Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Спирачки - вкарване на въздух


Guest

Recommended Posts

Ще! Като се напълни помпата с въздух и ако не са ти издухани гумичките, въздухът, който засмуква помпата ще избута течността, но пробките ги развивай една по една, за да имаш повече налягане! не очаквай обаче тръбите после да са ти сухи :mrgreen: ;)

 

ПП- тва "да вкарам въздух" звучи малко като "ще минавам на пневматика" :P:lol:

 

Ай поздрав!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иска малко повече търпение както колегата каза направи го пробка по пробка като почнеш от наи далечната задна дясна и така нататак. Би ли ни светнал какво точно искаш да направиш щото ако смяташ да сменяш спирачната течност не е необходимо да източваш тя се подменя като при обезвъздушаване само че горе наливаш нова течност. И ако все пак целта ти е да изпразниш системата пробка по пробка и остави известно време да си изтича. Да не забравиш остави отворена капачката на казанчето за спирачна течност

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва и цялосна смяна на моята течност :) Ще се постарая да не остане вътре :) А иначе споко за капачката аз съм резнал маркучите и на спирачките и на съединителя :smt110

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за какво си ги резнал ако не е таина. Няма нъжда да точиш цялата няма да постигнеш нищо пожече от метода които ти описах по горе. Аз моята е смених така някво нищожно количество от старата винаги ще остане. След известно време ще се захвана да сменя всичко и отзад отпред не остана къде да има стара щот смених всичко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxrpm...aко поне прелистваше сканираните от теб книги щеше да си наясно, че е недопустимо помпането на спирачния педал при суха система... Ама "снежанка" си е твоя, пудри си я както сметнеш за добре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ходи на някоя бензиностанция, отвий всички пробки и махни капрачката на съда за течност, с един нож нарежи всичко каквото видиш че може да се кълца по спирачната система, после търпеливо закачи компресора за помпане на гуми и във всяка възможна дупка продухай хубаво. след не мовече от 10-15 мин ще се огледаш и ще видиш много хора>>>>> спокойно не се смеят на теб :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като са мо кадърни от мен да дадат идея, ако не са, а само се смят за спорта, значи са пълни идиоти. Друг е въпроса че никои няма да ми позволи ремонт на бензиностанцията. Незнам ебаваш ли се с мен или сериозно го говориш това, но ти казвам, не обичам никои да ме ебава за колата, а и не мисля че нещо лошо съм ти направил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа, спирачната система май се промиваше със спирт или поне така бях чел някъде тук из форума.Стува ми се най-удачния вариант, иначе все ще си остане от старата течност.Все си мисля, че 1 бутилка спирт за горене (1л), която е около 2 лв. ще ти е предостатъчна.Успех !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Abe momcheta. Shto se zanimawate s gluposti?!?! Otiwash w serwiz (az lichno hodih w Motoexpert) i kazwash "Iskam smiana na spirachna technost". Na men tazi operacia mi izleza 15 ili 20 kinta (sys technosta) na Vectrata. Naprawiha mi ia za 15 min i se rodih! Horata si imat "bomba" i hich ne se zanimawat s pompane i gluposti.

 

Pozdrawi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, колега, ще ми извиниш, ама според мен не всеки има 15-20 лв. за сметка на доста свободно време да кажем :) Лично аз също ще предпочета да си направя тази процедура собственоръчно или с някой приятел, отколкото да ида да си дам колата някъде и после да треперя по пътя.Не казвам че съм някакъв супер майстор, ама като ги знам тук какви са предпочитам сам да си правя колата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи 15-20лв с течноста. Това прави 7-10лв за труд. Мисля, че се преживява.

Освен това като я сменяш с приятел винаги остава малко от старата. Просто има движение на течността напред назад. В сервиз не помпат и това омесване го няма...

Относно треперенето: ми аз им стоях на главата и гледах какво точно правят. Като не ми хареса нещо мрънкам! И не съм треперил.

Сега, ако ще го правиш за хобито - съгласен съм. Но ако е да се свърши работа - по добре сервиз. Както се казва - който си има брадичка да си има и гребенче :D

 

Поздрави

 

PS: Най-сетне се уредих с кирилица :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да ти е честита новата кирилица :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе принципно в сервиз съм ходил веднъж и никога повече. Оня ми вика няккав Тъпоъгълен хебел 20лв за работа с мой части, слязах в канала показа ми че някаква щанга има луфт. После се обадих на един мой човек той вика гледай ся тряя да балансираш гумите. Отидох балансирах ги и работата заспа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм писал в други теми за промиването със спирт за горене, правил съм го.

PRR, мисля че наистина си минал много тънко в тоя сервиз. Щото само за обезвъздушаването в сервиз са ми искали по 5 лв. на колело. Така че само 20 лв. за това, без течността и работата по смяната, която всъщност е елементарна - отваряш всички щуцери да изтече течността, включително и винтовете на главния спирачен цилиндър и този на съединителя, след това ги затягаш обратно, наливаш спирт за горене и пак ги отваряш да изтече всичко. След това сипваш новата течност и обезвъздушаваш. Искам само да уточня, че съм промивал спирачната уредба със спирт защото ми е била запушена тръбичка към един от спирачните апарати. За обикновена смяна не е зъдлжително да се промива със спирт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при задържане на преден спирачен цилиндър к'во се прави !? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най често проблема не е в цилиндъра а а в ръждясалия супорт на накладките - с прости думи буталцата са подвижни а накладките заяждат в апарата. решението е хубаво почистване на релсите по които те се движат , намазване с грес и избърсване с парцал на излишната грес - подсушаване . целта е да не попадне по феродото и спирачния диск че забравяш за спирачки . накладките трябва да са лесно подвижни за да не задържат . аз лично ги свалям през 6-7 хиляди и изчиствам апарата по описаната горе схема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго което помага е раздвижване на цилиндърчетата. Понякога клеясват и задържат. За целта сваляш накладката и пробваш да прибереш цилидърчетата с дървена летва. След това МНОГО внимателно натискаш спирачката (най-добре някой да помага) за да излезне малко цилиндърчето (внимаваш МНОГО да не излезе цялото) и така докато почне да върви леко. Ако това не помогне се сваля цилиндръчето, внимателно с кърпа се почиства от отлаганията и се монтира обратно. Преди монтажа се почиства и самия апарат от отлаганията (мястото където влиза цилиндъра). Тая операция е свързана с изтичане на спирачна течност и обезвъздушаване (може и само предни!), т.е. приготви си човек да помага и спирачна течност. Обикновенно е заминало и гуменото маншонче, та се сменя и то.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.