Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ода за ГОЛФа!


BlackPearl

Recommended Posts

Ода за Голфа

 

 

Правоъгълна кутийка

без багажник - с колела,

със моторче доста шумно

набедено за кола.

 

Майка му е костенурка,

возиш се във него свит,

то в Европа е ненужно,

но у нас е супер хит.

 

Захабена немска бричка

и с дизайн на всъдеход,

то купува се страхотно

от дебил и ***.

 

Имидж страшен има, братко,

внасяме го и до днес,

и поне сме мазохисти

мажеме се здраво с грес.

 

Ремонтираме, но знаем,

туй е здравата кола,

и пред никого не ще признаем

как е гадничко това.

 

Хванеш ли обаче Голфа

ще се друсаш здраво, знай,

от цени и от павета

пломбите ще ти изпадат май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

реално погледнато обаче, golf-а е страхотна кола! как се е стигна до този й имидж - не знам. стихчето не е справедливо, но е забавно, не мога да отрека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен и не одобрявам тази пошла измислица на BlackPearl :!: :mrgreen:

 

Не е негова измислица, преди доста години го бях чел това същото в нета.

 

Иначе голфа и мен си ми харесва, ама има лош имидж, заради част от хората, които притежават такива колици. Всички знаете какво имам предвид, нека не навлизам в подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми хареса одата :) Смешничка е! Това обаче няма нищо общо с притежателите на модела.Наистина му се носи славата и си е станало нарицателно, но лично аз познавам прилично много хора с въпросния модел и никои не е рацер/гъзар/със сини светлинки/.... Даже при една катастрофа бях спрял да помогна и единственния човек, който спря след мен беше с Голф

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не харесвам Golf-а поради:

1) Безумно тегло - Vectra-та тежи толкова а е два пъти по-голяма

2) Гадна возия - като в каруца

3) Безумен разход за кола с тоя размер

 

Но това си е мое мнение.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще си позволя да ви разкажа първото ми сблъскване с шофьор на голф.

 

купон, много хора, много непознати>> гледам едно момче и се заприказвах с него, защото го видях, че държи панел от касетофон. След кратко обсъждане на темата музика го питам каква кола кара и той ми вика:

той: как каква, четриочка

аз след кратък размисъл: ааа лада ли

той: абе ти луд ли си ???

аз: ааа мерцедес??

той: да не съм луд да карам мерцедес

 

след кратък разговор който се превърна в моя молба да ми издаде каква е тази кола ми каза ГОЛФ 2ка. След време го питам къде живее, а тоя ми вика на горният етаж. Попитах го какъв е смисъла да си взима панела на касетофона вместо да го метне в тях и да няма риска да изчезне на купона или да го полее някой пиян....... пак последва някава глупост от рода на :"искам да е до мене"

След като решихме да си ходим приятелчетата с които бях отишъл тоя тип без никой да го е канил, молил или каквото и да било реши, че трябва да слезне до долу да ни покаже турбо мега супер тунингования си голф от фирмите Hammann, brabus, AMG и още няколко надписа(лепенки) който не помня. Пича си запали голфчето включи множество светлини които ми напомнят за линейка, пожарна кола и полицейска в едно,включи музиката на макс направи една почитна обиколка(около нас) гледайки лошо и се прибра доволен.

 

 

като цяло мнението ми е че са здрави коли подходящи за БГ пътища, но не бих си купил такава кола заради лошият им имидж породен от хора каквито описах по горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И оня сигурно много кефел-че е врътнал Голфа пред вас да го видите! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

включи музиката на макс направи една почитна обиколка(около нас) гледайки лошо и се прибра доволен.

 

Паднах от смях :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за това говори колегата:

 

Ето и една приблизателна схема на разделенито на конските сили в тези прочути немски возила:

 

1) 120 редови коня на обикновен Golf II GTI

2) Надпис GTI отпред дава минимум още 5 коня, тази отзад дава 15, щото винаги им гледаш задницата... => станаха 140

3) Затъмнени джамове + 10 коня => до тук 150

4) Допълнителни два фара на предната решетка + 15, но тъй като никога не се използват по предназначение ги намалявам на 10 => колко станаха... 160

5) Голям накрайник на ауспуха... тук работата е сериозна... минимум 25 коня => сумарно станах 185

6) Може да е само с накрайник на ауспуха, ма па за сметка на това има огромна лепенка REMUS на задния джам... минимум още 25 => станаха 210..

7) Надпис 16V сам по себе си добавя още 15 коня => 225

Малък, но забележим (?!?) спойлер на багажника отгоре подобрява несравнимо сцеплението, рязко спада разхода на гориво и прибавя още 25 магарета та да станат общо 250

9) Лет(Н)и джанти, страхотна имитация на O.Z. купени по 40 лева бройката прибавят още 20 (по 5 на джанта) коня за да станaт общо 270

10) Всяка лепенка на фирми за тунинг прибавя по още 10 коня, т.е. тъй като всеки уважаващ себе си голфаджия има минимум 2 (задължително на различни фирми) общия брой на конете стават 290

11) И сега като прибавим и типично голфаджийската поза в колата, а именно: отворен джам, с лявата ръка стиска със сила волана, лъкята му се е показал през прозорец, дясната е на скоростния лост , държи го 3 пъти по силно отколкото волана, главата му е наведена така, че очите му да са на нивото на лакътя за да може да гледа още по-страшно. Цялото това нещо прибавя още 10 коня (заслужава повече, но не всички са стрикни в изпълнението на този точка) и така вече крайните коне на вездесъщите Голфове стават 300. И после Голфаджиите били виновни... не са бе, не са виновни... и вие да се качите на толкова мощна кола, не през олимпийския кортеж ще минете, ами охраната на Буш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за това говори колегата:

 

Ето и една приблизателна схема на разделенито на конските сили в тези прочути немски возила:

 

1) 120 редови коня на обикновен Golf II GTI ...

 

"редовния" ГТИ е със 115 коня

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.