Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Забелязани шкоди ;)


Skoda_Estelle

Recommended Posts

За два дни видях два отличаващи се шкоди- 100 и 105. Стотицата беше синя и някак си тунингована!!! и я каваше някакъв момък :)(видях я от трамвая на женския пазар). 105цата я видях в Овча Купел 1 пред търговския- оранжева с правена предна броня(ниска), с маска с едрите ребра от 120. Мигачи и стопове бяха пръснати с черно. Най-забелязващото беше ГОЛЯМИЯ ФЕНИКС(май) на предния капак.

Някой знае ли дали тези двама колеги са от форума.

 

Преди месеци бях видял и една зелена 100ца- тунинг!!! - ама точно за 2сек успях да я зърна :(.(Не е на Цецо)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди месеци бях видял и една зелена 100ца- тунинг!!! - ама точно за 2сек успях да я зърна :(.(Не е на Цецо)

 

Че на Цецо тунингована ли е :roll: :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам 2 100-ци сини тунинг.

Едната е на шефа на кафето срещу 2ра английска в св. троица. С тъмни стъкла е, брони, раздувки, заборници и т.н.

Другата съм я виждал НА центъра ( :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ;) ) , пак брони, спойлери, етц. но най-много ми направи впечатление че имаше РАДИАТОР ОТПРЕД (между бронята и ламарината), обвит в алуминиева мрежа :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за ОФФтопика, ама това да преместиш радиатора отпред на 100С ми се струва доста глупава идея а и не лесна за изпълнение. Пак някакви побългарявания. Защо чехите не са сложили радиатор отпред на спортните модификации от онова време/или пони аз незнам за такова нещо/

:mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е Вярвам, щом казваш. ;)

Незнаех :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че на Цецо тунингована ли е :roll: :?:

Имах в предвид, че и тя е зелена и че не съм се сбъркал.

 

 

Значи все пак се знаят :mrgreen: ! Жалко че не са във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди месеци бях видял и една зелена 100ца- тунинг!!! - ама точно за 2сек успях да я зърна :(.(Не е на Цецо)

 

Че на Цецо тунингована ли е :roll: :?:

 

ми не, не е...с изключение на мотора (136), салона (110R) и някакъв заден спойлер, който само отдалеч изглежда що-годе добре, ма в крайна сметка всеки сам решава как да си кичи колата - колегата с червената раздута 100С-ка (има я на снимки от срещите) разправяше как щял да "подобри" визията на моята 110R, ако била негова, а аз си казах "на бодлива крава Господ рога да не дава" :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата с червената раздута 100С-ка (има я на снимки от срещите) разправяше как щял да "подобри" визията на моята 110R, ако била негова, а аз си казах "на бодлива крава Господ рога да не дава" :mrgreen:

 

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ското видях на завършването на учениците от СМГ отпред една 100с ка с някакви сменени броний но изглждаше доста кофти, но си личеше че е гледана кола не е оставена на произвола на съдбата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за ОФФтопика, ама това да преместиш радиатора отпред на 100С ми се струва доста глупава идея а и не лесна за изпълнение. Пак някакви побългарявания. Защо чехите не са сложили радиатор отпред на спортните модификации от онова време/или пони аз незнам за такова нещо/

:mrgreen: :mrgreen:

Ами или просто още не са се били сетили, или е още един бъг в конструкцията на шкода. Само да те питам представи си возиш се в двигателното жега е на вънка 30градуса примерно, а ти седиш и една перка ти вее в лицето топлия въздух директно от двигателя Ще се разхладиш ли така :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно нищичко не знаете за историята на автомобилите - още преди Шкода тази концепция заден мотор - заден радиатор са ползвали и големи фирми като Рено, Фиат, НСУ, Симка... въздуха за радиатора идва или от странични заборници, както е при шкодите, или от такъв под купето, както е при фиат, и май това е по-сполучливия вариант...

А заден мотор и преден радиатор го има само в Шкода и според мен това е голямата недомислица - сипваш антифриз като за камион ...найсе литра и само една въздушна тапа по тесните и дълги тръби ти разказва играта на мотора - за броени секунди е прегрял, още преди да се сетиш да погледнеш термометъра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен с теб че само Шкодите са с предно разположен радиатор и задно разположен двигател. Има модели на Порше които са точно така. А 12,5литра охладителна течност еми един бус е около 10, камиона 14,4 двигател беше към 22-23 литра охладителна течност

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приблизително толкова е.Моя камион е 4литра и побира около8-10литра!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за ОФФтопика, ама това да преместиш радиатора отпред на 100С ми се струва доста глупава идея а и не лесна за изпълнение. Пак някакви побългарявания. Защо чехите не са сложили радиатор отпред на спортните модификации от онова време/или пони аз незнам за такова нещо/

