Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

съединител


120_L_1981

Recommended Posts

Педалът на съединителя не помръдва :roll:

 

Проблемът май не е в хидравликата, а в самия съединител, някъде там. Някой има ли представа какъв точно е ? и какво ще ми коства ремонта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега леко уточнение неможеш да натиснеш педала насъединителя въобще, на скорост ли е колата. пиши пък ще помислим по проблема. Щото в момента ми идва какво ли не на ум. Ако неможеш да натиснеш педала може да е от хидравликата блокирал цилкиндър в помпата или отзад. Идват ми на ум ощше нещица уточни пък да видим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, малко дърварско обяснение дадох, та, педалът има лек ход, докато буталото отзад не опре във вилката, понякога може да отдели и да я подкарам, но после пак нещо блокира. Когато се движи и блокира мога да изключа от скорост и без да натисна съединителя.

 

Първоначално мислех, че може да е блокирало някое бутало, но наблюдавах, наблюдавах и почти винаги лек ход все пак има, та или блокира по-късно или повредата е отзад. Чета, тука, за съединители, ама не съм виждал наживо и предположения нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То че колата може да се изключва от скорост без съединител тва ясно. За да не се движи педала проблема вероятнно си е баш в хидравликата или самият педал. Колкото и глупаво да звучи легни огледаи педала. Може да се е поразхлабил и затяга някаде. За каквито дертове съм чел никаде не съм срещал педала да не се мърда. Защото каквото и да ти е прецакано педала си се движи. Единственото което в момента се сещам е да прегледаш задния цилиндър под капака. Личното ми мнение че е спекъл. Дано още някои пише по проблема. Засега се сещам да пиша само затова. Успех дано по бързо откриеш дерта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Проблема е в това, че неможе да се отлепи притискателния диск от феродовия. Необходимо е да се свали двигателя и се смени феродовия диск, притискателния да се почисти, лагера на съединителя да се смени, семерингите на опашката на скоростната кутия и на двигателя да се сменят. Ако желаеш мога да помогна GSM 0887693727 Ангел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1.5г при мен беше станало следното. не може да се натисне педала ама даже и 1 см не помръдва от най-горното си положение. след около 10 опита и безцелно ръгане на скоростния лост(изключен ДВГ) педала потъваше и се вс е ОК до момента когато не го отпусна напълно >>> след това се повтаряше всичко.

След като го натисна ако не го отпускам до край си се натискаше. тъка се добрах до баня мадара и си купих........ не знам как му е точното име>> помпата която е при педала. като се натисне педала предава натиска към течността. не помня какви пари беше но се оправи.

успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

) педала потъваше и се вс е ОК до момента когато не го отпусна напълно >>> след това се повтаряше всичко.

успех

 

 

Да, и при мен се случва така, ако го отпусна докрай блокира. Така или иначе положението с цилиндрите на спирачката и съединителя е трагично, та ще сменям части и ще проверя дали от там е проблема, щото имам други грижи и не ми се сваля двигател.

 

angel-skoda,

ако това се размине ,за друг ремонт ще звънна

;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалянето на двигател за смяна на съединителя е малко неприятна работа, виж първо смени гумичките на главния цилиндър на съединителя, виж пружинките в кво състояние са и ако не се оправи, товава чак може да се помисли за големия ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, малко дърварско обяснение дадох, та, педалът има лек ход, докато буталото отзад не опре във вилката, понякога може да отдели и да я подкарам, но после пак нещо блокира. Когато се движи и блокира мога да изключа от скорост и без да натисна съединителя.......

