Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda в ebay.


Odin

Recommended Posts

Супер е - и е евтино за там. В UK има най-различни състезания в най различни класове и всеки може да участва. :( Кога ли и тук ще има такива :!: :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а този двигател от какво е ... струва ми се че не е оригиналния?

то и тука може да участваш в рали шампионата в клас хоби -кар. естествено има изизскания като ролбар спортна седалка, резервоар извън купето и още други който не знам, но не пречи да си преправиш шкодата и да се пуснеш и ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз отначало си зададох въпроса за мотора - вижда се, че колекторите са от другата страна. Като кликнеш в/у снимката се отварят и ТТ-данните - ДВГ се оказа 1.3 от Воксхол (английската версия на Опел) напомпан до 105 коня

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е 1300 кубика от Vauxhall , демек Opel. Пише си в самата обява :) .

 

FOAM FILLED ALLOY FUEL TANK IN THE FRONT WITH 2 FUEL PUMPS

 

MULTIPOINTED ROLLCAGE THROUGH TO REAR CHASSIS RAILS WITH EXTRA POINTS WELDED IN

 

PROPER QUICKRACK AND WORKS FRONT X MEMBER

 

PROPER FIBERGLASS REAR BONNET (NOT ADD ON SPOILER)

 

THIS CAR IS CURRENTLY FITTED WITH A 1300 VAUXHALL ENGINE WHICH IS PUTTING OUT 105BHP AT THE FLYWHEEL..A GOOD SPEC ENGINE WITH TWIN 40'S RALLY CAM AND SOLID LIFTERS ETC THE CAR WAS TOTALLY RE-BUILT FOR THE 2005 BTRDA RALLY CHAMPIONSHIP INC ELECTRICS AND RE-SPRAY BUT I ONLY DID 3 EVENTS OF THE CHAMPIONSHIP IN IT AND ONE SINGLE VENUE.

 

COILOVERS ON THE REAR ALONG WITH FULLY STRENTHENED REAR SUSPENSION ARMS AND SACHS WORKS FRONT DAMPERS AND GRAVEL SPRINGS.. THIS CAR WAS FEATURED IN RETRO CARS MAG (I TOOK THE ED AS A CO-DRIVER ON AN EVENT) AND ONLY REQUIRES A SET OF HARNESSES AND HAND HELD FIRE EXTINGUISHER AND AN MOT TO GO RALLYING TOMORROW..FULLY RAC LOGBOOKED BEEN DRYSTORED FOR 12 MONTHS BUT STILL STARTS AND GOES ON THE BUTTON..LARGE SPARES PACKAGE INCLUDING LOADS OF TYRES A FEW PANELS ETC..I WOULD EVEN DO A DEAL TO RUN IT FOR YOU..

 

PLEASE NO TIMEWASTERS I KNOW ALL THE EXCUSES ONLY BID IF YOU INTEND TO BUY..

 

VIEWING RECOMMENDED BEFORE THE AUCTION ENDS IF YOU HAVE ANY QUESTIONS PLEASE USE THE ASK SELLER A QUESTION BUTTON AND LEAVE ME A CONTACT NO OR EMAIL ADDRESS AND I'LL GET BACK TO YOU.

 

THERE IS A SERIOUS RESERVE ON THIS CAR IF YOU WANT TO BUY THE USUAL CHEAP RUBBISH AND THEN SPEND LOADS ON IT BECAUSE ITS BEEN STOOD 10 YEARS LOOK ELSEWHERE........

 

IT IS POSSABLE TO FIT THE SKODA ENGINE BACK IN TO MAKE THE CAR ORIGIONAL THE VAUXHALL CONVERSION IS TOTALLY REVERSABLE.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.