Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Преработен 32 SEDR с механична клапа


Skoda_Estelle

Recommended Posts

Преработих варбургов(от по-новите) карборатор 32SEDR, на който 2рата клапа се отваря механично, за шкодилака. Беше почистен, продухан и фино настроен.

Ето и малко снимки в галерията ми:

http://www.skodaclub-bg.org/gallery/thu ... p?album=33

 

Ще бъде монтиран веднага след оправянето на двигателя на Гарда!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бравоо !

Ще бъде монтиран веднага след оправянето на двигателя на Гарда!

А какво му има на двигателя ?? и какъв е ? Разкажи малко клюки ;)

 

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е с 6 накрая, т.е:

motory 120 LS určené výhradně pro GARDE - XXXXXX/6

klasické motory 120LS - XXXXXX/9

1.174 cm3

42,7 KW (58 koní) dle normy ČSN nebo DIN - dle I. vydání návodu k obsluze, nebo

40,5 KW (55 koní) dle normy ISO - dle II. vydání návodu k obsluze

 

Двигателя движи обаче според мен е доста зле. Има теч отвсякъде на масло, нерегулирани клапани, предполагам че има проблем в гарнитурата на главата, за ангр. верига да не говоря... Някой хубав ден ще го сваля в мазето и разглобя на основните му части. Може и да му направя нещо от чешките сайтове. И това мисля да е скоро :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре! За целта трябват: карб. от вартбург(от по-новите), стар/счупент и т.н карб. от шкода, малко бензин за миене и готово :).

После само нови мембранки и гарнитурки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега се захващам с един ладов.

От Лада 1600 кубика с вакумна втора клапа е ама мисля да го попреправя малко... ще го видим как е..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

o633070057468407500.jpg

Моят е почти същия като този. (Това е от лада форума)

Мисля си да свържа 4 и 5. 5 е лостчето отварящо втора клапа.

Така би трябвало втора клапа да се отваря когато първа е отворена на 70-80 процента.

 

А някой да има представа как се настройват тези карбуратори?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...
Преработих варбургов(от по-новите) карборатор 32SEDR, на който 2рата клапа се отваря механично, за шкодилака. Беше почистен, продухан и фино настроен.

Ето и малко снимки в галерията ми:

http://www.skodaclub-bg.org/gallery/thu ... p?album=33

 

Ще бъде монтиран веднага след оправянето на двигателя на Гарда!

Колега така и така си сложил темата в "Сам се справих",я вземи да обясниш какво точно си направил... ;)

Като начало как си постъпил,преправил си варбурговия с шкодови части или си преместил механичното задвижване от варбурговия на шкодовия?Доколкото чета и виждам снимките си използвал първия вариант,ама все пак да питам...

Аз се бях сдобил с един от варга,който веднага ме грабна с по-големите си дифузори (23,23) и мислех да го слагам,само че ми изскочиха някои съмнения,като например връщането на обратно гориво,липсата на електромагнитния клапан за бензина и още 1,2 нещица за които не се сещам в момента и при факта,че единия му винт се оказа непоправимо запекъл реших да мина на вариант 2,да преместя само механичното отваряне...

Сега пак ме човърка за друг варбургов и ще бъда благодарен ако споделиш ти как си се справил точно и какъв е резултата съответно,също и рахода на гориво как се е променил.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като сложих вартбурговия карб. на шкодовия двигател разбрах че баш така няма да стане. Имах проблеми с изпреварването в по-високите обороти и колата се давяше! Сега съм на варянт 2- да ползвам цялата система на 2ра клапа и да я ръгна в шкодов карб. Така става най-чисто, лесно, вкусно :mrgreen:

За разхода на гориво знам че се качва(няма начин) поне с литър на 100км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като сложих вартбурговия карб. на шкодовия двигател разбрах че баш така няма да стане. Имах проблеми с изпреварването в по-високите обороти и колата се давяше! Сега съм на варянт 2- да ползвам цялата система на 2ра клапа и да я ръгна в шкодов карб. Така става най-чисто, лесно, вкусно :mrgreen:

За разхода на гориво знам че се качва(няма начин) поне с литър на 100км.

 

да, адаш - точно така става номера, но трябва да се пипа много прецизно, почти часовникарски като се сменя 2-та клапа, иначе разхода пак ще скочи драстично... аз затова още не съм се престрашил да го направя, а пък Симо деликатно ми отказа ;) Ако ти се решиш, знай че ще ти трябват чисто нови винтчета за закрепяне на клапата към оста, щото старите обикновено се размазват порядъчно при развиването

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи както и предполагах няма да стане толкова лесно варговия карб на шкодата.Оставам си и аз на вариант 2.A винтчетата на дроселните клапи наистина не стават за повторна употреба...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече го преправих, регулирах и сложих! Работи перфектно! Единствено ми остана да сменя жилото на гаста. Осезаемо се забелязва повече мощност при рязко подаване на гаста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

Помагайте колеги :)

Махнах газовата уредба от рапида и сега оргиналноя карб. е целия в дупки. Зауших ги но не ми харесва как работи. От баратовчед ми взех един карб от вартбург и сега искам да го тикна на шкодата. Проблема е че вече ги няма снимките на Митко и не мога да видя кое как е направено

Аз направих няколко снимчици и сега имам няколко въпросчета:)

1. Какво се прави с обратното гориво ? запушва се просто дупката ??

2 Пречи ли лотовата система за подаване на газ(имам чуството че ще закача в колектора)

Ако някои има снимки, линкове да помага в противен случай ще съм най-бавния рапид на събора :) ще трябва да се дърпам със 105-тиците ;)

005558812-big.jpg

005558810-big.jpg

 

другите снимки може да видите тук http://www.snimka.bg/album.php?album_id=235235&photo=6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай аз да ти кажа какво знам по темата:

 

1. Това не е обратен бензин а вентилация на поплавъковата камера и на вартбурга отива в кутията на въздушния филтър, ако не се лъжа. Можеш и така да го оставиш незакачено , принципно не би трябвало да е проблем.

 

2. Развий гайката на оста на дроселовата клапа на първа степен и на мястото на големия извит вартбургов лост слагаш оригиналното шкодово лостче и си слагаш жилото без проблем.

 

Аз лично мисля че изполването директно на вартбургов карбуратор не е много правилно и бих прехвърлил оста на втора степен във оригиналния карбуратор и по този начин да се преправи той за механично отваряне на втората степен. Доколкото знам Митко май кара с вартбургов, така че той ще ти напише повече по въпроса.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.