Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новата Octavia ?


Biohazard

Recommended Posts

Ами и аз най-вече от това съм учуден, че излиза толкова рано.. Явно както при 1-та Octavia така и сега, излиза след година face-lift-а на Octavia 2005

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А стига де тия предни фарове не са ли като на Румстера и като на новата Фабия нещо почнаха да ги монтират серийно :D

Аман всички изглеждат еднакво :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е фейслифт на Октавия 2... за да влезне в крак с новата моделна гама Фабия/Руумстър. Яка е, мен сегашната последна октавия отпред хич не ми се нрави :x .

 

Дрифт, Шкода Октавия се произвежда официално от 06.1997 ;) . Фейслифт - 10.2000год.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не изглежда зле, радва ме, но си мисля, че е рано за фейслифт :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми харесва,но наистина смятам,че е малко рано за фейс лифта :)Но определено смятам,че има агресивен,спортен вид и още повече ще увеличи продажбите на Шкода!Успех на модела! :)

Поздрави! 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е фейслифт на Октавия 2... за да влезне в крак с новата моделна гама Фабия/Руумстър. Яка е, мен сегашната последна октавия отпред хич не ми се нрави :x .

 

Дрифт, Шкода Октавия се произвежда официално от 06.1997 ;) . Фейслифт - 10.2000год.

;) Явно съм порaзмил датите с няколко месеца ама горе долу така!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста прилича на Авенсис. Всички марки започват да правят еднакъв дизайн. Скоро ще трябва да гледаме емблемите, за да можем да различим марката. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста прилича на Авенсис. Всички марки започват да правят еднакъв дизайн. Скоро ще трябва да гледаме емблемите, за да можем да различим марката. :?

 

=D> много точно казано, колега :!: Няма я вече индивидуалността на колите от преди 1990 примерно :? ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то едно време и колите от F1 бяха тотално различни а сега са като от калъп. Уви, навсякъде се гони аеродинамика, а тя изисква определени форми....

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали е аеродинамиката, колега. Тя е нещо много странно. Не че съм се занимавал много, обаче примерно, ако някаква форма ти изглежда по-аеродинамична, не значи че е такава, в сравнение с някаква, която не ти изглежда така. Това може да се каже само след опит в аеродинамичен тунел. Например аз не съм напълно убеден, че колите, които се произвеждат сега се по-аеродинамични в срванение с тези от преди 7-8 години. Мога да дам един пример. При каране на Ситроен Ксантия 1.8 16v 135к.с. и Ситроен C5 2.0 16v 155к.с. с еднакви скорости мога да кажа, че С5 харчи 2.5/100 повече при положение че е на 40000км, отколкото Ксантията на 300000. Разликата между теглото на двете коли е 100кг., а както виждате и в кубатурите на моторите не е голяма. За мен аеродинамиката на Ксантията е предимството, но както казах, това може да се докаже само с опит в тунел.

Според мен причината за еднаквостта е свързана по-скоро с маркетинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На разхода ти влияят доста повече неща - и скоростна кутия и гуми и т.н., така че сравнение не може да се преви. Пък и новите разработки вече не ги правят с помощта на тунел - скъпо е и е бевно. Вече се използва специализиран софтуер за такива анализи.

 

Виж: www.mcadonline.com и www.cfdesign.com

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересни продукти. Само дето, ако бяха толкова добри във Формула 1 едва ли щяха да използват аеродинамични тунели. А те не само че използват, ами всички водещи отбори имат по два вече. Освен това всички изказвания на инженери аеродинамици от Ф1 са, че софтуерите са много полезни, обаче всичко се вижда в тунела, а най-добре на пистата.

Иначе си прав, че на разхода влияят и други работи, но като се има предвид, че гумите са еднакъв размер, а скоростните кутии не вярвам да са с чак толкова различни предавателни числа, не мога да си обесня разхода с друго.

Извинявам се, вече се получи офтопик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Ф1 използват тунели, но за гражданското автомобилостроене и специално за автомобил с цена под 20к лева едва ли. Така или иначе софтуера е за концептуално конструиране и целта му е да се спестят време и средства за сметка на намален брой прототипи.

 

Спирам с офф-топика, извинявам се :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата наистина има модерен вид, но все ми прилича на някоя друга. Мисла, че Шкода правят много голяма грешка с товакопиране на дизайна. Тая предница явно много я харесват. Най-гадно ми става, защото Шкода започват да бягат от типичния за марката дизайн. Той си беше много добър, можеха саомо да го модернизират, а не да го сменят напълно. :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип всички марки избягаха от типичния дизайн - и Мерцедес и БМВ и Ауди дори... Така че трябва да приемеме промяната, нещо нормално е. Лично на мен предницата на Румстър ми хареса много когато я видях на живо. Трябва да си се види на живо - по тия снимки не се разбира много.

 

Новия дизайн на Октавия лично на мен ми навява усещането за по-нисък клас автомобил... Сегашната има много по-елегантен вид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип всички марки избягаха от типичния дизайн - и Мерцедес и БМВ и Ауди дори... Така че трябва да приемеме промяната, нещо нормално е. Лично на мен предницата на Румстър ми хареса много когато я видях на живо. Трябва да си се види на живо - по тия снимки не се разбира много.

 

Новия дизайн на Октавия лично на мен ми навява усещането за по-нисък клас автомобил... Сегашната има много по-елегантен вид.

 

 

:smt017

 

Абсолютно съм съгласен с колегата, найстина старата има по елегантен външен вид. Има елегантност. Новата май по скоро има прекалено спортен външен вид, незнам не мога да го определя има нещо тузарско ....... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.