Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

тръгна!!!!


vloo

Recommended Posts

:D:D:D така да се похваля...колата тръгна след около 4 месечен престой най-накрая успяхме да се разберем...тамън бях забравил защо държа на нея толкова и акто я покарах из квартала си припомних на бързо....

само че като повървя малко разбрах колко не е у ред все още...

плаче за нови дискове и серво(него поне го имам ново).плаче и за сегменти и т.н и т.н.....

може да пуши от сегменти,клапани...а от друго може ли????

п.с. току виж най-накрая се появя на некоя среща... :D:D:D;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито.

 

Пушенето зависи какво е, принципно от сегменти, но за да се каже с точност трябва да се измери и компресията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами пуши леко като е на ниски обаче като и дам малко газ бега към доста тъмничко....аз знам че съм за сегменти ама сега няма пари пък и ми тряя ключ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ключа за сегменти не е скъп, а и предполагам някой може да ти услужи за малко. То като и свалиш главата, за да смениш сегментите ще погледнеш как са клапаните и няма да сбъркаш ако си поиграеш и с тях прилежно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а аз сваля ли главата отиват нещата към смяната и с тази дето свалих...хем е с гумички хем е с напасвани клапани преди година....

а иначе аз незнам как се правят тези неща...а за ключа ако се уредя с кинти за сегменти лагери ще моля някой за ден два да го даде...

п.с. някой знае ли къде да намеря сегменти "дружба"???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В магазина на Симеоновско шосе имаше преди време български сегменти по 25лв. комплекта, но не знам защо си се насочил точно към тях. Иначе има и един магазин за бутала и подобни на Сточна гара.

 

Ето линк към завод Дружба, отиваш на дистрибутори и излизат точно 3 магазина в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами пуши леко като е на ниски обаче като и дам малко газ бега към доста тъмничко....аз знам че съм за сегменти ама сега няма пари пък и ми тряя ключ...

Най-общо казано за пушека:

- бяло - антифриз/вода;

- сиво/синьо - масло;

- черно - богата смес;

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаме бинго...от всичко по малко...ако дойда в събота ще видите...

имам въпрос за уточнение....

масло= на сегменти и клапани???

антифриз=????

богата смес=много бензим малко въздух ...друго??/

а много благодаря за линка...насочих се натам защото ми казаха че са по-устойчиви на температура...демек като прегрее не е задължително да се бъгнат...то всеки знае за себе си аз лични искам чешки ама и тия ще свършат работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато влиза вода в двигателя обикновено се е издухала гарнитурата на главата. Другият вариант е да минава охл. течност през медните пръстени над картера!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааа това го знам ама не ми е пресечено маслото....или поне не видимо...а тя пуши леко бяличко на ниски...и тъмно (ама аз съм леко делтонист )при малко пязко подаване на газ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ако дойдеш на срещата в събота може да я видиме и на практика как е колата ти, което ще е по-добре отколкото да си чешеме езиците тук. Това с прегряването, че води до бързо износване на масления сегмент е относително... Много е важно все пак на колко хил. км. е двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най вероятно ще дойда...иначе не масления другите ама то който и да отиде все е гадно...а колата ми е зле тои се знае...ама може да дадете акъл...а за двигателя ами той е на скромните 300 хиляти км...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вики, моя не го ли познаваш :mrgreen:

Малко преди 330 000 му направихме ремонта, че започна да цапа на 3-ти цилиндър здраво свещта и колата спираше да върви. Мъчих се така 1 месец и я вкарах в бокса. Купето вече мина заветните 400 000 км ... и започна да му личи :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те мойто и твойто купе са си набори - и мойто му личи, но съм му купил прагове и вежди, ще видим дали няма да му дотрябват обаче и вътрешните прагове :mrgreen: А иначе моя двигател изкара ~160к км, което не е малко като се има предвид колко е отнесъл.

 

vloo: като ходиш до някой от магазините, които са дистрибутори на завод Дружба, питай моля те не само за сегменти, а и за цели ремонтни комплекти РБС за 120 и напиши после какви са цените, че чешките комплекти са на цената на цяла кола :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук ще проличи некомпетентноста ми ама какаво РБС????а и това няма да е близките 2 седмици че няма кинти...пък и линка дето ми го даде. не ми дава адреси никви...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано и мойта компетентност не проличи, ама май беше "Ризи, бутала, сегменти". :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На сайта на Дружба Ад отиваш на дистрибутори и заставаш над София и излизат следните 3 магазина:

 

ИМГ България тел. 846 86 24 ул. Кешан;

Дани 94 Б тел. 945 48 70 бул. Ботевградско шосе;

Фирмен магазин на Дружба АД тел. 370 098 ул. Елов Дол

 

При мен за да излезне на кирилица се наложи ръчно да сменя encoding-a на Cyrillic.

 

А иначе освен обяснението на gogata ще добавя, че комплекта по принцип включва и бутални болотове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам така си и помислих...в магазина май бяха нещо от сорта на 180 лв нали???абе аре ако стигна до студ град ще се разберем...

което междудругото ми напомня да си кажа че ако някой нещо иска да казва..колата ми все още мяза на катун и е пълна с боклуци и едва ли за събота ще се оправи...който квото иска да каже...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За отишла гарнитура... така се случи че и двете коли които съм имал им беше отишла гарнитурата като ги взех и мога да твърдя че почти сигуирен признак за това е чукане на аванса при рязко подаване на газ дори и без товар (при каране надолу та даже и на изключена понякога) както и почти винаги около 2000 - 2500 оборота. На по-ниски не чука, на по-високи също но около тези ВИНАГИ.

А за 330 К без ремон шкода... не се обиждайте ма не го вярвам :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.