:mrgreen: :mrgreen:

Може само да погледнеш снимките на оная 130РС(на Бонев мисля че беше) която е има в някоя от темите.....но това с предния радиотор е точно чешко изпъмнение ;) ,но не е трудна задача :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес на ъгъла на твърдишки проход и нишава в посока 126 то видях Шкода Оставия кабрио. Няккав реис се опитваше да завие там и успях да дотичам и да дам на човека адреса. Колата беше в добро състояние за годините си дано човека намери сайта и влезе, много ми се иска да я зърна отново :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно нищичко не знаете за историята на автомобилите - още преди Шкода тази концепция заден мотор - заден радиатор са ползвали и големи фирми като Рено, Фиат, НСУ, Симка... въздуха за радиатора идва или от странични заборници, както е при шкодите, или от такъв под купето, както е при фиат, и май това е по-сполучливия вариант...

 

Чували ли сте за Карло Абарт? Работил е за немската фирма Порше : ) а после конструира състезателни коли със задни двигатели:

abarth3.jpg

 

Това е Фиат Абарт 850ТС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... видях Шкода Оставия кабрио...

 

:lol::lol::lol: Шкода ОСтави-я

това ми хареса! :mrgreen:

 

А забеляза ли дали колата имаше лайсни на калниците? Щото наскоро ми се обади собственик на такава (по-точно Фелиция '60-та г.), че си търси таквиз чарколяци...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готино съм го написал, ама туй беше вчера от вълнение :) Иначе не съм забелязал за лайсни колата беше червена, повече към оранжева с големи петна по боята, но всякаш нямаше ръжда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно нищичко не знаете за историята на автомобилите - още преди Шкода тази концепция заден мотор - заден радиатор са ползвали и големи фирми като Рено, Фиат, НСУ, Симка... въздуха за радиатора идва или от странични заборници, както е при шкодите, или от такъв под купето, както е при фиат, и май това е по-сполучливия вариант...

 

Чували ли сте за Карло Абарт? Работил е за немската фирма Порше : ) а после конструира състезателни коли със задни двигатели:

Това е Фиат Абарт 850ТС

 

Оги, тази специално е с преместен отпред радиатор като при 130РС;)

Има и още един италианец - Гордини, не му знам малкото име - той навремето тунинговал задномоторни рена и то със ЗАДЕН радиатор.

 

Става въпрос за Рено 4CV

http://www.geocities.com/bob_billiards/r4cva2.jpg

 

Дофин

http://www.la-renault-dauphine.com/Pictures/Received/Competition/DAUPHINE009.JPG

 

серията 8-10 (булгаррената)

http://www.vieux-volants.com/Galerie%20photos/Course%20de%20cote%20St%20Hyppolite%2004%2007%202004/Renault%208%20Gordini.jpg

 

Алпин А110

http://snimka.bg/album.php?album_id=40095&photo=46

 

а ето и нещо немско: НСУ 1200ТТ

http://www.haldenhof-revival.de/teilnehmer/big/1%20RATH%20Rolf%20-%20Wahlwies%20-%20NSU%201200%20TT%20-%201971.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега се сетих че имаше една бяла фелиция в нашия квартал, доста запазена с новите номера. Мисля че нещо беше закъсала защото седя на кръстовището на Сливница ( :oops: :mrgreen: ) и К. Величков 3-4 дни. Накрая видях един дядо да се мотае около нея с разни туби и шишета :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак, не знаех, че Гордини е италиано... изненада ме, все съм си мислел, че е французин, името му ми звучи доста по френски...

 

Напротив, името звучи точно с италианска нотка: Амадео Гордини - случая е подобен на Еторе Бугати - с италиански произход, но живял и творил и във Франция:

 

http://www.fortunecity.com/uproar/picture/717/RENAULT/gordini/gordini1.htm

 

сори, че е на немски, но само това успях да изкопая за него...

 

Аз сега се сетих че имаше една бяла фелиция в нашия квартал, доста запазена с новите номера. Мисля че нещо беше закъсала защото седя на кръстовището на Сливница ( :oops: :mrgreen: ) и К. Величков 3-4 дни. Накрая видях един дядо да се мотае около нея с разни туби и шишета :)

 

Къде ги засичате тия фелиции уаа? Аз не съм виждал от много години ретро-фелиция кабрио в София да е в движение. Последно тая на Митко Депин се движеше (сигурно нея е засякъл Максрпм - отговаря на описанието), ам тя е доста очукана и с липси. Имаше и една на охраняем паркинг срещу бившата сграда на Интрансмаш в Бъкстон, ама не в движение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.