Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дрифтинг преживявания


Recommended Posts

Днес беше страхотен ден! Имах ходене до НДК то и взех че взех колата с мене, да не ме вали. Викам си ся вали, аз съм с кофти гуми, мокро е, пък и я има половин кило бензин я не, 6е карам с 50 да видя какво ще стане. Само отгоре дето не ме изпревариха, ама аз съм си надул Nothing remains и не ми пука :D Връщам се аз от НДК то, седя и чакам на любимия ми квартален сфетофар на гоце делчев и българия в посока обратен завой към орлов мост. 1ви или втори съм не помня. Тръгвам почвам да завивам, рязко газ и леко волана в другата посока. Наредил съм се в средна лента и оттам поднесе и се завъртя на 180 :D Още треперя и сигурно няма да го повторя тва, ама супер ме накефи :mrgreen: Не съм виновен аз :( днес гледах Fast and Furious - Tokyo Drift :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз след като гледах някакви филми с дрифтове пробвах нещо подобно преди 1-2 години и как не изклатих някой стълб или бордюр още се чудя. и от тогава подобен род експерименти не правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз ги правя на един готин симулатор TDK World Racing се казва :lol::lol::lol: .Иначе с моя мотор "от косачка" :lol::lol::lol: нищо не става.Пък и не ми си пребивава в болница или оше по-зле - на едно доста по-гадно място без прозорци ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе зарежи ти косачка друг път, тва животно МБ то ускорява повече от моята 120 ка, чувството е много яко аз преди ги мразех, напоследък много ме кефат тея коли, малко се чува ехо ама то не е проблем, уплътнява се, колата е супер яка, ама е не рентабилно щото стоповете и ламарините са дефицит. Аз тогава с косачката ти се бях ядосал ама няма значение, аз съм си такъв

p.s. А ти на сняг въртял ли си ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тези неудържими 42 коня дето са ми под задния капак :lol::lol::lol: !Просто съм неудържим с тях :lol::lol::lol::lol::lol: !По принцип си пазя колата и не я настъпвам,тя не е направена за това.Май това отговаря и на въпроса за въртенето ;) .

Но наистина, след като смених съедитителя,притискателния диск и маховика стана по-тиха колата и набира повече,макар че 1000МВ и демараж се отричат взаимно. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал съм я моята кака на лед само че такива изпълнения ги правя на полигона на гребната база в Пловдив готино е да се посуркаш. А като свикнеш да го правиш като хората е тогава вече густото е пълно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз даже имам и клипче с някакви опити за дрифтове на леко заснежена настилка. Някой ако иска може да му го пратя :mrgreen: само че е снимано с ГСМ и е 3gp формат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и аз попринцип въртя в един парк на близо зимата, тогава е най - сладко, защото 100% няма да се обърна :D

Иначе по улиците мразя да въртя правил съм го 2 пъти, 1 път без да искам и сега ама няма да се повтаря. Имал съм едно преобръщане от което се осъзнах не толкова да карам бавно, бавното каране съкс, пък и колко вдига една шкода с откачена 2ра клапа 90? 100? :lol:

 

Важното е че осъзнах колко лесно се обръща една кола, голяма малка все е тая, просто с 2 думи като караш ако ще с 30 да е не въртиш волана на никъде, недай си воже за да заобиколиш дупка, тва ми стана нещо като златно правило, затова не обичам дрифтове ако не е на сняг, в смисъл кефя им се ама като почне да се върти и знам че е асфалт, като си представя оня кадър как гледам радиото че му свети зелената лампичка и как натам ми се губи и се панирам :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично по завойте давам газ до тенекия! особенно като е мокричко,става екстра само че съм с 4 нови гуми! давайте смело докато имате кола със задно, че после поршетата са скъпи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбрах къде е дрифта?дал си газ и си изпуснал колата?....

 

 

сега напиши 1 лекция на всички какво е дрифт и как се прави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбрах къде е дрифта?дал си газ и си изпуснал колата?....

 

 

сега напиши 1 лекция на всички какво е дрифт и как се прави!!!

 

Ако имаш желание ще напиша ;)

 

пс:не разбрах заяждаш ли се или си сериозен :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оооопсс! Тук загрубява :(

 

Иначе изпълнението на maxrpm, не е точно дрифт ами си е башким връкане. Ама и аз съм изпускал шкодето... Докато се научи човек минава време а тия колици не прощават грешки....

 

///M Power, човече, ясно че с баварката можеш да правиш истински дрифтинг. Ама я направи със 100S (42 кончета)! То със 100++ всеки може. Майтап де... ;) То за дрифта освен коне се иска и умение (на събора много хора го видяха на живо....)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оооопсс! Тук загрубява :(

 

Иначе изпълнението на maxrpm, не е точно дрифт ами си е башким връкане. Ама и аз съм изпускал шкодето... Докато се научи човек минава време а тия колици не прощават грешки....

 

///M Power, човече, ясно че с баварката можеш да правиш истински дрифтинг. Ама я направи със 100S (42 кончета)! То със 100++ всеки може. Майтап де... ;) То за дрифта освен коне се иска и умение (на събора много хора го видяха на живо....)

 

Поздрави

 

жалкото е че немога с моята кола да правя истиснки дрифтинг (липсва и коне и шпер).....друга ми беше идеята.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ако имах, нов съединител и предно предаване всичко мога да направя със шкодата, друг е въпроса че не обичам да карам без да се въртят гумите страх ме е.

Иначе дори и на едно БМВ 3ка не му е проблем ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxrpm,

 

Стига глупости :evil:

За дрифт не ти трябва предно! Тия неща се правят по-лесно със задно...

ВЕрвай ми :lol:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ако имах, нов съединител и предно предаване всичко мога да направя със шкодата, друг е въпроса че не обичам да карам без да се въртят гумите страх ме е.

Иначе дори и на едно БМВ 3ка не му е проблем ;)

 

 

хахаха разбиваш ме :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно си е, че се иска як съединител. Моя е толкова зле, че дори да опъна ръчната и да я вкарам в по-високи обороти на 1ва пак няма да угасне :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, защо мъчите колите?

Съединител се проверява на четвърта/пета (кой квото има). И не с ръчна а с обикновената спирачка.

И въртенето на колата не е само двигател. Иска се и техника. За целта първо зимата на снега и след това полека лятото. Е, със 100S-120 е трудна работа лятото. Трябва по песъчливо място или хлъзгава тревица.

Ама пак опираме до това, че тия коли не са предвидени за това. Но всеки сам си решава.

Поздрави

 

PS: Мисля, че на всички е ясно защо колата на maxrpm не върви! Явно обаче не само той си я мъчи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз рядко се гавря с колата си, просто споделих впечатления и знам как се изпробва съединителя. Просто днес попаднах в такава ситуация с ръчната и затова го написах !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде сега да се върнем към темата. Нека М-пауър да обясни за дрифтинга - какво представлява, как се прави и има ли почва у нас. А това че нашите коли не са предназначени за подобни неща мисля че е ясно на всички...трезво мислещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxrpm,

 

Аз съединител съм сменял и за 40 лева! Освен това съм и ковал - 10лв! Сега цените са малко по-високи, но си мисля, че с 50лв можеш да се оправиш. Аз на Vectra-та смених за 170лв ако не се лъжа...

Друг е въпроса, че като се скъпиш ще сменяш и огледалото и отиваш на 150++ лв... Но си е твоя работа.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.