Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Странен проблем при спиране .[РЕШЕН]


The Best Forman

Recommended Posts

Същия проблем се появи и на Вектрата ми и така си я продадох без да разбера от къде идва , а сега забелязвам , че и баба се държи по същия начин ... явно е заразно :evil: При спиране от скорост 80 + започва едно странно биене на волана , което изчезва с понижаване на скоростта и започва едно присезцване / особено се усеща при много малка скорост и леко натиснат педал подобно на ABS / Педала на сппирачка не подрипа и също не винаги спира по тоз начин. На Вектрата и смених дискове , барабани , накладки , цилиндри и нищо не се промени ... когато си иска спира така , нямам намерение пак насляпо да почвам да изхвърлям части , а нямам и логично обяснение за тоз ефект . Може ли да се получава в следствие хлабина или луфт в управлението или амортисьорите или в някой лагер ?

 

П.П. Единственото общо между двете коли е спирачната течност ... може ли тя да спретва тез номера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш впредвид криви почти съм убеден , че няма т.к. предните са нови , а задните ги проверявам пролет и есен , като монтирам съответно летни и зимни гуми . Има едно биене между 115 и 120 км/ч , но то изчезва и до 160 поне до толко съм тествал не се появява , но това го има откакто карам колата , а проблема при спиране се появи от скоро и не всеки ден го има . Не съм сигурен в какво състояне са рейката и амортисьорите т.к. амортисьорите са ремонтирани , а рейката понесе един удар в гумата преди време и май има леки луфтове , но незнам къде могат да я тестват , а и като я тестват незнам какво мога да и направя , защото е от новите за Фелиция , а те май за еднократна употреба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе те уж всички са за еднократна употреба ама пак ги ремонтират. В Дружба 1 до зеленчуковата борса има сервиз за рейки. В Ем комплекта продават някакви ремонтни комплекти за рейки. Обаче ако не е кой знае какво по-добре си свиркай и си карай - то ще си покаже с времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта кола има леки вибрации във волана при спиранесъс скорост над 40км/ч, но аз имам крив диск и като цяло са ми за смяна дисковете. Ти казваш, че твойто не е от дисковете, така ли :roll: :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам , че няма проблем с дисковете т.к. нямам пулсация на педала при спиране , просто се появява вибрация , когато скоростта е по -висока и като намаля до около 20 км. започва да спира на тласъци и това не при всяко спиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобен проблем имах аз(с онова клио). При спиране- бързо/бавно много клатеше. Оказа се че дисковете са се изяли на кратери(да го питаш защо така)!!!!! Преди това се обедих че са предните като я засилих колата и дръпнах ръчната- нямаше такова нещо. Можеш да провериш по-този начин нещата. Ако може да видиш дисковете през джантата да не са се изяли нещо...

Успех

 

П.П Предполагам че джанти/гуми са балансирани!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет имах абсолютно същите проблеми с Астра.

1. Баланс на гуми- може някоя джанта или гума да са потдали леко на милите ни хубави родни пътища. Затова го усещаш на определени обороти после изчезва защото те стават високи.

2. Стенд преден мост тъкмо ако си вършат работата като хората ще огледат всичко като хората.

3. Почти съм сигурен че е от спирачните дискове. Накладките в Бг обикновено не са от наи качествените. Дано откриеш дерта но просто не се сещам за нищо друго ако някои има идея да допълва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е каре случайно /провери ги на завой как са/...или носачи-тампони там , при мене подскачаше както казваш при над 100 и сега .......:( спря щото едната полуоска излезе от външното каре. ;) Преди да се случи вече бяха почнали вибрации във волана и при по-ниска скорост, но това за последните 200 метра. Сега защо точно се е случило трябва да разбера,,, но долния носач изглежда непокътнат... пък и карето изглежда здраво- отиват нещата на некачествен ремонт от стария собственик...не видях законтрящата зегерка на полуоската. И - аз съм си карал така 10к километра - направо косата ми настръхва. Гледам - и от другата страна - нямам притягаща скоба на маншона.. егати веселбата настана. А аз се чудя какво ми притропва отвреме навреме...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене всичко е здраво , няма скъсани маншони и не трака по завоите ... по скоро има лек луфт в изправено положение на рейката и май макферсона отдясно плаче за нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва за рейката и при мен е така, 2см наляво и 2см надясно все едно имам хидравлика, само дето гумите ми не завиват в тия 2 см ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тайната на износената рейка - преди си мислех , че като сменя втулките и лагерите на рейката и тя става като нова ... да да ама не ;)

Днес отворих старата ми рейка и с учудване установих , че зъбите на гребена и червяка от трапецовидни са станали триъгълни и от там идва и луфта, та ако сте решили с 30 -на лева да си стегнете рейката - няма да стане докато не се сменят червяка и зъбния гребен .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме учасник познал точното тегло или поне 50% :mrgreen:

Качих дисковете на струг днес и се оказа , че по около 0,2 мм. хвръкнаха отвсяка страна , пробвах как спира когато се движа леко и присезването си го имаше ... дано поне вибрацията при спиране от висока скорост е изчезнала , но нямаше как да тествам в тез реки и гьолове .

 

Очаквайте продължение - наред са барабаните :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пробваш същата маниполация и с барабаните отзад може да се оправят и другите 50% от проблема. А имам и едно друго предположение - клапаните на спирачната помпа за задните спирачки , ако са се задръстили с боклуци от спирчната течност също може да се получават вибрации при спиране, но по-вероятно да е от барабаните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Левия диск е още крив - скрибуца при движение ... много е дразнещо при отворен прозорец , вибрацията при спиране вече не толкова силна , а за барабаните до есента със сигурност ще се обурудвам с нови .

Просто нямам време и нерви да тествам на кой стругар му е читав струга , а тва са спирачки и няма смисъл от експерименти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси тъпото ... вчера на комшията се подпали малко двигателя на Фаворита - спукан маркуч м/у карбуратора и бензиновата / нищо сериозно като последствия / . Помогнах му да я оправим и я закарах до офиса му - по разбита предница не съм виждал разбита рейка , тегли на ляво , но откъм спирачки никакви забележки / не трепва и от 80 и от 120 /. Та сега вече направо съм на черешата и се чудя дали въобще има някаква връзка м/у луфтовете на предницата и проблемите при спиране или си е просто каръщина :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Оказаха се дисковете , ам кой да погледне , че дебелината трябва да е 13 мм. и според производителя Lucas минималната дебелина , при която са за боклука е 11,4 мм./ така пише на новите , а старите са на 8 и 8,5 / , но се заблудих и от Вектрата , за която също купувах дискове / явно Гранде Менте / и при нея нямаше разлика нови - стари за разлика от баба 8)

 

П.П. Юли , Вики :smt044

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.