Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

то да не се похвали човек


BOTZKO6

Recommended Posts

съвсем наскоро бях пуснал постинг с който се хваля че съм с шкода 120l. нямах никакви проблеми с нея до преди два дена. ТА ПРОБЛЕМА С КОЙТО СЪМ СЕГА:тръгвам си аз на работа врътвам ключа и паля без проблем изминавам около 1-2км и на един светофар изгасна.там си и останах:(.Като врътна ключа двигателя прави един два вяли оборота, а след това само "цък".

изтиках я на сервиз и ония ми казаха че нямало центровка и всичко си е наред и нямало нищо изгоряло.От сервиза запалих веднага-все едно че колата не е на 25 години, а на 25 мин. и си се прибрах нормално. Днес (след една вечер престой)пак само си цъка....

ПС:ЦЕНТРОВКАТА МЕ ПРЕДУПРЕДИХА ЧЕ Е ПРАВЕНА САМО НА БЕНЗИН А НА ГАЗ НЕ ЗНАЧТ КАК Е.ДОКАТО СЕ ПРИБИРАХ ПО ПЪТЯ ПРЕВКЛЮЧИХ НА ГАЗ И И СИ ВЪРВЕШЕ.ВЪРНАХ СИ Я НА БЕНЗИН И ТАКА Я ОСТАВИХ ДА НОЩУВА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , центровката не е заек да избяга , освен ако делкото не изпада на пътя / ам все пак може да са го зарязали хлабаво / , но въпреки това стартера трябва да си върти ... провери връзките на стартера и неговата изправност , изправността на акумулатора и бушоните и тогава тичай на центровка , ако имаш аларма с имобилайзер също и нея провери и т.н. ;) Апропо с добра центровка на бензин колата си върви спокойно и на газ ... особеността при газта е , че аванса се оставя малко по - голям - м/у 7 - 10 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , центровката не е заек да избяга , освен ако делкото не изпада на пътя / ам все пак може да са го зарязали хлабаво / , но въпреки това стартера трябва да си върти
- Колкото по-голям аванс се сложи, толко по трудно почва да върти стартера. Ако по някаква причина аванса е станал над 10гр. стартера ще върти едвам едвам, защото сместа се пали много рано и тръгва да бута буталото надолу вместо нагоре.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой цилиндър припали, той бута в СЪЩАТА посока, т.е ПОМАГА на стартера, а не е срещу неговото усилие да завърти мотора.

Нали затова се слага тоя пуст бендикс - да разцепи връзката когатоо коляновият вакл започне да се върти по-бързо отколкото стартерът сварва.

Тъй че центровката няма много общо със зора на стартера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както пише The Best Forman

провери първо и стегни ако трябва кабелните обувки на малките кабелчета, влизащи в електромагнитния включвател (шалтера) на стартера. Също и плюсовия кабел. Оттам някъде е причината за това, че не върти стартера, а също четки или втулки. Центровката няма нищо общо с невъртенето на стартера.

Вече гасненето може да е от прекъсване в ниското или високото напрежение. Там се налага проверка на цетралния кабел за високо напрежение, на бобината и на делкото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пролетта като катастрофирах на път за трявна стана нещо подобно - не искаше да пали след като я изтикахме от харастите... дотъркаляхме я по инерция до града - само на киломентър беше ... и там като стъпихме на равното - няма мърдане брат... завърти, уж припали и спре.... идва един ТЪП майстор, отвори всичко, розколачи ми алармата, пипа делко цетнрровки, кво ли на прави, жици пускахме от на майната си и ни пале и не пали пуста пущина.... три часа така, по едно врими мина патрулка, видя ни и спря... и ченгето само погледна отзад, бутна нещо и вика "пали"... и запали.... от раз... без проблем...

 

и знаеш ли какво... еми беше се откачил един маркуч отзад - мисля че за компресията, ще излъжа, все още не разбирам достатъчно...

 

ако някой може да каже кое е точно маркучето - да щаже на човека да погледне, може и от това да е....

 

:| :| :| :| :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой цилиндър припали, той бута в СЪЩАТА посока, т.е ПОМАГА на стартера, а не е срещу неговото усилие да завърти мотора.

Toва е вярно само тогава, когато буталото е в ГМТ. Тогава то ще бъде избутано надолу и ще завърти коляновия вал накъдето трябва - ще "помогне" на стартера, докато дойде ред на другите цилиндри.

Ако авансът е по-голям, тогава свещта дава искра малко преди буталото да е в ГМТ. За да се запази движението на коляновия вал, трябва буталото да се изкачи още малко нагоре, да достигне ГМТ и чак тогава да почне да слиза надолу. А в случая буталото се движи нагоре, трябва да се придвижи още малко нагоре, но вече запалилата се смес го бута надолу - в посока противоположна на тази, в която стартерът върти коляновия вал ->пречи на стартера.

 

Но също е вярно, че центровката не може да е причина за

"цък"

от страна на стартера, -> причината трябва да се търси в самия стартер, по-конкретно шалтера, или кофти връзка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е вакуума от делкото до карба

МИсля че отговаря за свободния ход!

 

 

тоя вакум играе важна роля при високи обороти защото променя аванса на палене на искрата. няма много общо с палене на празен ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общото е, че като оставиш някой вакум незакачен и от него засмуква въздух и се обеднява сместа. Примерно ако откачиш вакума за сервото и не запушиш колектора никога няма да запалиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някакво "платно"(както се изрази приятелчето ми) в бензиновата помпа се е износило и го сменихме. някъв маркуч за вакуум от газовата уредба се беше откачил който го оправихме и сега пали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.