Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте, аз съм нов във форума. Досега само четях, но сега реших да пиша, понеже имам проблем. Забелязах, че маслото мирише на бензин. Какъв може да е проблема според вас? Единственото, което ми хрумва на мен е някакъв проблем в бензиновата помпа.

Публикувано

Ако не се повишава нивото му карай и си свиркай. :D

Смесване на бензин с масло става при скъсване на платното на бензиновата помпа (при Фелицията въобще не знам дали е възможно) или от лошо регулиране на запалването и/или карбуратора, при което бензина не може да изгаря напълно и се стича в картера.

Публикувано

Ако си с карбуратор и механична помпа по принцип е възможно като се сцепи платното /което все пак е от 3 части/ на бензиновата помпа да ти вкарва бензин в картера, но по спомен от книжката за Фаворит/Фелиция помпите след някоя година са от такъв тип, че двете секции /под платното и над/ са разделени и не е възможно това.

Публикувано

най -вероятно е от помпата .на мен така ми се губеше бензин и маслото миришеше на бензин.смених я с помпа от 120 L защото 60 лв а иначе за фаворита е около90 лв

Публикувано

Тези от 120L се ремонтират, т.е. сменя им се платното, защото 2те части са съединени с болтчета, а при по-новите е капсуловано и не се разглабя. Помпата от 120 обаче, дори да изглежда подобна е с по-малкъ дебит така че не мисля, че е добро решение. То си пише и в книжката. Хвани да прочетеш вместо да се чудиш. Нарисувани са и двата вида помпи.

Публикувано

Колеги, що обърквате човека - 10 лв. струва платното на ускорителната помпа за Пиербурга. Ако колата се кара на газ, трябва редовно да се проверява, защото изсъхва и се къса. Може и сам да си я смениш, но е сръдкава работа и кой да е гаражен майстор ще се справи!

Публикувано

На капсулованите помпи ако тече в маслото ще тече и навън т.е. винаги можеш да видиш , че нещо не е у ред , но ако мирише маслото на бензин само венага след като си угасил двигателя , а след няколко часа или на следващата сутрин не ... си провери карбуратора да не прелива ;)

 

П.П. На тез попи им дават 120 000 и на боклука , а и не са толко много пари - 60 лв. и си чисто нов :mrgreen:

Публикувано
Колеги, що обърквате човека - 10 лв. струва платното на ускорителната помпа за Пиербурга. Ако колата се кара на газ, трябва редовно да се проверява, защото изсъхва и се къса. Може и сам да си я смениш, но е сръдкава работа и кой да е гаражен майстор ще се справи!

какво общо има платното на ускорителната помпа с платното на бензиновата помпа? :?:

Публикувано

Значи помпата навън не тече. В такъв случай излиза, че не е от нея. А интересно ми е, ако карбуратора прелива, как ще стигне този бензин до картера?

Публикувано

преди два месеца като се скъса платното на ускорителната помпа и иглата се беше скапала бензина от поплавъковата камера изтичаше във втора камера и от там надолу и давеше мотора.като ги смених всичко е добре както си беше преди

Публикувано
А интересно ми е, ако карбуратора прелива, как ще стигне този бензин до картера?

 

Може притока на бензин от карбуратора към горивната камера да е по-голям от нужното, бензина да не изгаря изцяло и да се стича в картера. Някой го беше написал същото по-горе. Според мен вместо да гадаеш е добре да ходиш на майстор, ако разбира се не се оправяш сам. Поздрави и успех! :)

Публикувано

Механизма на работа на карбуратора е прост - работата му е да докара течния бензин в подходяща аерозолна форма и концентрация за нуждите на мотора , а в случая когато прелива карбуратора бензина просто не се връсква само през дифузьорите , а се стича по стени или прелива през втора камера и т.н. Тоз бензин по всмукателния колектор се стича в цилиндъра , което не е изгоряло или изхвърлено през ауспуха се стича покрай сегментите в маслото , но количеството е толкова малко , че на другата сутрин миризмата е изчезнала , а нивото почти не се променя и за това първата ти работа е да следиш нивото , а след това да мислиш за друго. Ако нивото не се променя , а има миризма , която не е постоянна тогава мислиш за карбуратор / игла и поплавък / - за тях има още един симптом , но се съмнявам да го хванеш , когато е пълна камерата ... при препълване на поплавъковата камера втора камера започва да се пълни и докато не се изфорсира колата в рамките на 4000 - 5000 об/мин и не изпуши или не се остави няколко часа да се изтече бензина колата се дави , прекъсва , цапа свещи и т.н. Дано съм бил достатъчно изчерпателен и от полза.

Успех!

Публикувано

Колега Великов, прав си няма връзка, но човекът май каза, че бензиновата помпа му е суха, т.е. няма изхвърлено масло. Мойта плюваше яко и срещу 20 кинта се сдобих с нова на старо :mrgreen:

Публикувано
Значи помпата навън не тече. В такъв случай излиза, че не е от нея. А интересно ми е, ако карбуратора прелива, как ще стигне този бензин до картера?

Никой не казва че бензина тече навън-просто като се скъса мембраната започва да вкарва бензин вътре в двигателя :roll:

Публикувано
На капсулованите помпи ако тече в маслото ще тече и навън т.е. винаги можеш да видиш , че нещо не е у ред

 

Той го каза. И като видях чертежа на помпата в една книга, с която вече се сдобих, съм склонен да му вярвам. Освен това свалих помпата и направих с нея един тест - като запуша с пръст изхода на помпата и след това натисна лостчето, то не се връща, докато не си махна пръстта. Ако запуша входа, изобщо не мога да натисна лостчето. Това ме навежда на мисълта, че платното е здраво.

Публикувано

внимавай само като я монтираш обратно върху блока - аз така веднъж подхоих доста нехайно и затягах силно и неравномерно 3-те гайки. Резултатът - изкривена основа и теч на масло навън между гарнитурата и основата...

Публикувано

И другото е като я слагаш да завъртиш коляновия вал така, че търбицата на разпределителния в момента да не натиска издатъка на помпата, за да може да я сложиш без зор. То там стягането е съвсем символично.

 

ПП. Забравил съм да напиша още в началото, че за да се разбере дали в маслото ива бензин трябва да се източи, защоно само по щеката ако го душите може да мирише съвсем слабо, а като го източиш в лиген да те лъхне здравата миризма на бенз.

Публикувано
И другото е като я слагаш да завъртиш коляновия вал така, че търбицата на разпределителния в момента да не натиска издатъка на помпата, за да може да я сложиш без зор. То там стягането е съвсем символично.

 

ПП. Забравил съм да напиша още в началото, че за да се разбере дали в маслото ива бензин трябва да се източи, защоно само по щеката ако го душите може да мирише съвсем слабо, а като го източиш в лиген да те лъхне здравата миризма на бенз.

 

Това с разпределителния вал го установих още при свалянето :D . Първоначално не искаше да излиза, но след малко въртене излезе и после не съм пипал и си влезе без проблем. Иначе при стягането нямаше проблеми, аз си спазвам принципа за равномерното стягане.

 

Маслото го смених, не изглеждаше много рядко, но си понамирисваше на бензин. Явно не е имало много бензин вътре, но не е бил и много малко.

 

Сега мисля да карам известно време само на газ и да следя дали ще замирише. Ако замирише и новото масло, значи е от помпата все пак. После ще пробвам и на бензин, за да видя дали проблема не е, както казвате, в карбуратора.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.