, че тази междинна газ е доста в "+" за нашите автомобили,понеже са по-слабички и в баирите като им "набиеш" една надолу,тя колата си продулжава да омалява и чак в един следващ момент се "сеща",че трябва да набира.А когато се използва така наречената междинна газ,колата се държи по съвсем различен начин.Също така както някой колега беше писал се пази и скоростната кутия и не се джаса толкова.Поне това са моите убеждения ...

Айде със здраве :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги спора е излишен нека всеки да си кара колата така както смята за добре с междинна без междинна нека да са ни живи и здрви колите и ние Нека да прекратим този спор, различни хора сме с различен стил на каране. Peace

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.