Колега, гумичките си смени на помпата на съединитела - горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като колегата Ангел написа предположението си ме хвана срам но виждам че и други колеги са на моето мнение. Цялата помпа за съединителя в Пловдив е 22лв.Ако вътре не е издраскано смени само въпросната пружинка с гумичките. Само пружинката с гумичките вътре е към 7лв. Разглоби помпата и виж ако има драскотини вътре сменяи цялата помпа. Цилиндъра отзад е към 11лв. Дано да се окаже в някое от двете причината защото свалянето на двигател определено не е сред няи приятните занимания. Успех с ремонта колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо е нужно да се сменя цялата помпа , като може да се мине само с гумички ? Много добър въпрос , за който ако получим правилен отговор може да спестим доста време и нерви ;) Поради факта , че натоварването на цилиндъра и буталото са във вертикана посока се получава елипса , която може да се хване само с микрометър и дори повърхността на цилиндъра да е перфектна има 1 - 2 десети , които се оказва , че са решаващи при смяната само на гумички и колкото да са оригинални протичат много бързо ;) За това при теч от някоя помпа я подменям с нова ... мина времето , когато частите бяха кът , та се налагаше да правим чудеса за да си караме колите , а и много време и нерви , работа и мърляне пести ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това при теч от някоя помпа я подменям с нова ... мина времето , когато частите бяха кът , та се налагаше да правим чудеса за да си караме колите , а и много време и нерви , работа и мърляне пести ;)

 

:smt045 Подкрепям. Не знам още какъв е проблема, но все повече ми се струва, че е в хидравликата, а не както мислех в началото, че е в самия съединител.

Ако нещо се е строшило и затлачило отзад, може би щеше да изключва рязко, а при мен педалът потъва донякъде, запира, и после баавно продължава хода си.

Та , най-вероятно, ще подновя помпите на съединителя, спирачките и вакуумния усилвател накуп, надавам се , че ще мога да си го позволя, не съм проверил какви са цените им. Бях му вдигнал мерника на този възел от няколко седмици, ама той взе , че ме изпревари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно гумичките са се раздули от течноста или има ръжда или налеп в цилиндъра , което пречи на плавния ход на педала и ако не са сменяни отдавна по - добре си сложи нова ;)

За цените на 105/120 не съм в час , но сигурно в рамките на 50 -на лева ще можеш да си смениш 2 те на съединитела и спирачната

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо, сервото на спирчките няма нищо общо със съединителя, а само с усилието за задействане на спирачките.

Второ, главен спирачен цилиндър струва 40-50 лв. нов, а втора ръка - около 20 лв. Предполагам, че на съединителя няма да е много по-ниско от 40 лв. цената за нов. Моят съвет е да започнеш с преглед на цилиндъра и смяна гумичките и/или евентуално пружините. Чак ако установиш, че самия цилиндър не е в ред, пристъпи към замяната му, освен ако имаш излишни пари да си го подмениш с нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо, сервото на спирчките няма нищо общо със съединителя, а само с усилието за задействане на спирачките.

Второ, главен спирачен цилиндър струва 40-50 лв. нов, а втора ръка - около 20 лв. Предполагам, че на съединителя няма да е много по-ниско от 40 лв. цената за нов. Моят съвет е да започнеш с преглед на цилиндъра и смяна гумичките и/или евентуално пружините. Чак ако установиш, че самия цилиндър не е в ред, пристъпи към замяната му, освен ако имаш излишни пари да си го подмениш с нов.

 

Да, знам, че сервото е само за спирачките, споменах го защото са на едно място, което бих подменил изцяло, заедно с педалите. Нядявам се, че цената ще е такава, че да имам излишни пари. Там нещата са на по 25 години, така че предпочитам да се изръся, дори и без нужда, в противен случай има риск да се омазвам периодично със спирачна течност и да се занимавам с обезвъздушаване, за да спестя 50 лева. Знам, че понякога има драстична разлика в цените на нови/употребявани части, но предпочитам нови, особено когато става въпрос за , как да кажа, "вървенето" на колата, а не за вида и, или удобствата вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега току що излизам от магазин на Шкода. Казвамти цените тук в Пловдив. Помпа на съединителя 26 лева. Заден цилиндър на съединителя 12 лева. Главен спирачен цилиндър за шкода с сервоусилвател 48 лева. Предполагам че цените и при теб ще са подобни. Успех с ремонта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега току що излизам от магазин на Шкода. Казвамти цените тук в Пловдив. Помпа на съединителя 26 лева. Заден цилиндър на съединителя 12 лева. Главен спирачен цилиндър за шкода с сервоусилвател 48 лева. Предполагам че цените и при теб ще са подобни. Успех с ремонта

