Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Сашо от Брегалница (по желание на PV)


Mishelle

Recommended Posts

На повечето колеги съм им писал или разказвал. Ще стане досадно, ako отново се впусна в същите подробности. За теб - сега накратко, като се видим - нашироко :) Ходих при него за смяна на спирачна течност + смяна на задни накладки. Не свършихме нищо, защото 20 мин. след започване на "ремонта" аз накарах този, който се занимава с колата ми да я свали от крика, затегнах си сам коронната гайка и си заминах. А защо, ами ето:

1. При уговорен час ме накара да чакам 2 часа и половина, докато влезе колата.

2. При некадърен опит да ми вдигне колата на крик ми обели десния праг.

3. След т.2. вместо да види очеизвадното, че колата не е спряла симетрично на канала, започна да вдига купето за .... картера.

4. При започване на вдигането на крик, никой!!! не обърна внимание, че дясната страна на колата е много близо до ръба на канала и при вдигането, полуоската като се прибере, гумата ще увисне над ... канала...

5. Най-накрая съвсем нагло ми заяви "Какво толкова е станало"...

С две думи това е. Не може майстор, претендиращ да разбира от коли и лежещ на някакви стари и най-вече измислени лаври от сервиз Шкода на Ботевградско да допуска такива елентарни грешки. А затова, че явно не го бива много него самия - много малко са бившите му колеги, които покрай баща ми познавам, които да кажат добра дума за него като майстор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два пъти съм имал взимане даване от този "СЕРВИЗ"- кочина. И двата пъти останах недоволен. 1-ви път ни набутаха "работеща" 4степенна скоростна кутия обаче без 2ра скорост.2-рия път пък нещо я изправяха от удар и няма да казвам как я боядисаха. След тяхната намеса педала на съединителя трябваше да се сменя.

Виждал съм как правят основен ремонт- на тротоара в прахта.

Аз лично там не бих ходил повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък нямам толкова лоши впечатления от Сашо - навремето (преди години - още го нямаше навеса) там ми сменяха лагер на главина и делко - по грешка си бях купил чисто ново делко мн. изгодно от битака, но се оказа не за моята кола, а от линейка 1203 или нещо подобно - остта му беше по-дълга. Вместо да ме прати да си купя ново от магазина, Сашо за около половин час приспособи това - скъси му остта и го направи да става на моята. После остави един от чираците си да го монтира на блока, който се тутка почти цял час - накрая пак дойде Сашо и се намеси, за да стане работата. Взе ми за целия труд приблизително колкото бях дал и за делкото и не ми се наложи да си го купувам наново солено от магазина...

 

ПП. И до сега си карам с това делко и нямам грижи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На повечето колеги съм им писал или разказвал. Ще стане досадно, ako отново се впусна в същите подробности. За теб - сега накратко, като се видим - нашироко :) ...

... А затова, че явно не го бива много него самия - много малко са бившите му колеги, които покрай баща ми познавам, които да кажат добра дума за него като майстор...

 

Благодаря. Аз питах така настойчиво, защото нямам много опит с майсторите и сервизите. Освен Сашо, който е най-близо до мен, познавам само майстора, който прави основен ремонт на двигателя.

Всъщност ми стана интересно като разбрах какви проблеми сте имали със Сашо. Аз при него съм оставял колата само два пъти, за неща, които не съм могъл да направя сам поради липса на познания, опит и/или инструменти. Първият път беше през 1998 г. за цялостен ремонт на преден мост-смяна на шенкели, кормилни накрайници, втулки на носачите, заварка на носача и пр. Мисля, че добре го направиха, но като видях как чирака я настъпва като я караше за реглеж на преден мост ми се сви сърцето. За втори път му я оставих с пак с преспиване миналата година за смяна на заден калник, маска, броня и боядисване. От там имам дребни забележки, но като цяло е добре - не си личи къде е съединен и заварен калника. Е то не го прави Сашо де, има си тенекиджия. Като цяло през изминалите години Сашо съм го ползвал повече за резервните части втора ръка на по-тънки цени и за малки консултации. То при него почти винаги има доста коли и нямам нерви да чакам. Освен това предпочитам да си ги правя нещата сам, които мога разбира се.

Струва ми се, че досега не се опитвал да ме прецака много даже с цените на частите, дето ги купувам. Цанко, не знам кога ти е искал за стартер 90 лв, но преди месец ми продаде един за 65 лв, като даже настоя и смени пред мен четките с чисто нови, макар че му казах, че си имам вкъщи и аз нови и мога да си ги сменя сам. Даже ми каза, че ми го давал с гаранция.

