Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 2 1.9 TDI-PD / 105 к.с.


Recommended Posts

Здравейте, и аз се присъединявам към тайфата на Шкода. Някой да има наблюдения върху 1.9 TDI 105 коня? Защото още не съм я взел, чака регистрация, а някои ми разправят, че била слабичка. Ама били чули така де...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чули...

На такива най им нямам вяра.Перфектна е колата.Даже стария 1,9 66KW върви прилично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега! :D Да си я караш дълго и безаварийно! :D

Хмммм слабичка...не мисля...все пак харчи 5/100 и е 105к.с. а и кубатурата не е за подценяване! :D

Въпреки, че смятам, че 2.0 140к.с. е по-добрия избор. На един приятел чичо ми си купи такава и каза че със 170 си караш и не се усещат :D . Много вървят...тцтцтц :D

Иначе какви пари я плаща ако не е тайна? 8) Мисля че Елеганса с 2.0 беше около 36000... :)

Според Ауто Билд Шкода е по-добрия VW! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега! :D Да си я караш дълго и безаварийно! :D

Хмммм слабичка...не мисля...все пак харчи 5/100 и е 105к.с. а и кубатурата не е за подценяване! :D

Въпреки, че смятам, че 2.0 140к.с. е по-добрия избор. На един приятел чичо ми си купи такава и каза че със 170 си караш и не се усещат :D . Много вървят...тцтцтц :D

Иначе какви пари я плаща ако не е тайна? 8) Мисля че Елеганса с 2.0 беше около 36000... :)

Според Ауто Билд Шкода е по-добрия VW! :D

 

Благодаря на всички, явно не е слаба :D

А за сумата - Амбиенте е, не е Елеганс и със все каско и други дивотии - 36К без малко. Другото 2.0 TDI е с 3К отгоре все пак...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да веее вярно, че имаше там такси за каското и регистрациите, а както казваш 3К не са изобщо малко ~1700л нафта...ще има да се возиш... :D:D:D . А направиха ли ти 5% отсъпка? 8)

Айде, и като я покараш споделяй мнения. ;)

Космическа е Шкодата! Много ме радва! Доста са ефектни стоповете...някакси плътно светят и в тъмного изглежда много яко! :D

Веднъж си седя на спирката на Макси-то в софия и отдолу някаква кола ама супер бързо караше...поне със 120-130 и профучава покрай мене и се чува само помпането на компресора "тсссссссссссссс..." и докато се обърна и виждам С образната светлина на стоповете...Шкода Октавия...стана точка...! :P:P:lol: Изтръпнах тогава! :oops: :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огън е колата-нормални коне за това купе-Няма да се състезаваш с нея я-спокоино си вдига 160-170-за какво ти трябва повече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да веее вярно, че имаше там такси за каското и регистрациите, а както казваш 3К не са изобщо малко ~1700л нафта...ще има да се возиш... . А направиха ли ти 5% отсъпка?

Айде, и като я покараш споделяй мнения.

Космическа е Шкодата! Много ме радва! Доста са ефектни стоповете...някакси плътно светят и в тъмного изглежда много яко!

Веднъж си седя на спирката на Макси-то в софия и отдолу някаква кола ама супер бързо караше...поне със 120-130 и профучава покрай мене и се чува само помпането на компресора "тсссссссссссссс..." и докато се обърна и виждам С образната светлина на стоповете...Шкода Октавия...стана точка...! Изтръпнах тогава!

 

2000 lv е отстъпката, тя си е все в промоция, даже и сега гледам още са валидни великденските цени

А за двигателя - аз я запалих там - стори ми се, че доста трака. А и до сега не съм карал дизел - като загрее намалява шума, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак така си трака - това е защото е с пиезодюзи. Но то изобщо не е силно. На принудителен празен ход не трака :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално-то дюзата е от пиезокристали които впръскват под налягане от около 2000бара ако не се лъжа.По принцип помпа-дюзата е по шумна оп ТДИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно тракането съм чел, че немски те дизели специално да по-шумни от останалите. Инче като цяло TDI-PD e по-вървежен от HDI-то на франсетата :D .

Дреме ти като трака! Само да не почне да чука че тогава е лошо...хахахаха...ама при нова кола е изключено. :lol:;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се плашиш.Вънка трака,но отвътре като застанеш на сфетофар(поне с моята) не се разбира,че е ТДИ.Наистина моята не е ПД,но пък новата Октавия е по обезшумена от старата.А и още едно нещо не се притеснявай,че не си карал дизел,ако не си състезател на друга кола няма да искаш да се качиш,дизела е доста по непретенциозен и по удобен и лесен за каране заради по-голямия въртящ момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох, да имах и аз една Октавия или Фабия TDI,щях да съм толкова щастлив,нямаше да има друг като мен,ама на карам си 105-цата и няма изгледи скоро да карам друго.Пък на колегата честито и да си я кара с кеф и хиляди безавариини километри му пожелавам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

105 коня си е перфектен за това купе, ако няма да се състезаваш. Аз карам Кади с такъв двигател и 160 си ги прави без грижи хем аеродинамиката хич я няма и купето е по-тежко. Карал съм и Октавия с този двигател и според мен е много добре. Особено след Фаворитчето... :lol: горкото нещо не върви, ама пък за сметка на това повечко бръмчи. ПРАТИЛ СЪМ ГО ДО зООПАРКА ооппс на преглед

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добрее, успокоихте ме, сега остава и да си я взема и да разкажа как е

Вярно, че друго щеше да е с 2.0 двигател, ама тия коне - проучих - и с един чип се получават. И то за 1000 лв. а не за 3000. Но това - по-нататък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.