Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем след проблем


SKODA 105 RS

Recommended Posts

Колеги, почвам да откачам вече. Тъкмо си оправих предницата и сега гледам тъпия радиатор прокапал :evil: :evil: :evil: Струва ми се, че отдолу някъде се е отпорил. Някой може ли да каже как се лекува това нещо.Знам, че най-добре става с нов, ама ако има някакъв друг възможен вариант ще съм ви много благодарен ако ми го споделите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип може да се запои, но трябва да го види радиаторджия. Един съвет: свали го и виж кво е положението и откъде тече - може да минеш с течен метал, епоксидна смола или поксипол, което е едновременно и двете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип може да се запои, но трябва да го види радиаторджия. Един съвет: свали го и виж кво е положението и откъде тече - може да минеш с течен метал, епоксидна смола или поксипол, което е едновременно и двете.

 

 

Само да вметна,че Поксипола,според листовката издържа на температура до 70 градуса.Няма да е подходящ за това, макар че четох преди време как на събора в Троян някой колега си беше залепил така радиатора, ако не се лъжа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми на мойта пише 60 даже, ама е за прозрачен,може би има разлика,знам ли... :roll: :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя си е нормален и пише 120, ама свърши :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе лепил съм картер със поксипол и година и нещо още си държи и не пуска капка масло. Дупката беше колко... абе една рапидка го запълни горе долу изцяло малко лепило и до там ;) А температурата на маслото да е към едно 100+ градуса тъка че издържа мазгията :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми на мойта пише 60 даже, ама е за прозрачен,може би има разлика,знам ли... :roll: :oops:

 

Явно има, ама не са ми казвали гадовете в магазина за тая разлика, а на мен понеже ми все тая дали безцветен, дали цветен и ми дават сив. Ама пак ми е странно прозрачния да издържа до 60. Тя епоксидната смола издържа над 100 градуса. Българска, но Оргахим. Имам една кутия 500 г, но изгубих втвърдителя. Ккато и да е. Значи ако тръбичка е пукната, трябва майстор на я запои. Ако е някъде отстрани от тялото, може с лепило или течен метал. Има и трети вариант - наливах някакъв препарат за течаща охладителна система, примерно с алуминиевия прах и ако запуши дупката, добре, ако не, тогава другите алтернативи. Пък може и да е от някое гумено съединение, да не е от радиатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега тъкмо ходих да я гледам, няма и капка отдолу. Някой, ако може да ми каже к'во става ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега тъкмо ходих да я гледам, няма и капка отдолу. Някой, ако може да ми каже к'во става ?!

 

Отбележи си нивото, продължавай да следиш за спад в нивото и за теч, може да се окаже фалшива тревога. Ако малко се процежда, сипвай препарата и проблема е решен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не очаквай от подобен род прахчета чудеса. при мен си течеше зимата от някъде и понеже е студено и не можех да огледам както трябва от къде е сипах подобно прахче. беше все едно пясък но не помогна особенно много да не кажа че нямаше разлика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес минах 200 км и течността не е мръднала. Само където задницата ми щеше да мръдне заради един бус, но това е друг въпрос :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един съвет от мен - никога не използваи добавки против течове - това не е решение на проблема а следствието . въпросните добавки освен в мястото на разхерметизация се наслагват и в блока и радиаторите (на парното и охлаждането) - резултата е прегряваща кола и липса на парно . ефекта от добавката е съмнително траен - където е текло пак ще тече !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един съвет от мен - никога не използваи добавки против течове - това не е решение на проблема а следствието . въпросните добавки освен в мястото на разхерметизация се наслагват и в блока и радиаторите (на парното и охлаждането) - резултата е прегряваща кола и липса на парно . ефекта от добавката е съмнително траен - където е текло пак ще тече !

Напълно съгласен :smt045 И не слагайте червен пипер в антифриза(както беше направил един съсед)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не ми се пуска нова тема, пък имам един въпрос...спирачките ми задържат и тия дни беше по-студено и забелязах следното нещо. Педала се движеше много по-лесно и като го отпусна се усещаше как колата си потегля отново. Та мисълта ми е дали е възможно това да е от спирачната течност или аз си въобразявам нещо. Аз и затова бях питал в една друга тема колко побира системата, за да я промия и сменя течността :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали предните колела, врътни дисковете и виж дали накладките задържат. Щото не разбрах точно дали педалът ти задържа или спирачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Педала => и спирачките. Но проблема май е от помпата. Обаче като беше по-студено всичко си бепе перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко вероятно е помпата да продължи да създава по-голямо налягане и след отпускане на педала. И едва ли има връзка със студа и топлината. Вероятно има замърсяване по оста на педала, а може и при буталцата на предните спирачки. Пръсни с WD-40 и почисти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще сменям всички спирачни маркучи заедно с гумичките на предните апарати,но със сигурност играе роля топлината,защото като спирам по-дълго време и педала се "качва" и се чува леко свирене от предните колелета.А като беше студено 2 дни нямах тия проблеми.Сега отново се появиха в жегите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

":q7b8svql]Ще сменям всички спирачни маркучи заедно с гумичките на предните апарати,но със сигурност играе роля топлината,защото като спирам по-дълго време и педала се "качва" и се чува леко свирене от предните колелета.А като беше студено 2 дни нямах тия проблеми.Сега отново се появиха в жегите.

 

Май не си сменял отдавна спирачната течност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрична течност + обезвъздушаване.

Не е лошо да провериш и за задържане на колело. Вдигаш на крик и въртиш. Няма нужда от сваляне на колелото!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах същите проблеми. СМени буталцето и пружинката в спирачната помпа. При мен веднага се оправи. Друго възможно решение е да са ти в доста окаяно състояние маркучите. Смени ги и като смениш и течноста ще усетиш че спирачната система на шкодата е доста добра дори без серво. А за още около 50 кинта можеш да имаш и серво разликата в спирачките става убииствена. Виж и на какво положение са ти предните накладки че при мен стана изненнада и оттам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

":1ofbyhmz]Ще сменям всички спирачни маркучи заедно с гумичките на предните апарати,но със сигурност играе роля топлината,защото като спирам по-дълго време и педала се "качва" и се чува леко свирене от предните колелета.А като беше студено 2 дни нямах тия проблеми.Сега отново се появиха в жегите.

Отпред маркучите са доста напукани, отзад не знам, но и тях ще сменя,че като сменях гумичките на помпите на съединителя и спирачките едното обезвъздушително болче отзад се скъса и ще видя к'во ще го правя.Иначе предните накладки са чисто нови, на около 2000 км.Просто исках да потвърдите опасенията ми, за което благодаря на всички :)

Със здраве ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяи маркучите смело ще усетиш веднага колко по добри ще станат спирачките. Ако няма да сменяш тръбите промии системата с спирт задължително. За скъсаният болт мога да те посъветвам следното. Ако стърчи част пробката срежи малко за да направиш жлеб като за отверка. Ако и така не потдаде дрелката. Но имаи предвид че резбата не е като на стандартен метчик и неможеш да си я направиш. Наи лесното решение което ще допренесе доста за спирачката на съответното колело е ново цилиндърче. Успех с ремонтите колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.