Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Амортисьори


boosteraudioteam

Recommended Posts

В зелената книга пише, че от април 1978 г., рама No 1 862 000 са въведени нови амортисьори с означение TK с повишено съпротивление при разтягане и свиване, вместо старите с означение OTK.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белия лебед - гумички намерих последно преди година в магазина за лада на ъгъла на Симеон и първата пресечка откъм Ботев. Бяха стотинки.

 

Пълнещите се амортесьори са много оферта - единствения проблем са стъблата - ако влезе малко пясък - лошо,прецакват се. :(

 

Друг тънък момент е маслото - аз не оцелих от първия път - сложих моторно и зимата бера ядове. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Течен парафин и глицерин 50/50 или хидравлично масло.Може и моторно масло, но да е пълна синтетика за да нямаш ядове зимата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Пловдив имаме един "вълшебник" - баю Митко "Шкодрата", до който опират всички собственици на "западни" возила "втора, трета и т.н. младост", живеещи в Южна България.

Та този човек прави всичко, което е от гума по спирачки, съединител, амортисьори, въздушни окачвания и т.н.

Носил съм от неговите гумички на момчета из Сф.

Колкото до това всяка година да ги правиш....ами ако караш колкото мен и за жалост на колицата, както мен, без да намалям при "дремещи полицаи" и дупки на пътя....на мен ми е изгодно! :D

Иначе за стандартен автомобил, за стандартно окачване и най-вече за нормално каране - най-добре си и оригинал....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е най-добре оригинални части да си имаш по колата, но нека не забравяме, че ОРИГИНАЛНИТЕ амортисьори са направени да се пълнят :!:

 

Сигурен съм, че едно време по сервизите са имали инструкции с какво и как да се пълнят. Нека някой изрови това инфо ако може!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм, че едно време по сервизите са имали инструкции с какво и как да се пълнят. Нека някой изрови това инфо ако може!

Да наистина ще е добре ако се намери инфо за това,защото от всичко чуто до тук съм на мнение че най-добрия вариант е да си напълна оригиналните амортисьори за да постигна това което искам щом като не е удачен варианта с ладовите пружини.Какво масло трябва да се сложи за да може да се кара целогдишно без да има такива проблеми за каквито спомена Galliard33?

PS:Така и никой не даде чертеж на фланците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От сайта, който ти дадох мисля, че се разбира ясно и не е нужно от чертеж за такъв елементарен фланец. Ако ти не можеш да го разбереш то този, който ще го прави със сигурност ще знае как да се направи, защото е елементарно.

 

Как какво масло - хидравлично масло.

 

Аз имах подробни инструкции за пълненето на амортисъорите на няколко страници с чертежи и снимки от сервизна инструкция за Шкода на български, но ги дадох на Satan, а той отдавна не ми ги връща и се крие като му пиша в icq.

 

И все пак ако беше внимавал, щеше да стигнеш до извода, че след като са изпуснали веднъж е напълно възможно това да не се дължи на проблем свързан с гумичка, а със сегмент във амортисъора и да е безполезна цялата играчка с него предвид нормалната цена на нов амортисъор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

За да не пускам нова тема,ще питам тук!

Навсякъде се пише за слагане на Ладови амортисьори на предницата на Шкодата.Но никъде не се споменава точен модел на Лада и амортисьори.Предполагам става въпрос за задни такива?! :roll: И евентуално задните Шкодови съвместими ли са с предните Ладови?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тия лади!!! :smt018 smile122 .Какво толкова сички сте им харесали не знам :?: От доста време и в много теми постоянно става дума за пружини,фланци от лада и т.н.За мене е необяснимо защо трябва да се разтура хубавата возия на шкодата с цел да стане по-стабилна.За къде по-стабилна :?: това не е кола за състезание все пак.Ако се слагат лети джанти аз бих си сложил само за красота и то ако нямеря размер съответстващ на старите за да не се занимавам излишно и да си създавам главоболия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тия лади!!! :smt018 smile122 .Какво толкова сички сте им харесали не знам :?: От доста време и в много теми постоянно става дума за пружини,фланци от лада и т.н.За мене е необяснимо защо трябва да се разтура хубавата возия на шкодата с цел да стане по-стабилна.За къде по-стабилна :?: това не е кола за състезание все пак.Ако се слагат лети джанти аз бих си сложил само за красота и то ако нямеря размер съответстващ на старите за да не се занимавам излишно и да си създавам главоболия.

Колега,мисля че не те карам да си слагаш такива пружини,амортисьори или фланци!Благодаря ти за коментара,ама е малко излишен.И все пак мога да ти кажа поне 2 принчини,поради които се правят такива операции.1та е естествено от финансова гледна точка и 2та - щом толкова се дискутира и се препоръчват от някои колеги,значи не са идеално зле :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би коментара ми е прозвучал като заяждане :roll: не беше това целта.Вижда ми се малко неоправдано толкова разправии само за да стане по-стабилна.А и аз съм фен на по-комфортното возене ;) ,но това все пак е лично мнение и ако съм обидил някой :oops: не е било нарочно.Успех на всички в начинанията ;) .

 

 

И сега и аз да питам нещо че ме интересува:няма ли колата да стане по-стабилна не чрез смяна на пружини,а чрез една много по-сложна операция-изместване на окачването в страни,защото според мен нестабилността идва от малкото разстояние между гумите. :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Удължаването на базата влияе добре на стабилността, пък и би разпределило по- добре теглото, обаче ме съмнява дали е възможно.

Чувал съм, че при Porshe са правили това, за да намалят свръх-маневреността на колите :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак някой няма ли да ми отговори на въпроса,че ще подивея вече?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пружини - оригинални или ако искаш по-къси търсиш от 100с-ка или от старите 105/120 до '83 г. Амотрисьори съм си приготвил газови от Нива, но както споменаха колегите трябва първо да се укрепят долните планки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изместването на окачването е възможно стига да има човек голямо желание,защото според мен то е най-важно е и пари си трябват разбира се :mrgreen: .Ето за какво говоря

 

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=231562

 

Както се вижда от снимките окачването може да се измести,но незнам с този нов вид дали возията няма да се разтури та се чудех :roll: щом с това става,защо да не стане и с оригиналното да се измести.Вярно много работа,но пак ще вози меко,а ще е по-стабилна ;) .За отпред още не съм виждал нещо изместано,та ако някой има материал нека да го покаже,че ми е интересно какво може да се направи по въпроса :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изместването на окачването е възможно стига да има човек голямо желание,защото според мен то е най-важно е и пари си трябват разбира се :mrgreen: .Ето за какво говоря

 

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=231562

 

Както се вижда от снимките окачването може да се измести,но незнам с този нов вид дали возията няма да се разтури та се чудех :roll: щом с това става,защо да не стане и с оригиналното да се измести.Вярно много работа,но пак ще вози меко,а ще е по-стабилна ;) .За отпред още не съм виждал нещо изместано,та ако някой има материал нека да го покаже,че ми е интересно какво може да се направи по въпроса :mrgreen:

Колега,само ще ти кажа,че ако ще и по 1 метър да изнесеш гумите,тя в завоя като са накланя като лодка,ник'ва файда от изнасянето :mrgreen:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,колега,чак пък като лодка :roll: .Аз не съм останал с такива впечатления.Мисля,че не е чак толко зле и че трябва да има ефект от изнасянето,щото тежестта се разпределя върху по-голяма площ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега,изнасянето спомага,само да не се обърнеш или да намали вероятността от обръщане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.