Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Аз,от както съм във Форума,/няма и година аз съм новак още/следя темата и тази кола и се чудих къде се губи тозаи човек че не пише във форума....

Страхотна кола и много чист гараж =D> smile169

  • Отговори 79
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • SkodaRacingTeam-NIKOV

    26

  • txl

    4

  • Krankenstein

    4

  • Skoda_Estelle

    4

Най-много писали в темата

Публикувано

Благодаря за добрите думи.....

живот и здраве ще видите колата на нац.среща.

гърнето не е купувано,аз съм го правил,изцяло е изработено от неръждавейка,както и тръбите до него.Правено е по чертеж спортен ауспух за Skoda 130L/A. Звука ми харесва и мисля че шумът е нормален за такъв тип автомобил....

Все едно гледам PM Autosport smile126

чак пък толкова :) ,може би с PM Autosport си приличаме само по избора на марка автомобил smile159

Публикувано

Крайно време беше, Митак! Доста дълго нямаше новини... smile027

Публикувано

Оо да, предницата на нивел със задницата и ще стане супер \:D/ .

 

Поздрави.

Публикувано

предните пружини са отрязани с 2 навивки, в момента предницата е с 40мм по-висока от задницата, незнам дали да отрежа още една навивка и да пробвам, или направо да се резне 1 и полувина или 2 навивки,за да sе спести повторното сваляне на пружините,но пък тогава може да стане много ниска предницата ? :-k

Публикувано
предните пружини са отрязани с 2 навивки, в момента предницата е с 40мм по-висока от задницата, незнам дали да отрежа още една навивка и да пробвам, или направо да се резне 1 и полувина или 2 навивки,за да sе спести повторното сваляне на пружините,но пък тогава може да стане много ниска предницата ? :-k

по мало,щото връщане няма smile169

Публикувано
предните пружини са отрязани с 2 навивки, в момента предницата е с 40мм по-висока от задницата, незнам дали да отрежа още една навивка и да пробвам, или направо да се резне 1 и полувина или 2 навивки,за да sе спести повторното сваляне на пружините,но пък тогава може да стане много ниска предницата ? :-k

по мало,щото връщане няма smile169

и аз така мисля... по-мало,после да няма "мамата си е*ало" :Д

Много е красива :!: :D :smt017

мерси мерси, но нали знаеш че винаги може и още, или както е казал Мечо Кух аааааа Пух "Колкото повече,толкова повече"

Публикувано
Благодаря за добрите думи.....

живот и здраве ще видите колата на нац.среща.

гърнето не е купувано,аз съм го правил,изцяло е изработено от неръждавейка,както и тръбите до него.Правено е по чертеж спортен ауспух за Skoda 130L/A. Звука ми харесва и мисля че шумът е нормален за такъв тип автомобил....

Все едно гледам PM Autosport smile126

чак пък толкова :) ,може би с PM Autosport си приличаме само по избора на марка автомобил smile159

 

Е, все пак е реплика, но според мен при сравнението Тошко имаше предвид професионалното ниво на работата ;) Радвам се адаш, че не си се отказал от развитието на колата, дай боже да я завършиш до събора :smt017

Публикувано
Е, все пак е реплика, но според мен при сравнението Тошко имаше предвид професионалното ниво на работата ;) Радвам се адаш, че не си се отказал от развитието на колата, дай боже да я завършиш до събора :smt017

 

не съм се отказал,все още :D ,не мисля и да се отказвам,но все по-малко време ми остава за колата

Публикувано

Поздрави за проекта. Разцветката много радва окото. А да и внимавай с рязането на предницата че отрежеш ли на 4 навивки ще трябва да режеш и още ама не от пружина :mrgreen: :smt019

Публикувано
Поздрави за проекта. Разцветката много радва окото. А да и внимавай с рязането на предницата че отрежеш ли на 4 навивки ще трябва да режеш и още ама не от пружина :mrgreen: :smt019

мерси, ще внимавам с :smt019 ;)

Публикувано

Чудесно изглежда!! А с какви амортисьори си отпред ?

Публикувано
Чудесно изглежда!! А с какви амортисьори си отпред ?

стандартни ,но пълнени с масло за амортисьори от средната гъстота...

Публикувано

Предницата много яко е клекнала и задницата с това гърне е :smt017 =D>

Публикувано

А гумените буфери на моста не опират ли вече в долните носачи, или си ги махнал? Сложи някоя снимка оттам, ако имаш, да видим как изглежда.

Публикувано

с предишната височина на предницата буферите бяха на 3-4мм от долният носач , в момента пак е със същите буфери но съм ги отрязал...

скоро и снимки отдолу ;)

Публикувано

Отзад ми се струва че е малко разкрачена / \ но съвсем малко, или може би се лъжа по последната снимка.

Публикувано

То това не е и толкова лошо :)

Имам едни пдф-и на Хайнес, където дават 2 градуса и 15 минути отрицателен кембър (разкрачване). (Ще се постарая да ги кача някъде)

Трябва да се намери начин, по който да се модифицира окачването, така че да може да се регулира този ъгъл, за да се търси най-добрия. Както и да се модифицира и предния мост, така че кембъра да може да се променя в по-широки граници, вместо оригиналните 45 минути с ексцетричните болтове. Но отиваме в друга тема вече...

Публикувано

да задницата е / \ , което както каза и Тошко ,е нормално,но при мен е малко повече което идва от по-ниските пружини и от това че не съм си играл да я изправя( БЕЗ ПРЕПРАВЯНЕ ПО ОКАЧВАНЕТО), или поне да е направя както я дават по букварите :mrgreen:

Публикувано

ама ще трябва,защото и като я свалиш и +годинките / \

Публикувано

и това ще го измислим ;)

и да е малко / \ ще е добре по завойчетата и по пистите smile103

Публикувано

Митак аре ще звънна към края на другата седмица да се видим да я видя на живо тая хубавица щото само на снимки не ми стига

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.