Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Един бърз ?


Skoda_Estelle

Recommended Posts

Сегментите на 136 еднакви ли са с тези на 120ковия двигател? Питам понеже имам един комплект за 120ковия двигател, но сега ми е на мода 136, който евентуално ще изисква ремонтирувание :P

A и също така семеринговете на коляновите валове еднакви ли са(особено ме интересува тезо при ремъка)?

Хаха за друго несмея да питам :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, може и да се бъркам, ама нали 136 двг-то е 1360 кб/см,т.е буталата трябва да са по-големи от тези на 120-ката.Все едно да са еднакви на 105 и 120 :)Надявам се, че ме разбираш и че аз не се бъркам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skoda_Estelle гледам, че те сърбят ръцете да разглобиш двигателя, аз само да припомня, че по-добро от фабричната сглобка няма, а и колегите мисля че казаха - ако няма нужда да не се пипа... Сега само ти остава да прецениш - има ли нужда или не..

 

А и това което искаш да направиш - да извадиш сегментите - трябва да свалиш главата и да не мръднеш водната риза и изобщо всичките му там простотии.

 

Прочетох за състоянието на мотора ти - и мойто мнение е също - преглед - евентуално смяна на биелните лагери..за което сваляш само картера отдолу... Обикновено при такива ситуации отиват най-напред биелните лагери, те са и най-слаби..

 

Успех и дано нямаш проблеми. Двигателите на Фаворит са по-ново поколение и са с по малки допуски и т.н. по-точна изработка и карат по-повече../Това са ми малко любителски наблюдения неподкрепени с цифри, моля да ме извините ако не съм прав , но мисля че съм /.

 

За сегментите е описано подробно в ръководството за фав/фел. и поне каквото прочетох - няма общо със 120 - мисля, че сплавта е друга даже /пак цитирам по памет и бегли впечатления/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SKODA 105 RS, пич, ако Favorit 135 беше 1350сс, а 136 1360сс, най-малкото нямаше да е 1.3, а 1.4 ;)

И 135 и 136 са по 1289сс (1.3), разликата е в степента на сгъстяване. 135 е 8.8:1; 136 9.7:1. Имат разлика в челата на буталата ;) .

 

Но нямаше да е хич лошо да са по 1300+сс :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сегментите на 136 еднакви ли са с тези на 120ковия двигател? Питам понеже имам един комплект за 120ковия двигател, но сега ми е на мода 136, който евентуално ще изисква ремонтирувание :P

A и също така семеринговете на коляновите валове еднакви ли са(особено ме интересува тезо при ремъка)?

Хаха за друго несмея да питам :lol:

различни са сегментите и семеринга на коляновия вал(на ангренажния къпак) е различен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.