Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Конденз или изхвърля бензин от ауспуха?


rafaeloff

Recommended Posts

Здравейте! Нов съм във форума и имам следния проблем:при студен мотор при форсиране от ауспуха изхвърля течност.Дали става въпрос за някакъв конденз или за неизгорял бензин незнам. Колата е Фелиция '98 1,3 карбуратор. Много ще съм ви благодарен за мнения!

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ако мирише на бензин значи е :idea:

Мойта кола е същата , и тя като е студена подхвърля нпо някоя капка.

Доколкото знам трябва да избягваш да я форсираш при студен двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв разход ти дава? Не мирише на бенц ... странно сигурно е конденз. А за форсирането да не е правилно , но иначе нямаше да разбера , че изхвърля ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка кола с по - дълги кюнци прави конденз в гърнетата зимно време и става още по - зле ако се кара на къси разтояния ... тогава в задното гърне може да си завъдиш и жаби :mrgreen: Въпроса е като загрее да го няма това ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрасти, колега! това, което ти излиза отзад (извинявай за двусмислието :lol: ) е конденз. Аз съм с Фелиция комби и докато загрее, винаги е така. Избягвай карането на къси разстояния, както и "подгряването на място". Едното ще ти доведе до ръждясване на "кюнците" (ех тоя Евгени :)), а другото до загряване на двигателя, без да се загравят другите част след него и съответно по-бързото им прецакване заради разликата в температурите. Или както пише в дебелите книги "загряването да става по време на движение и двигателят да не се форсира до достигане на оптималната температура"

Хубав ден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако те дразни толкова тая вода правиш една дупка в последното гърне - най-отдолу в края. И нямаш проблем. На Vectra-та 4 години от смяната и не е мръднало :mrgreen: А карам(х) на газ!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колев, ЛХ версията на Фелицията (демек конструктивно МБ-двигател с карбуратор Пиербург) се произвежда до 2001 г. И за съжаление дотам - карбураторът е сложно тоалетно казанче, но пъти по-надеждно от инжекции разни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The Best Forman absolutno si prav kolata se kara predimno na kusi raztoqnie uspqva da zagree no qvno ..... :roll: krainoto gurne e smenqno pone 3 ili 4 puti dosta burzo se amortizira :mrgreen: to mai samata generaciq si e slabo mqsto na Feliciite.... (izvinqvam se pak zaradi latinicata :oops: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колев, ЛХ версията на Фелицията (демек конструктивно МБ-двигател с карбуратор Пиербург) се произвежда до 2001 г. И за съжаление дотам - карбураторът е сложно тоалетно казанче, но пъти по-надеждно от инжекции разни...

 

Надежден друг път. Постоянно или се задръства или някое платно се къса... А че не дозира много точно сместта дори и когато е здрав е съвсем друга тема. Половината от 10 -те коня, с които 1.3 МПИ е повече от 1.3 карбуратор са заради инжекциона и правилното дозиране на горивото. Хвала на електрониката - не случайно е измислена!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баща ми кара Фелиция 1.3 LX 2001г. карбуратор и колата е 6 точки отвсякъде. До момента единственото нещо което се е развалило беше вентилатора на парното ... а и колата е доста добра - купувана е чисто нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Smirnoff на колко километра е? Иначе мойта до сега няколко термостата менте и лагер на главината и бендикса :( . По окачването нищто не е сменяно да чукна на дърво на 84к навсякъде ме води и много си я обичам.... :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще ме прощавате колеги, ма дали си нямате по едно бутонче отдолу на профилите с надпис "PM", което на нашенски ще рече "Пърсънъл Месидж" - сиреч "начин да не пълним форума с офтопици" в превод :lol:

Успешен ден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карбураторите са изключително надеждни устройства.

Ще продължат да ги правят още дъъъълго време.

Самият факт, че от ауспуха излизат водни пари говори за това, че осигуряват добър горивен процес без всякакви там ламбда-сонди и прочие гевезелъци.

 

За надеждността - на ладата имам "Озон" който работи безотказно вече 130 000 км - нито е отварян, нито е почистван, нито ниииищо освен една профилактична смяна на всички мембрани - втората камера, ускорителната помпа и връщалката на смукача, която един нервак в сервиза направи за да е сигурен че проблеми поне там няма да има - ДВГ-то прекъсваше поради пукнатина в капачката на делкото както се оказа.

По мои груби сметки през него е минал близо 8 тона( 10 000 литра) безоловен бензин A 95H.

Все още гори на дълъг път 6-6.5 л/ 100 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.