С казаното дотук не искам някой да остане с впечатление, че го защитавам. Всъщност мнението ми е, че колкото по-рядко си карам колата на майстори, толкова по-добре. Може би затова с нея не съм закъсвал досега на път. Да чукна на дърво. Пък и форума е добра възможност да си помагаме взаимно, та по-рядко да имаме нужда от "майстори".

Сега си мисля, че може би едно от нещата, за които ще имам нужда от сервиз, е смяната на двигателя или свалянето и качването му. За което вземат около 60 лв. пара. Та си мисля, че ако се снабдя с една количка за двигател и с един дорник за центриране на съединителя преди монтиране ще съм готов и за тая операция. Та така. Повече, като се видим на 18 юни на срещата. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Водих колата за реглаж на карбуратора.

Всичко точно.

Свалиха карбуратора, почистиха го, регулираха дроселните клапи с оня часовник, Монтираха го обратно, мернаха запалването със стробоскоп. Накрая и на газанализатора я включиха. Стана добре. За това ми взеха 30лв.

Тръгнах си доволен....колата си работи стабилно....на 1100 оборота!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това за оборотите не го ли забеляза, преди да тръгнеш?

Как работеше колата преди реглажа?

Струва ми се, че само за почистване на карба няма смисъл да ходиш на сервиз, човек може и сам. Тук във форума беше добре обяснено и аз сам си го направих. Моят карбуратор след почистването също работеше при по-високи обороти, тъй че се наложи да си поиграя повече с винтовете. Явно не са си дали зор за настройките, та по-добре иди да си довършат работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се, че само за почистване на карба няма смисъл да ходиш на сервиз, човек може и сам.

 

Теоретично няма нещо, което да не можеш сам да си направиш по колата, ама времето все пак има значение ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Odin , твоита не е ли със Pierburg карбуратор ... щот ако е с него там няма какво да се запуши - жигльорите са на повече от 0,5 см. от дъното и нали се сещаш къв тиняк трябва да е у карбуратора за да се запушат :mrgreen: , а оборотите много лесно можеш да ги смъкнеш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jikov е карбуратора.

Големия винт е завит докрай.

Стегнах малко бензина.

Ама аз нали за това я водих там - за центровка за да не ръчкам аз.

Следователно - в черния списък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се, че само за почистване на карба няма смисъл да ходиш на сервиз, човек може и сам.

 

Теоретично няма нещо, което да не можеш сам да си направиш по колата, ама времето все пак има значение ;)

 

А от практиката произлиза един постулат (и не само един):

Отивай на майстор/сервиз само ако сам не можеш да го направиш; Ако си изчерпал всички други възможности (помощ от някого); Ако са необходими специализирани инструменти, които нямаш.

Аз така правя, това е най-доброто, което мога да посъветвам на всеки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистенето си го правих ведъж сам, ефект имаше но дадох карба на един познат маистор в неговият сервиз използват ултразвукови вани за целлта. Колкото и да се стараеш да почистиш като хората не можеш да бръкнеш навсякъде. Карба стои като нов вече няколко месеца. Свършиха перфектна работа с карба. Аз го питах моя човек дали това е моя карбуратор защото неможех да повярвам че е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се, че само за почистване на карба няма смисъл да ходиш на сервиз, човек може и сам.

 

Теоретично няма нещо, което да не можеш сам да си направиш по колата, ама времето все пак има значение ;)

 

А от практиката произлиза един постулат (и не само един):

Отивай на майстор/сервиз само ако сам не можеш да го направиш; Ако си изчерпал всички други възможности (помощ от някого); Ако са необходими специализирани инструменти, които нямаш.

Аз така правя, това е най-доброто, което мога да посъветвам на всеки.

 

Мии на мен ми се случва, понякога ми е и интересно.Колкото до практиката - има по-приятни начини за губене на време, или по-смислени за използването му :mrgreen: Ако намеря сервиз, достоен за колата ми, доста бих ограничил ремонтите, които правя сам, тая кола е за каране все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Аз не знам може би е вярна теорията че за да стане като хората трябва да го прави баш Сашо.

Да речем че не съм доволен от майсторите му. Отидох за предница, смени се видимо спукан носач, и някакви други джунджурий от който грам не вдявам нищо, хебел ли е щанга ли е тампон ли е, бал сам го, казах им каквото има да се сменя сменяй аз не разбирам. Взех си колата в замяна на нормална сума и бях доволен. Качих се в колата, кеф, малко газ - хлоп троп, фрас прас и така вече доста я карам, казах си нали е сменен носача карай и тва е :lol

 

Сашо има и добра страна, отиваш и му казваш трябва ми това онова 3то 5то 7мо, и гледа да помогне ако има ще го даде, на приемлива цена, поне от това което аз съм взел от него, ламарини, джунджурий съм доволен. Вярно че с онова сухо окачване за 500 лв малко се изхвърли, но дреболий ми е давал, който ги е нямало другаде

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.