Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фабия 1,4 TDI - PD


Брадата

Recommended Posts

Такам, моята е на 4 годинки :lol: Няма никаква разлика от когато я взех от ЕТ! Всичко си зависи от собственика, ако си смотаняк, който не се грижи за колата си и чака да се скапе нещо, за да отиде в сервиза, определено след 3 години ще се опитваш да я разкараш от автопарка си :) , но ако си поддържаш колата, то тя ще ти служи вярно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такам, моята е на 4 годинки :lol: Няма никаква разлика от когато я взех от ЕТ! Всичко си зависи от собственика, ако си смотаняк, който не се грижи за колата си и чака да се скапе нещо, за да отиде в сервиза, определено след 3 години ще се опитваш да я разкараш от автопарка си :) , но ако си поддържаш колата, то тя ще ти служи вярно ;)

На колко км е твоята като е на 4 години?И бъди искрен с човека и му направи списък какво си сменил по нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стане на 110000 км пак направи списък...струва ми се че ще е доста дългичък ;)

 

Колега, виждам старанието ти да ме разубедиш, но няма да успееш :mrgreen: . Не съм кой знае какъв карач, годишно правя не повече от 10 000 км, в най-добрия случай 15 000. При положение, че ще си запазя МВ-то(престъпление от моя страна ще е да продам това бижу или да престана да го карам :roll: ), на Фабията ще й правя в най-добрия случай 8000-10 000 на година, споменатите от теб 110 000 км ще ги навъртя за 10 години , а дотогова я камилата, я камиларя :mrgreen:. Поздрави! ;)

 

П.П. Пък и кола която хептен не се чупи няма. Дори Бентли да имаш, пак ще трябва да стои в сервиза чат пат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като и изтъркаляш 3 годинки и 100-ина хиляди ще си говорим пак.

 

Мойта е на 65х. и 3г. и бих казал, че върви перфектно приятелю а е само 1.2.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Пловдив специално не съм виждал дизелови фабии таксита. Отдавам го на факта че дизеловата фабия е доста по скъпа от 1,2 HTP и на това че от доста време имаме метан станция и всички таксита карат на метан. От моите разговори с таксиджиите стигнах до извода че колицата е със здраво окачване и непретенциозна откъм поддръжка. Здравото окачване е голям плюс при тея разбити улици. Единственото което ме дразни е страничната нестабилност при големи скорости. Проблема според мен ще се реши с по широки джанти и гуми, засега търкалям щатните щото са в гаранция.

Друго което ме дразни е лигавия педал на газта (така го нарекоха в предаването 5 - скорост по Експлорър), всъщност там ставаше въпрос за Поло, което имало окачването и возело като Фабия:), та този педал е неинформативен и според мен не може да дозираш точно газта, най -вече при потегляне и маневриране. Не мога да му свикна и това е.

Мисля че в случая електрониката не е трябвало да се намесва.

Относно бъдещата поддръжка - в двигателния отсек почти няма място къде да бръкнеш, това означава поддръжка в специализиран сервиз и разкачване на здрави чаркове за да се достигне до дефектирал детайл за смяна, което пък означава часове работа и доста манги.

В Пловдив сервиза на ЕТ има само гри подемника, т.е. няма сервиз и аз смятам след като ми изтече гаранцията да ходя в сервиза на VW той е доста голям и записват почти от днес за утре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.