 

Биват, пък и имайки предвид, че с покупката на кола за 200 вече имам преднина от около 2800 пред повечето хора. :D

Утре ще видя как са софийските.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, май са същите цените, но главен цилиндър за спирачките беше 47 без сервоусилвателя. Купих, разглобих и сега остава най-лесното - да я сглобя. Усилвателят се е понапълнил със спирачна течност и не знам дали ще мога да го отворя, за да видя какво има вътре и да го изчистя, педалите са разкашкани, а и конзолата на която се закрепя всичко е разкривена, което е кофти, защото незнам дали тая ламарина я има по магазините?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега току що излизам от магазин на Шкода. Казвамти цените тук в Пловдив. Помпа на съединителя 26 лева. Заден цилиндър на съединителя 12 лева. Главен спирачен цилиндър за шкода с сервоусилвател 48 лева. Предполагам че цените и при теб ще са подобни. Успех с ремонта

 

Дончо, само не разбрах спирачния цилиндър заедно със сервоусилвателя ли е 48 лв или без, мисля, че сервото отделно се продава. Нека и аз да кажа, че намерих серво втора ръка за около 25 лв. Значи чисто ново ще е около 50 лв предполагам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега току що излизам от магазин на Шкода. Казвамти цените тук в Пловдив. Помпа на съединителя 26 лева. Заден цилиндър на съединителя 12 лева. Главен спирачен цилиндър за шкода с сервоусилвател 48 лева. Предполагам че цените и при теб ще са подобни. Успех с ремонта

 

Дончо, само не разбрах спирачния цилиндър заедно със сервоусилвателя ли е 48 лв или без, мисля, че сервото отделно се продава. Нека и аз да кажа, че намерих серво втора ръка за около 25 лв. Значи чисто ново ще е около 50 лв предполагам.

 

Мерси за темата за усилвателя. Ново май струва около 100. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колегата питаше за помпа и аз отговорих за цената. Да продават се отделно сервото е 90 кинта при нас. Нещицата вътре немога да си ги спомня сега. На морга ми предлагат конзолата с педал за съединител, педал за спирачка, серво и помпа за спирачката за 25 кинта. Чакам сега да сбера някои лев та да го взема и да сменя всичко вътре, че моя хаиван няма серво и е крива поста. Наи голям ще го ям с маркуча за вакума ама ще се справя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наи голям ще го ям с маркуча за вакума ама ще се справя.
- Той не се сменя трудно, но е желателно да видиш на шкода която го има откъде минава, защото е малко сложно прокарването. Обаче на друго место "ще го ядеш" - за да сложиш серво на твойта освен изброените неща трябва да смениш двете тръбички за спирачна течност, които влизат в спирачната помпа, защото на твоя модел са по-къси отколкото на модела със серво - серво вдига сп. помпа с 10-15см. нагоре. Не че е болка за умиране, но да го имаш предвид. И да те подсетя да си купиш прорезен ключ за спирачни нипели преди да почнеш операцията, защото иначе закръглянето им е 100%. Ключето по последни проверки в София се намира и за към 8лв, номера е 10 ако несе лъжа - те са обикновено 10-11.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тръбичките ми е ясно. За чуцера не се сетих. Като тръгна да го правя лятото ще видим. Не че не си спира и сега ама като се кача на друга кола първото ми спиране е свързано с целуване на волана :( . Като прибавя че смятам да сменя спирачните маркучи, задните амортисьори, боядисване на цялата кола и още бая работа но ще си я направя с кеф както всичко до момента по кака Пена. Пепито има извод за вакум, тряба само щуцер които маи отново ще диря по моргите :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.