Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

"реставрация" на 105Л


Skoda_Estelle

Recommended Posts

Относно оправянето на ламарините на новостарата ми 105ка съм решил да купя нови прагове, задни калнизи, да сменя някоя друга врата от 120ката ми(че са доста огънати), да изшкуркам хубаво предните калници(ако се намерят нови най-добре). Пода/дъното също съм решил да сменям. Ръжда е тръгнала от всеки ъгъл. Кажете какви трудности ще срещна и има ли нещо по-специфично за пода?

Предварително благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да дам мнение за калниците предните. Миналата година купих нови оргинални уж.Качеството е под всякаква критика, тънка ламарина без никаква обработка,ако не ги намажеш с нещо направо за 1-2 години са изгнили. Цялата работа като се съчетае и с калпав "майстор" става страшно

:evil:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами калниците взех от магазина до Сточна гара ама преди това обиколих навсякъде бяха еднакви (с разлика в цените )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаква идея с кво да се мажат калниците отвътре? Аз миналата година сменях заден ляв.

 

Има един,уж много хубав спрей на Valvoline,казва се Tectyl,към 10 лв струва.На асфалтова основа е и с около 2 и 1/2 си боядисах цялата кола отдолу и калниците отвътре.Засега съм доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам за Боди (940 мисля че му беше номера). Стои едно черно и гумено. На него пише, че е и звукоизолиращо. Малко прилича на това с което е намазана оригинално, но е черно. Но мисля че преди всичко си трябва грунд.

Казано е че грунда е връзката м/у метал и всичко останало(бои и т.н). Това другото е просто да не се бели грунда като удрят камачетата.

ТА ОТНОСНО МОЯ ВЪПРОС????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мазането на калниците отвътре:

 

Преди баща ми имаше SEAT Toledo 1L задните му бомбета бяха адски изгнили, та единия амортисьор влезе в багажника. Майстора, който го прави каза, че ще сложи дебел слой от някакво асфалтово покритие за да запечата заварки-маварки и щяло да държи много! Обаче подробности не знам. Само знам, че каза асфалтово покритие, пък то какво е-що е :roll: ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам за Боди (940 мисля че му беше номера). Стои едно черно и гумено. На него пише, че е и звукоизолиращо. Малко прилича на това с което е намазана оригинално, но е черно. Но мисля че преди всичко си трябва грунд.

Казано е че грунда е връзката м/у метал и всичко останало(бои и т.н). Това другото е просто да не се бели грунда като удрят камачетата.

ТА ОТНОСНО МОЯ ВЪПРОС????

Значи преди грунда се маже с ПРЕОБРАЗУМВАТЕЛ на ръждата (това е на принципа на джибрето вещество) 120мл. - 1лв.

След това е грунда, после е боя с четката и накрая се слага БОДИто.

Изчисти повърхностите хубаво от боя и мазнотията и тогава почвай с всичките тези вещества. Гаранцията е над 5 гадини без проблеми.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.