Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

skoda 200 rs


Recommended Posts

http://www.foltyn.cz/car/skoda180rs.htm

 

http://www.partaj.cz/clanky/skoda-200-rs-1974-75.html

 

доколкото разбирам става въпрос за двулитрова играчка , сериино произвеждана ... това е кола която си е имала хомологация - имало е и такава в БГ ... интересно е какво е станало с нея ? дали не гние в някой буренясал двор ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак серийна силно казано според мен. Иначе какво значи тази кола за мен - има само една дума и тя е "ЛЕГЕНДА"!!! :mrgreen: Мечтата ми е да видя такова животно на живо някой ден. 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Poznámka: Karoserie: Dvoudvéřové dvoumístné kupé, prototyp Motor: vzadu a pohon zadních kol, řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1997 cm³, vrtání 87 mm a zdvih 84 mm, komprese 11,0, dva dvojité karburátory Weber, výkon 120 kW (163 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 205 Nm při 5000 ot/min Převodovka: pětistupňová Hmotnost: 805 kg, Max. rychlost 200 až 210 km/h podle převodů Zrychlení 0-100km/h pod 7 s Vyrobeny: 3 kusy (2x 200RS 1x180RS)

 

 

Влюбих се :), а Поршето е направо грозно на фона на Шкодата!

 

П.П. От текста (поне аз така разбрах) се вижда, че са направени 2 коли с 2000 см3 и една с 1800 см3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз знам че е правена само за ралита а не сериино и не знам колко са направени..ама се съмнявам да я е имало в бг...

иначе е доста сериозна кола....

аз имам едно списание "наука и техника за младежта"от 79 година къдети пише за премиерата на шкода 738 която е с 1771 къб. см.степен на сгъстяване 11:1 с мощност от 174 конски сили при 6230 оборота...и прилича много на 130 рс...доколкото видях става въпрос за същата...после може да са я раздули в обема...

сори ако повтарям някого...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма колица.

И такова животно има в БГ и е засрано някъде...това ще си е пълна гавра.

Ако някой иска мога да кача доста снимчици на колата. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма и не може да има такова животно в БГ - не е серийно, няма международна хомологация, както пише в горния пост направени са само 3 бройки: една от 180 РС и две 200РС и доколкото знам и двете сега са в чешките музеи, както и шкодата 2000 Ми турбо с купе от 130РС и централно разположен инжекторен мотор с компресор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

001974464-big.jpg

Ето я красавицата как си почива ;)

 

001974466-big.jpg

 

А за тази 130РС ли става въпрос която е с 2000 Ми ?

 

http://images13.snimka.bg/001974461-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

o632845996634218750.jpg

 

skoda2000mi.jpg

 

:mrgreen: Това е 2000 MI

 

И малко инфо за нея, предварително се извинявам ако има грешки в превода :) .

 

Друга забележителна спортна кола създадена в Млада Болеслав е “Гранатата”. Това е прякорът на наистина специалната Škoda 110 R coupé от 1975 г., тунингована от Бонвой Коринек – талантлив механик, работещ в развойният отдел и отговорен за създаването на още много състезателни Шкоди. Той не искал да екипира колата с обикновен 1300 кубиков двигател, за това избрал 1773 кубиков двигател от модела 720. Двигателя бил разработен през 60-те и имало идея да се използва за автомобил с дизайн на Джуджаро. Колата на Коринек така и не стигнала до серийно производство. Другото, което Коринек решил да сложи в колата си, било турбо компресор и инжекцион. За да се подобри поведението на колата, тя била с променен заден мост и с “по-дълбоки” калници, с цел те да съберат големите нископрофилни състезателни гуми. Забележителната Шкода направила своето представяне на състезанията в Мост през 1975 г., като участвала в един клас с автомобили с по-голям обем на двигателя от нейния, над 2500 куб.см.

 

Надписа 2000 MI на челното стъкло само подчертавал идеята на Коринек за кола със средно разположен, двулитров двигател с инжекцион. “Гранатата”, както още я наричали, оправдала прякора си не само с поведенението си на пътя, но и със “звуковите си ефекти”. Така, този забележителен автомобил се превърна в частица от историята на Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не kukumitcin, 2000Ми е малко по-различна, във Варна на компа имам доста нейни снимки, ако някой до вечерта не качи снимки, ще кажа на брат ми да ъплоудне :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма и не може да има такова животно в БГ - не е серийно, няма международна хомологация, както пише в горния пост направени са само 3 бройки: една от 180 РС и две 200РС

 

Точно така. Иначе едно от най-интересните неща в тази Шкода е двигателят с глава с горен разпределителен вал. А скоростната кутия е от Порше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2000 mi не е реплика - появява се година след 180 и 200 rs, т. е. през 1975-та. до колкото съм чел из нета тя не е тунингована от Коринек, а е създадена в заводите на skoda от спортният отдел на фирмата, където е работел Коринек и е нещо като "самоинициатива". на споменатото по - горе състезание колата е управлявана от същия този Коринек, но това не е единственото участие на колата: http://www.racingsportscars.com/photo/1 ... 26-005.jpg

http://www.vrchy.com/eh_history3/original/223.jpg

а след като 180 и 200 rs не получават хомологация, skoda разработват и хомологират 130 rs. тук явно е една от първите 130 rs от 1975-та: http://auta5p.eu/vystavy/brno_sm_2001/sm_94.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото съм чел из нета тя не е тунингована от Коринек, а е създадена в заводите на skoda от спортният отдел на фирмата, където е работел Коринек и е нещо като "самоинициатива".

 

Може и да си прав, аз това текстче го имам от медийния сайт на Шкода, ама нищо чудно да се объркали нещо. Иначе да, Коринек се е състезавал с нея :) . Както и да е, важното е, че това е една супер Шкодичка :mrgreen: !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ееех, да можеше да ми изпадне отнякъде едно такова моторче S 720 - 1,8 ссм, директно щях да го инвестирам в една реплика на 2000Мi като тази от линка на Biohazard....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.