Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Здравейте Шкодаци :)


Recommended Posts

Получих очтива покана от член на вашия форум с nick drift, на която се отзовавам. Ще се радвам да си пишем при възможност във вашия форум и да обсъждаме Чешките возила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата кара едно много бързо дизелче 15.хх му е времето на Божурище но нека той да каже точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Колата е прилично бърза за класа си

 

Карам Шкода Фабия RS 1.9 TDI-PD с мощност 164 конски сили и максимален въртящ момент от 400 Нютон метра още при 1800 оборота. Знам че има и други колеги с такива, би трябвало да са регистрирани и те във форума. Някой път ако правите срещи може да мина да ви я покажа 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fabia_rs здрасти и добре дошъл ;) . Аз веднага да попитам с помощта на какво я докарахте до 164к.с. Знам, че не е много приятно да те питат за такива неща, така че ако не искаш не ми отговаряй, просто се кефя на тунинг 8) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още веднъж добре дошъл!Относно конете под капака,предполагам с чип тунинг сте ги докарали до 164?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо добре дошъл във форума и то не е много хубаво така от вратата за краката, ама да питам какво означава т'ва PD след TDI-то? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, мерси за пояснението колега.

Айде със здраве :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл и от мен колега.Надявам се скоро да я скиваме тази РСка.Пусни някои снимка да я видим тази красавица-ако можеш пусни и снимка на филтъра как си го сложил-понеже ми е доста интересно-понеже напоследък си задавам доста въпроси за моя искам да видя как си го сложил.

Проспийд или Диджитал....?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PD - Power Drive :lol: , бъзик Помпа Дюза ...
Поправи ме ако греша,но май всички дизели на Шкода са на този принцип. :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gogata не всички са помпа-дюза. На Fabia са 2 помпа-дюза 101к.с. и 131к.с. Има и 1.9SDi 64к.с. А на Octavia има 1.9TDi 90к.с. Това е което аз знам.

Мисля, че PRR и drift са с 90-то коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gogata не всички са помпа-дюза. На Fabia са 2 помпа-дюза 101к.с. и 131к.с. Има и 1.9SDi 64к.с. А на Octavia има 1.9TDi 90к.с. Това е което аз знам.

Мисля, че PRR и drift са с 90-то коня.

 

Говорих с един от редакторите на Ауто Мотор и Спорт за България и той ми каза,цитирам:" В момента всички 4-цилиндрови дизели на VW Group са помпа-дюза, като до около 4-5 години постепенно ще приминават към common rail."

Поздрави :) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми може, но тва са двигателите монтирани на Fabia/Octavia от началото на производството им, демек '00/'98 - ... сред които има и такива без помпа-дюза. Може би ми е старо инфото, но е факт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми може, но тва са двигателите монтирани на Fabia/Octavia от началото на производството им, демек '00/'98 - ... сред които има и такива без помпа-дюза. Може би ми е старо инфото, но е факт.

Прав си, има един 1,9 D (не SDI, нещо кати негов предшественик),предкамерен,без турбо и е около 60 - 65 кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че 1.9D всъщност е точно 1.9SDi - "чистия дизел". Със сигурност знам, че и 2та са по 64к.с. Пич инфото което давам е от каталог на ЕураТек. Не си го измислям, ако щеш ми вярвай. Исках само да бъда полезен, не ми се влиза в безсмислени спорове....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега,никой не е казал,че не ти вярвам! :) Спора наистина взе да става безсмислен :oops: .Поздрави и ще се радвам лятото във Варна да пием по бира ;) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gogata не всички са помпа-дюза. На Fabia са 2 помпа-дюза 101к.с. и 131к.с. Има и 1.9SDi 64к.с. А на Octavia има 1.9TDi 90к.с. Това е което аз знам.

Мисля, че PRR и drift са с 90-то коня.

Точно така на старата Октавия(като моята) в момента се предлагат(или поне когато аз си я взимах) 1.9ТДИ 90,110к.с. които не са Помпа-Дюза-сигурен съм в това.

Иначе на Шкода не съм сигурен,но на ВАГ9като цяло нормалните са 90,110к.с.и СДИ 64к.с.,Помпа-Дюза са 101к.с,105(новата Октавия),115к.с.,131к.с.,150к.с.,160к.с.(Сеат Ибиза Купра)-това са 1.9ТДИ,и 2.0ТДИ 140к.с.,и на Голф 5 има 2.0ТДИ ГТ 170к.с.Ако някой може да допълни нещо да заповяда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят който спомена на Голф 5-2.0 ТДИ ГТ 170коня не се предлага в България-поне за момента.Ako не се лъжа на Леон е 150 коня-Ибиза има 131 и 160 коня Купра.Има и 150 коня но това е 1.8 20 клапановия ФР както го водят!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.